Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk kapsel je moet hebben om door de selectie te komen
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet gelovenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dooie plukken?
Oh, goed haar danquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Is niet echt nodig want blijkbaar zien de puntjes er na een jaar elke keer nog prima uit, maar dan ben ik het lange haar gewoon weer even zat
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irlquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Daarom altijd meerdere foto's op je profiel, om verrassingen te voorkomenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op je eerste date ineens veel langer of korter haar waardoor je geen tweede date krijgt
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede datequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of foto's uit hele rare hoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Als een vrouw alleen maar fotos van haar hoofd heeft is ze dik
Of helemaal murw geklaagd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
dan heeft ie ze al lang ingepakt met zn charmes irl
Ik had dit laatst bij een gastquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Mja mijn zus heeft ook zulk haar. Maar dan tot aan haar kont.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar föhn en stijl m'n haar ook nooit. Doe er verder ook niks in, behalve ph-neutrale shampoo elke dag. Geen idee hoe m'n haar in zo'n goede staat blijft als ik alle reclames met maskers en sprays etc. moet geloven
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Of iemand met een klaagfetisj.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien vindt ie wel iemand die net zo graag klaagt
is ook een tactiekquote:
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielquote:
Je date gewoon niet meer herkennen ineens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede date
Week 6quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vindenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
denk het welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook een tactiek
[..]
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielgeen idee of dat bewust was gedaan
Lekker rokersgebit met spleetquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind surprise lelijke tanden ook echt een afknapper, als ik geen tanden zie op iemand zn profiel gaan de alarmbellen af
jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |