SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ken wel iemand die zin heeftquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog bijzonder weinig zin vandaag
groot gelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde het al regenen, dus ik blijf nog even liggen.
Tweedehands brood is toch niet meer lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:04 schreef Karzai het volgende:
zal eerst wel even bij 2e hands zaakjes kijken of ze wat hebben, maar denk niet dat die al open zijn
nee sorry ik heb 2 broeken nodigquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweedehands brood is toch niet meer lekker
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee is echt niets voor mij.
Nu versier ik nooit meer voor de Kerst vind het maar gedoe.
Spul weer van het zolder halen ,de kamer weer aanpassen, en dan alles weer afhalen, terug naar zolder de kamer weer in de oude staat terug brengen. Heb ook nooit vroeg de b oom opgezet, altijd pas na 16 dec en na oud en nieuw gelijk weer weg
ik weet ook nog niet of ik boom neerzet, opzich wel leuk maar het is een gedoe dat ding aan en afgevoerd te krijgen.. (een kunstkerstboom is een overweging)quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:47 schreef Karzai het volgende:
ik neem ook geen boom, vind ik een beetje onzin voor mij alleen
Ja, waarom zou je het dan ook doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik weet ook nog niet of ik boom neerzet, opzich wel leuk maar het is een gedoe dat ding aan en afgevoerd te krijgen.. (een kunstkerstboom is een overweging)
maar herken mij dus ook in karzai: ik zit hier in mn eentje en in de maanden november december ben ik meer weg dan thuis
Over 8 maanden krijg je weer vitamine Dquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:36 schreef Recce het volgende:
*UCHE UCHE UCHE, SNOTTER"
* Recce haalt neus op
Dat is enorm fijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Over 8 maanden krijg je weer vitamine D
Ritter sport @CherryLipsquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bedsport beoefend zeker, anders kan het niet lekker zijn
ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapperquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
ik ook zoiets, 1x in de 2 tot 3 maanden. Nu voor de kerst weerquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapper
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/311551/(...)voor-al-ittihad.html
Zouden er daar vrouwen op de tribune zitten?
dank u wel ChatGPTquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.
Heb je nog andere vragen over vrouwenrechten in Saudi-Arabië?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bedsport beoefend zeker, anders kan het niet lekker zijn
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmenquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmen
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk
oei, misschien maar een panty overheen doen danquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, misschien maar een panty overheen doen dan
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Nou toch wel een grondige hekel aan Lego gekregen. Meer dan anderhalf uur bezig geweest om die dragline uit elkaar te halen. Kroop zelfs een spin uit op een gegeven moment.
Zo'n grote doos ga ik nooit meer kopen.
Supernuttig om te doen ook in 't leven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Nou toch wel een grondige hekel aan Lego gekregen. Meer dan anderhalf uur bezig geweest om die dragline uit elkaar te halen. Kroop zelfs een spin uit op een gegeven moment.
Zo'n grote doos ga ik nooit meer kopen.
Ja achter de schermen zijn vaak vieze zaakjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoonmaken ook weer gedaan. Was wel weer nodig. Ben ook op plekken geweest, waar ik al te lang niet meer was geweest.Onder andere de plek achter de schermen waar alle kabels lopen.
Vooral op het laatst. Overal dingen die in 2 of zelfs 3 richtingen tegelijk vast zitten etc. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]ja grote sets uitelkaar halen is wel irritant ja
Blijf van mijn zuurstof af joh. Stuk verdriet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supernuttig om te doen ook in 't leven.
Ene moment zon, dan opeens wer een bui hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
zonnetje schijnt ik ga toch nog een poging wagen om een broek te kopen, haal ik gelijk zo'n lekker zuurdezem brood bij de bakker
ja hier ook, erg vervelendquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene moment zon, dan opeens wer een bui hier.
Ik vertrouw er niet op. Ik blijf lekker binnen. Ik ga weer eens verder in Skyrim.
Vieze zaakjes?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een week de vaatwasser niet aan gehad
Dus je kan wel een goede voorstelling maken van hoe m'n aanrecht er nu uit ziet
alles loopt eroverheen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een week de vaatwasser niet aan gehad
Dus je kan wel een goede voorstelling maken van hoe m'n aanrecht er nu uit ziet
De vaat loopt zelf inmiddels denk ikquote:
gewoon nieuw servies kopen. probleem opgelost. laat die vaat maar lopenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vaat loopt zelf inmiddels denk ik
Zo erg is het nou ook weer niet. Eten dat over is laat ik niet liggenquote:
Is dat hoe het in huize Nizno gaat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon nieuw servies kopen. probleem opgelost. laat die vaat maar lopen
nee mijn vaatwasser doet gewoon zijn werkquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat hoe het in huize Nizno gaat?
Ik zou toch die broek kopen; morgen WK Wielrennen, foebele, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:51 schreef Karzai het volgende:
ik haal die broeken dan morgen maar, ga nog wel even een worst en brood halen vanmiddag
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee mijn vaatwasser doet gewoon zijn werk
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verderquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verder
zet je em aan voor je weggaat, problem solvedquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.
Maar wat ook kan is aanzetten als je wakker wordt en dan heb je na het werken schone vaat
Moeilijk gedoe manquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
succes met de kwastquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
Zit er geen timerfunctie op? zodat je hem zo instelt dat ie bijna klaar is als je thuiskomt??quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diep van binnen weet ik gewoon dat er zat manieren zijn om het op te lossen, shhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zet je em aan voor je weggaat, problem solved
Die kat denkt altijd in problemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe man![]()
T’ is toch geen hogere wiskunde?
Moet je niet doen daar krijg je een zwaar leven van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kat denkt altijd in problemen.
Helaas. Gelukkig zit die wel op de wasmachinequote:Op zaterdag 28 september 2024 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er geen timerfunctie op? zodat je hem zo instelt dat ie bijna klaar is als je thuiskomt??
dat kun je hem dagelijks vertellen, wordt het niet anders van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je niet doen daar krijg je een zwaar leven van.
Welnee. Dat ik me zo druk maak om dit soort lullige dingen is een goed tekenquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je hem dagelijks vertellen, wordt het niet anders van.
Plaat voor zn kop met de dikte van een bunker
vaatwasser kopen die de deur kan openen alssie klaar isquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Speakin of which: Heeft er hier iemand een was-droog combi? Is dat handig?
Okee ja dat is al een dingetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doen(ik kan 8KG wassen, maar maar 5kg drogen)
Ja, het bespaart ruimte. Nee, want als er een stuk gaat dan heb je alletwee niet meer tot je beschikking.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gebruik de droogfunctie sporadisch. (vooral als ik dingen sneller droog wil hebben)quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ja dat is al een dingetje.
Ik zat er aan te denken, als je twee wassen wilt draaien, kun je pas met de tweede beginnen als de eerste ook klaar is met drogen. Dus dat duurt misschien wel 4 uur of zo dan
Doe je allemaal zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk is het het er druk om maken ook wel een hele grote overdrijving
Tis meer een lading kutsmoesjes om dat ding niet aangehad te hebben deze week.
quote:
heb ik niet en zou voor mij geen meerwaarde hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was gerust een week niet.. 1 a 2 wassen en ik ben weer klaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik doe soms een week geen was en dan ineens 6 op een dag. Zou was/droog super onhandig vinden want dan kan ik niet ‘alles even snel weg wassen’
Ja dat is wel echt een verschil.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gerust een week niet.. 1 a 2 wassen en ik ben weer klaar
Andersom is natuurlijk handiger. 5 kg natte was in de droger is mss maar 3 kg droge was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doen(ik kan 8KG wassen, maar maar 5kg drogen)
Lijkt me een prima dealquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef gianni61 het volgende:
ik ging voor kleren naar de stad. ben thuis gekomen met nieuwe wandelschoenen
niets mis meequote:Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor de rest heb ik het gevoel dat ik beter thuis kan blijven...
heb me in kunnen houden om niet ook ook de dunkin donuts leeg te kopenquote:
@EttovanBelgie zie jij wat ik zie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:10 schreef Karzai het volgende:
Drijfnat geregend, maar wel lekkere dingetjes nu in huis, je moet er wat voor over hebben.
[ afbeelding ]
Lekkere kaas voor Etto de Petto.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Ettovanbelgie zie jij wat ik zie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
PINDAROTSIESquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Ettovanbelgie zie jij wat ik zie?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Waaaargh![]()
![]()
Ladder de shit uit mijn panty
kaalgeschoren koppie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kappertje geweest, voelt weer lekker fris
je moet ook niet shitten in je pantyquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Waaaargh![]()
![]()
Ladder de shit uit mijn panty
"hoort erbij"quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Er is vanmorgen een pony doodgebeten door een wolf hier niet ver vandaan
You had one job...quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:43 schreef mschol het volgende:
PostNL:
Tracking zegt: sorry redden het niet maandag ligtie op ophaalpunt..
mailtje 10 minuten geleden: je pakket ligt bij het afhaalpunt
Tracking: redden we niet, maandag
Een wolf in het aangeharkte parkje dat Nederland heet is hetzelfde als een peuter een nucleaire duikboot laten besturen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Er is vanmorgen een pony doodgebeten door een wolf hier niet ver vandaan
tja..quote:
Kun je meteen even een snaakse berige knipoog geven aan koffiegodinnetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even koffie halen aan de overkant. Geen zin om een hele pot te zetten.
kort pittig?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kappertje geweest, voelt weer lekker fris
Ik bedoel PostNLquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja..
het boeit me opzich niet dat hij er maandag pas ligt maar wees gewoon duidelijk in je communicatie
quote:
Niet kaal, is wel veel van afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Israel is wel lekker bezig met de ongediertebestrijding.quote:Hezbollah confirms leader Nasrallah killed
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet kaal, is wel veel van af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Lekker zonnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
[..]
doodskoppies/aliensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]
[..]
Leuk hoor CrackseltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
nee dit is de printquote:
quote:
Komt goed uit met het aankomende mooie weer!quote:
thanksquote:
Ja alweer een week of twee geleden hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
jij was laatst ook geweest toch? Heel foqueville langs de kapper![]()
Mjaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik vond lang mooi als ik er mn best voor deed maar deed ik bijna nooit want echt te veel werk en vond het dan ook in de weg zitten
[..]
nee dit is de print
[..]
[..]
Komt goed uit met het aankomende mooie weer!
joh dan moet je binnenkort alweerquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh 25 dagen geleden al zie ik. Alweer op de helft dus.
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.quote:
Ik weet weer waarom ik op zaterdag geen boodschappen deed in de XL.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.
Blij dat ik gisteren al ben geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik op zaterdag geen boodschappen deed in de XL.
Het kon even niet anders maar dit was dus weer de laatste keer.
Echt hequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren al ben geweest.Al was het toen ook druk.
Veel haat aan de mensen die denken dat het een goed idee is om gezellig te gaan staan praten met elkaar in de gangpaden en met hun karren de weg blokkeren.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alweer een week of twee geleden hoor
oh lolquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh 25 dagen geleden al zie ik. Alweer op de helft dus.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.
dan ook heel stuk er af?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga normaal gezien zo'n 1x per jaar.
Ja meestal wel. Is niet echt nodig want blijkbaar zien de puntjes er na een jaar elke keer nog prima uit, maar dan ben ik het lange haar gewoon weer even zatquote:
Krijg je dan geen dooie plukken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga normaal gezien zo'n 1x per jaar.
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb m'n reeks verbroken. Vandaag is week 10
Was ook net iets te kort geknipt de vorige keer.
Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komen
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet gelovenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dooie plukken?
Oh, goed haar danquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Is niet echt nodig want blijkbaar zien de puntjes er na een jaar elke keer nog prima uit, maar dan ben ik het lange haar gewoon weer even zat
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irlquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Daarom altijd meerdere foto's op je profiel, om verrassingen te voorkomenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede datequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of foto's uit hele rare hoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Als een vrouw alleen maar fotos van haar hoofd heeft is ze dik
Of helemaal murw geklaagd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irl
Ik had dit laatst bij een gastquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Mja mijn zus heeft ook zulk haar. Maar dan tot aan haar kont.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet geloven
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Of iemand met een klaagfetisj.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien vindt ie wel iemand die net zo graag klaagt
is ook een tactiekquote:
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielquote:
Je date gewoon niet meer herkennen ineens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede date
Week 6quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vindenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
denk het welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook een tactiek
[..]
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielgeen idee of dat bewust was gedaan
Lekker rokersgebit met spleetquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind surprise lelijke tanden ook echt een afknapper, als ik geen tanden zie op iemand zn profiel gaan de alarmbellen af
jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Rolstoel kan door van alles komen. Als dat een permanent iets is wat verborgen werd gehouden, dan is het wel een afknapper.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nice crack, al was je lang haar ook erg mooi zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga volgende week denk ik ook maar eens de stap wagen
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe ziet je ideale vrouw er ongeveer uit?
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vinden
en die van jou dan kleiner isquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?
*gnuiftquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en die van jou dan kleiner is
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat jij die avond ineens de grote ontvanger bentquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja teveel beperkingenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon te lastig ofzo in het dagelijks leven?
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
Eigenlijk alle handicaps wel denk ik
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stuurtt ze taylor een berichtjequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?
Vind dat altijd beetje zieligquote:
Ohja, mensen die niks hebben ingevuld bij roken, die roken meestalquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker rokersgebit met spleet
Ook een stuk er af?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nice crack, al was je lang haar ook erg mooi zo te zien.
Ik ga volgende week denk ik ook maar eens de stap wagen
Vaak hebben gehandicapte mensen wel een enorm zeurkarakter ontwikkeld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Denk dat er dan een Melania komtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?
Dan is het meteen een ritje naar de operatietafel voor je om hem binnenstebuiten te keren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.
Als je het van tevoren weet en iemand nog steeds wel aantrekkelijk vind dan is het prima inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.
Ik let daar niet eens opquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mensen die niks hebben ingevuld bij roken, die roken meestal
Geen idee, de paar gehandicapte mensen die ik ken staan juist erg positief in het leven en laten zich er niet door tegenhouden. Maar goed, zijn maar 3 mensen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak hebben gehandicapte mensen wel een enorm zeurkarakter ontwikkeld.
Ja plus advies over de kleur ivm grijsquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ook een stuk er af?Het fijne is dat het vanzelf weer aangroeit, mocht het je niet bevallen
En dan wel zelf wegkomen met "hoi schat, ik heet vanaf vandaag Anja in plaats van Henk"quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op
Roken = doei, dat dan wel.
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op
Roken = doei, dat dan wel.
Ahh, grijs is ook lastiger met verven tochquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja plus advies over de kleur ivm grijs
Wat ken jij veel gehandicapten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, de paar gehandicapte mensen die ik ken staan juist erg positief in het leven en laten zich er niet door tegenhouden. Maar goed, zijn maar 3 mensen.
Dit is de enige manier om een profiel te maken volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?
Geen spleet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?
Nou maar 3, is zoveel toch niet op alle mensen die je kent?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ken jij veel gehandicapten?
Ja ben het wel zat, masr nog niet klaar voor lamaargroeienquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, grijs is ook lastiger met verven toch
Zou mij niks verbazen. "Er is maar één nat poesje in de relatie en dat ben ik!".quote:
en als ze een keer iets te klagen heeft dat meteen de kop indrukken met een eigen klacht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. "Er is maar één nat poesje in de relatie en dat ben ik!".
Ik ken serieus maar een gehandicapte, vaag, en die kerel is schijtirritant, boos op de wereld dat zijn benen niet werken en zit hele dagen brieven te schrijven naar winkels, instanties, bedrijven, vliegvelden en begraafplaatsen dat ze hun drempels aan moeten passen voor hem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou maar 3, is zoveel toch niet op alle mensen die je kent?
En als ze dan een ook klaagfetisj heeft dan wordt ze alleen maar natter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en als ze een keer iets te klagen heeft dat meteen de kop indrukken met een eigen klacht.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ze dan een ook klaagfetisj heeft dan wordt ze alleen maar natter.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ben het wel zat, masr nog niet klaar voor lamaargroeien
Ja goed, die mensen heb je ook zonder handicaps, die de hele dag lopen klagen en brieven schrijvenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken serieus maar een gehandicapte, vaag, en die kerel is schijtirritant, boos op de wereld dat zijn benen niet werken en zit hele dagen brieven te schrijven naar winkels, instanties, bedrijven, vliegvelden en begraafplaatsen dat ze hun drempels aan moeten passen voor hem.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou ook nooit een kind met het Down syndroom willen hebben, jullie wel?
das tof karzai dat je het daar naar je zin hebtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:36 schreef Karzai het volgende:
bij de kringloop werk ik ook met beperkte mensen, inclusief mijzelf
ik heb nog nooit zulk leuk werk gehad
neequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou ook nooit een kind met het Down syndroom willen hebben, jullie wel?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed, die mensen heb je ook zonder handicaps, die de hele dag lopen klagen en brieven schrijvenPosts maken op FOK!
Nou ja, sommige ouders laten het bewust geboren worden nadat ze het weten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
denk dat geen enkele ouder dat als wens heeft
Ook en het is onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
dus je vraag is niet of iemand een kind met down wil... maar of iemand een kind weg zou halen als het down blijkt te hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, sommige ouders laten het bewust geboren worden nadat ze het weten.
ja zou ik niet doen maar goedquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, sommige ouders laten het bewust geboren worden nadat ze het weten.
Zo mag je het ook lezen als dat voor jou duidelijker is, zo werkt dat met boeken ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je vraag is niet of iemand een kind met down wil... maar of iemand een kind weg zou halen als het down blijkt te hebben
Moesten die ook in ijsbaden? Ik hoorde trouwens laatst dat meneer Hof z'n arie had uitgescheurd toen de gemeente het fonteintje in een park had vervangen voor een sterker exemplaar. Kennelijk ging-ie daar geregeld bovenhangen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Goh wat vreemd en onverwachts toch ook weer, Wim Hof alias "The Iceman" mishandelde en martelde zijn vrouw en kinderen.
Wat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Moesten die ook in ijsbaden? Ik hoorde trouwens laatst dat meneer Hof z'n arie had uitgescheurd toen de gemeente het fonteintje in een park had vervangen voor een sterker exemplaar. Kennelijk ging-ie daar geregeld bovenhangen.
Watquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Moesten die ook in ijsbaden? Ik hoorde trouwens laatst dat meneer Hof z'n arie had uitgescheurd toen de gemeente het fonteintje in een park had vervangen voor een sterker exemplaar. Kennelijk ging-ie daar geregeld bovenhangen.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit soort mensen werden vroeger als een hond op straat afgeschoten, tegenwoordig verdienen ze miljoenen doordat mensen gekte niet meer lijken te herkennen.quote:
Ik zit op de helft, maar ik heb nog even te gaanquote:
Blijft er weinig meer over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de Westerse wereld gekken en gestoorden weer gewoon gaat opsluiten in gestichten.
wij gaan hier in elk geval dat soort posts missenquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft er weinig meer over.
Net al geweest, aanwezige woonbegeleider is een halve indo en wilde nu al wat halen. Dus met hem gegaan en een nasi Rames speciaal gehaaldquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://woensxl.nl/pasar-malam-2024/
Ik denk dat ik hier morgen even heen ga
Lekker speciaalquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net al geweest, aanwezige woonbegeleider is een halve indo en wilde nu al wat halen. Dus met hem gegaan en een nasi Rames speciaal gehaald
[ afbeelding ]
Jijbakken = IQ < 90quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij gaan hier in elk geval dat soort posts missen
Hoort gewoon zo hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker speciaalGewoon kale rijst
Tante Truus en Paatje disagree.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker speciaalGewoon kale rijst
9423.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, droogWeer lopen
![]()
Nog geen 8000 dus nog geen gersterakkers
even doorstappenquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
9423.
Collega appt net een foto van een glas bier door. Heb nu belooofd dat ik eerst de 10.000 vol maak
dan binnen ijsberenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
10.146 inmiddels![]()
Nou eens kijken of we er ook nog 11 of 12 van kunnen maken. Maar goed, eerst![]()
eetse alvastquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo uit eten bij Chinees AYCE
Dit leest voor mij hetzelfde als, jeeej dadelijk lekker rauwe bloembollen etenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo uit eten bij Chinees AYCE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |