quote:
Niet kaal, is wel veel van afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Israel is wel lekker bezig met de ongediertebestrijding.quote:Hezbollah confirms leader Nasrallah killed
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet kaal, is wel veel van af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Lekker zonnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
[..]
doodskoppies/aliensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]
[..]
Leuk hoor CrackseltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
nee dit is de printquote:
quote:
Komt goed uit met het aankomende mooie weer!quote:
thanksquote:
Ja alweer een week of twee geleden hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
jij was laatst ook geweest toch? Heel foqueville langs de kapper![]()
Mjaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik vond lang mooi als ik er mn best voor deed maar deed ik bijna nooit want echt te veel werk en vond het dan ook in de weg zitten
[..]
nee dit is de print
[..]
[..]
Komt goed uit met het aankomende mooie weer!
joh dan moet je binnenkort alweerquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh 25 dagen geleden al zie ik. Alweer op de helft dus.
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.quote:
Ik weet weer waarom ik op zaterdag geen boodschappen deed in de XL.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.
Blij dat ik gisteren al ben geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik op zaterdag geen boodschappen deed in de XL.
Het kon even niet anders maar dit was dus weer de laatste keer.
Echt hequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren al ben geweest.Al was het toen ook druk.
Veel haat aan de mensen die denken dat het een goed idee is om gezellig te gaan staan praten met elkaar in de gangpaden en met hun karren de weg blokkeren.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alweer een week of twee geleden hoor
oh lolquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh 25 dagen geleden al zie ik. Alweer op de helft dus.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las dit voor ik de foto zag. Daarna moest ik lachen.
dan ook heel stuk er af?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga normaal gezien zo'n 1x per jaar.
Ja meestal wel. Is niet echt nodig want blijkbaar zien de puntjes er na een jaar elke keer nog prima uit, maar dan ben ik het lange haar gewoon weer even zatquote:
Krijg je dan geen dooie plukken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga normaal gezien zo'n 1x per jaar.
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb m'n reeks verbroken. Vandaag is week 10
Was ook net iets te kort geknipt de vorige keer.
Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komen
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet gelovenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dooie plukken?
Oh, goed haar danquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Is niet echt nodig want blijkbaar zien de puntjes er na een jaar elke keer nog prima uit, maar dan ben ik het lange haar gewoon weer even zat
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irlquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Daarom altijd meerdere foto's op je profiel, om verrassingen te voorkomenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede datequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of foto's uit hele rare hoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Als een vrouw alleen maar fotos van haar hoofd heeft is ze dik
Of helemaal murw geklaagd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irl
Ik had dit laatst bij een gastquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Mja mijn zus heeft ook zulk haar. Maar dan tot aan haar kont.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet geloven
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Of iemand met een klaagfetisj.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien vindt ie wel iemand die net zo graag klaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |