ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Speakin of which: Heeft er hier iemand een was-droog combi? Is dat handig?
Okee ja dat is al een dingetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doen(ik kan 8KG wassen, maar maar 5kg drogen)
Ja, het bespaart ruimte. Nee, want als er een stuk gaat dan heb je alletwee niet meer tot je beschikking.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gebruik de droogfunctie sporadisch. (vooral als ik dingen sneller droog wil hebben)quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ja dat is al een dingetje.
Ik zat er aan te denken, als je twee wassen wilt draaien, kun je pas met de tweede beginnen als de eerste ook klaar is met drogen. Dus dat duurt misschien wel 4 uur of zo dan
Doe je allemaal zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk is het het er druk om maken ook wel een hele grote overdrijving
Tis meer een lading kutsmoesjes om dat ding niet aangehad te hebben deze week.
quote:
heb ik niet en zou voor mij geen meerwaarde hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was gerust een week niet.. 1 a 2 wassen en ik ben weer klaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik doe soms een week geen was en dan ineens 6 op een dag. Zou was/droog super onhandig vinden want dan kan ik niet ‘alles even snel weg wassen’
Ja dat is wel echt een verschil.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gerust een week niet.. 1 a 2 wassen en ik ben weer klaar
Andersom is natuurlijk handiger. 5 kg natte was in de droger is mss maar 3 kg droge was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hier, en ja ik vind het handig maar je moet opletten dat je max gewicht van je was niet teveel is voor de droger als je alles in 1x wil doen(ik kan 8KG wassen, maar maar 5kg drogen)
Lijkt me een prima dealquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef gianni61 het volgende:
ik ging voor kleren naar de stad. ben thuis gekomen met nieuwe wandelschoenen
niets mis meequote:Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor de rest heb ik het gevoel dat ik beter thuis kan blijven...
@EttovanBelgie zie jij wat ik zie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:10 schreef Karzai het volgende:
Drijfnat geregend, maar wel lekkere dingetjes nu in huis, je moet er wat voor over hebben.
[ afbeelding ]
Lekkere kaas voor Etto de Petto.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Ettovanbelgie zie jij wat ik zie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
PINDAROTSIESquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Ettovanbelgie zie jij wat ik zie?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Waaaargh![]()
![]()
Ladder de shit uit mijn panty
kaalgeschoren koppie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kappertje geweest, voelt weer lekker fris
je moet ook niet shitten in je pantyquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Waaaargh![]()
![]()
Ladder de shit uit mijn panty
"hoort erbij"quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Er is vanmorgen een pony doodgebeten door een wolf hier niet ver vandaan
You had one job...quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:43 schreef mschol het volgende:
PostNL:
Tracking zegt: sorry redden het niet maandag ligtie op ophaalpunt..
mailtje 10 minuten geleden: je pakket ligt bij het afhaalpunt
Tracking: redden we niet, maandag
Een wolf in het aangeharkte parkje dat Nederland heet is hetzelfde als een peuter een nucleaire duikboot laten besturen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Er is vanmorgen een pony doodgebeten door een wolf hier niet ver vandaan
tja..quote:
Kun je meteen even een snaakse berige knipoog geven aan koffiegodinnetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even koffie halen aan de overkant. Geen zin om een hele pot te zetten.
kort pittig?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kappertje geweest, voelt weer lekker fris
Ik bedoel PostNLquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja..
het boeit me opzich niet dat hij er maandag pas ligt maar wees gewoon duidelijk in je communicatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |