Je date gewoon niet meer herkennen ineens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede date
Week 6quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vindenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
denk het welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook een tactiek
[..]
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielgeen idee of dat bewust was gedaan
Lekker rokersgebit met spleetquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind surprise lelijke tanden ook echt een afknapper, als ik geen tanden zie op iemand zn profiel gaan de alarmbellen af
jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Rolstoel kan door van alles komen. Als dat een permanent iets is wat verborgen werd gehouden, dan is het wel een afknapper.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet kaal, is wel veel van af![]()
Nice crack, al was je lang haar ook erg mooi zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga volgende week denk ik ook maar eens de stap wagen
It's weird being the same age as old people
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe ziet je ideale vrouw er ongeveer uit?
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vinden
en die van jou dan kleiner isquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?
*gnuiftquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en die van jou dan kleiner is
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat jij die avond ineens de grote ontvanger bentquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja teveel beperkingenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon te lastig ofzo in het dagelijks leven?
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
Eigenlijk alle handicaps wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |