Je date gewoon niet meer herkennen ineens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of een knipbeurt tussen de eerste en tweede date
Week 6quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je foto's van week 0 of week 10 op je datingprofiel?
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vindenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
denk het welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook een tactiek
[..]
ja maar zag je niet aan de foto's op zn profielgeen idee of dat bewust was gedaan
Lekker rokersgebit met spleetquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind surprise lelijke tanden ook echt een afknapper, als ik geen tanden zie op iemand zn profiel gaan de alarmbellen af
jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je date in een rolstoel blijkt te zitten wanneer je elkaar voor het eerst ziet? Zou dat een dealbreaker zijn?
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Rolstoel kan door van alles komen. Als dat een permanent iets is wat verborgen werd gehouden, dan is het wel een afknapper.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet kaal, is wel veel van af![]()
Nice crack, al was je lang haar ook erg mooi zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga volgende week denk ik ook maar eens de stap wagen
It's weird being the same age as old people
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe ziet je ideale vrouw er ongeveer uit?
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind rolstoel an sicht geen dealbreaker, maar als het niet verteld is van te voren zou ik dat wel een beetje naai vinden
en die van jou dan kleiner isquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als Anja met haar blonde vlechtjes toch ineens een piemel blijkt te hebben?
*gnuiftquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en die van jou dan kleiner is
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat jij die avond ineens de grote ontvanger bentquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja teveel beperkingenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon te lastig ofzo in het dagelijks leven?
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
Eigenlijk alle handicaps wel denk ik
quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stuurtt ze taylor een berichtjequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?
Vind dat altijd beetje zieligquote:
Ohja, mensen die niks hebben ingevuld bij roken, die roken meestalquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker rokersgebit met spleet
Ook een stuk er af?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nice crack, al was je lang haar ook erg mooi zo te zien.
Ik ga volgende week denk ik ook maar eens de stap wagen
Vaak hebben gehandicapte mensen wel een enorm zeurkarakter ontwikkeld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon te lastig ofzo in het dagelijks leven?
Denk dat er dan een Melania komtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als je vriendin een handicap zou oplopen, dan zou je wel bij haar blijven neem ik aan?
Dan is het meteen een ritje naar de operatietafel voor je om hem binnenstebuiten te keren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.
Als je het van tevoren weet en iemand nog steeds wel aantrekkelijk vind dan is het prima inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eens, zou voor mij ook niet direct een dealbreaker zijn, maar had het wel graag van tevoren geweten om daar een beetje op voorbereid te zijn.
Ik let daar niet eens opquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mensen die niks hebben ingevuld bij roken, die roken meestal
Geen idee, de paar gehandicapte mensen die ik ken staan juist erg positief in het leven en laten zich er niet door tegenhouden. Maar goed, zijn maar 3 mensen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak hebben gehandicapte mensen wel een enorm zeurkarakter ontwikkeld.
Ja plus advies over de kleur ivm grijsquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ook een stuk er af?Het fijne is dat het vanzelf weer aangroeit, mocht het je niet bevallen
En dan wel zelf wegkomen met "hoi schat, ik heet vanaf vandaag Anja in plaats van Henk"quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik welquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op
Roken = doei, dat dan wel.
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op
Roken = doei, dat dan wel.
Ahh, grijs is ook lastiger met verven tochquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja plus advies over de kleur ivm grijs
Wat ken jij veel gehandicapten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, de paar gehandicapte mensen die ik ken staan juist erg positief in het leven en laten zich er niet door tegenhouden. Maar goed, zijn maar 3 mensen.
Dit is de enige manier om een profiel te maken volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?
Geen spleet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet roken, niet christelijk, geen piemel... Wat mag ze nog wel?
Nou maar 3, is zoveel toch niet op alle mensen die je kent?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ken jij veel gehandicapten?
Ja ben het wel zat, masr nog niet klaar voor lamaargroeienquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, grijs is ook lastiger met verven toch
Zou mij niks verbazen. "Er is maar één nat poesje in de relatie en dat ben ik!".quote:
en als ze een keer iets te klagen heeft dat meteen de kop indrukken met een eigen klacht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. "Er is maar één nat poesje in de relatie en dat ben ik!".
Ik ken serieus maar een gehandicapte, vaag, en die kerel is schijtirritant, boos op de wereld dat zijn benen niet werken en zit hele dagen brieven te schrijven naar winkels, instanties, bedrijven, vliegvelden en begraafplaatsen dat ze hun drempels aan moeten passen voor hem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou maar 3, is zoveel toch niet op alle mensen die je kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |