quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaan
Of in Thailand.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een onzin bericht. Misschien in een boerderij op het platteland
Ik wilde gewoon slapenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaan
Neem wat lekkers voor mij meequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo richting de bakker.
28? was je voor een heel weeshuis?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
En ik moet 28 wassen draaien vandaag dus dat had niet in die twee uurtjes gekund
[..]
Neem wat lekkers voor mij mee
Zal ik doen. Kom je op bezoek?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
En ik moet 28 wassen draaien vandaag dus dat had niet in die twee uurtjes gekund
[..]
28 wassenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
[..]
Ik was alleen in het weekend. Want daltarief. En vorige week maar 1 was gedraaid omdat we terug kwamen van vakantiequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
28? was je voor een heel weeshuis?
Nee ik dacht dat je het zou komen brengenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik doen. Kom je op bezoek?
Eendquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben een curry met eend aan het eten. Vroeg niet te pittig. Dit is net op het randje wat ik kan handelen
Ja was echt super lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was alleen in het weekend. Want daltarief. En vorige week maar 1 was gedraaid omdat we terug kwamen van vakantie
[..]
Nee ik dacht dat je het zou komen brengen
[..]
Eend
Dat is Thais voor niet te pittig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben een curry met eend aan het eten. Vroeg niet te pittig. Dit is net op het randje wat ik kan handelen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee of drie, ben er nog niet helemaal uit.
Het zijn wel allemaal pastelkleuren, felle kleuren vind ik ook niet mooi door elkaar in een kerstboom.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik verschillende kleuren in een boom nooit mooi gevonden.
Mijn ouders hadden dat ook altijd.
alles in een kleur vind ik mooier
😍quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee of drie, ben er nog niet helemaal uit.
O pastel is wel mooi.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal pastelkleuren, felle kleuren vind ik ook niet mooi door elkaar in een kerstboom.
Oh god nee, dat is me ook allemaal te gek en drukquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O pastel is wel mooi.
Die felle kleuren ik vind het echt helemaal niets en dan die gekleurde lampjes. Dan heb je er ook ngo b ij die zo flikkeren aan/uit. aan/uit ppff
Ja vreselijk hequote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god nee, dat is me ook allemaal te gek en druk
gekleurde lampjes vind ik wel wat, hoeven neit druk te knipperen, een heel rustige overgang tussen diverse kleuren is wel weer grappig (dus een soort regenboog effect maar dan niet elke 5 seconden, eerder halve minuut veranderen)quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O pastel is wel mooi.
Die felle kleuren ik vind het echt helemaal niets en dan die gekleurde lampjes. Dan heb je er ook ngo b ij die zo flikkeren aan/uit. aan/uit ppff
O nee is echt niets voor mij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gekleurde lampjes vind ik wel wat, hoeven neit druk te knipperen, een heel rustige overgang tussen diverse kleuren is wel weer grappig (dus een soort regenboog effect maar dan niet elke 5 seconden, eerder halve minuut veranderen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |