SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso middle of the road (punk) rock altijd aan Australiërs overlaten.
Amyl![]()
Leukquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga in Maart 2025 naar The Datsuns. Lekkere garagerock uit Nieuw Zeeland
Hoeneer draag je dit?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vinted bestelling is onderwegwow
uit Italië! Dit kledingstuk stond er al drie jaar op
![]()
https://www.vinted.nl/items/1157681191-cardigan-a-uncinetto
Ik weet niets van amber.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.
Blackenedquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk![]()
Kwam laatst een oudje tegen, die opaatjes laten dit dan toch weer erg lekker en vooral met gemak klinken![]()
Wiequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig feestvarken Hassan Nasrallah dood?
De aanval was geen half werk in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Hehe!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Boze baardbaas van Hezbollah in Libanon, oftewel de gekkies van de Iraanse Revolutionaire Garde.quote:
Ja, 7 oktober komt akelig dichtbij, ik denk dat de Joden het spel klaar willen hebben voor deze dag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef Recce het volgende:
[..]
De aanval was geen half werk in ieder geval.
Owwwww prima actie dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boze baardbaas van Hezbollah in Libanon, oftewel de gekkies van de Iraanse Revolutionaire Garde.
Ik verwacht ook weer acties van Hamas gekkies en aanverwantenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, 7 oktober komt akelig dichtbij, ik denk dat de Joden het spel klaar willen hebben voor deze dag.
Heyo im crack and thats whackquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Zijn uitspraken: Israël heeft geen bestaansrecht en Holocaust is grotendeels verzonnenquote:
Ja, eindelijk breken er wellicht andere tijden aan voor de Libanezen en wie weet ook de Iraniërs, het regime daar zit nu in een uiterst lastige situatie, fors terugslaan en wellicht een grote oorlog verliezen of nietsdoen en de angst van het volk jegens henzelf kwijtraken.quote:
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpenquote:
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn uitspraken: Israël heeft geen bestaansrecht en Holocaust is grotendeels verzonnen![]()
Zijn grotendeels linkse giechelmeisjes met net zoveel gezond verstand als de kont van een poedel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilen
Das woke tegenwoordig, dan doen Kaag, de universitaire elite en de vara/avro/npo types continuequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilen
Wanneer je iemand alleen kent als de fictieve naam is datquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpen
In het oorlogsrecht mag dat als er een legitiem doelwit is en de middelen niet het doel voorbij schietenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn alle Libanezen ook al Hezbollah-aanhangers?
Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpen
Libanon zit vreemd in elkaar, Hezbollah heeft er meer (fysieke) kracht dan het eigen legerquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Libanezen die er nog wonen hebben vrij weinig te vertellen tegenover hun de facto Iraans-Palestijnse bezetter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb je chips.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vinted bestelling is onderwegwow
uit Italië! Dit kledingstuk stond er al drie jaar op
![]()
https://www.vinted.nl/items/1157681191-cardigan-a-uncinetto
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
We hadden Shepard’s Pie voor avondeten![]()
Right. OKee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer je iemand alleen kent als de fictieve naam is dat
Daar betalen ze nu ook wel de prijs voor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Libanezen die er nog wonen hebben vrij weinig te vertellen tegenover hun de facto Iraans-Palestijnse bezetter.
Heb laatst eens een poging gedaan om Libanese burgeroorlog te begrijpen, maar daar worden weer zoveel uitstapjes gedaan dat de conclusie is dat het gewoon een puinhoop is daar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Libanon zit vreemd in elkaar, Hezbollah heeft er meer (fysieke) kracht dan het eigen leger
https://www.nu.nl/midden-(...)ieten-op-israel.html
Dozijn broeken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Zin om iets duurs te kopen maar ik weet niet wat.
Zo ingewikkeld is het toch echt allemaal niet, Duitsland had destijds nooit bevrijd kunnen worden zonder de Nazi's een beetje te klieren, te pesten en een klein beetje dood te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar betalen ze nu ook wel de prijs voor.
[..]
Heb laatst eens een poging gedaan om Libanese burgeroorlog te begrijpen, maar daar worden weer zoveel uitstapjes gedaan dat de conclusie is dat het gewoon een puinhoop is daar.
Sterkte maar dan. Met allesquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een flesje rioja soldaat maken en dan bedje.
Morgen feestje begrafenis
Dat ene biljetje waar de seller niet genoeg van de prijs af wilde doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
well hello dimmyquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een flesje rioja soldaat maken en dan bedje.
Morgen feestje begrafenis
Dat kasteelquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Koop een huis.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
We hadden Shepard’s Pie voor avondeten![]()
maakt niet uit, ik vreet je lever op met fava bonen en chiantiquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat je de film misquote hè?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik vreet je lever op met fava bonen en chianti
Libanon is een land met een rijke diversiteit aan etnische en religieuze groepen. De belangrijkste groepen zijn:quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij bent een watermanvrouw jij houdt je hoofd wel boven waterquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Verdrinkt in Westfriesland
Nee juist totaal niet, zie mijn kleine geopolitieke uitleg eerder.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:44 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Wow. Dit brengt een grotere oorlog wel heel dichtbij lijkt me.
Heb je een boot?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Wees blij dat het geen temperatuurkaart isquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat hier al veel was gevallen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
6,9 graad is dikke priem.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen temperatuurkaart is
Nee joh, Israël ging al vanaf het begin Herzbollah uitroeien, gewoon weer een goede oude Libanon grondoorlogje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:44 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Wow. Dit brengt een grotere oorlog wel heel dichtbij lijkt me.
Bij Los op de koffie.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat blauwe golfstreepje naar het oosten toe volgt en dan in het midden.
Rattenkooi de snelweg op duwen en schadeclaim vragen aan alle vrachtwagenchauffeurs die ertegenaan zijn gereden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
Waarom is LEGO altijd op het verkeerde moment in de aanbieding.
Woeste buren aan de deur in 3, 2, 1…quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:57 schreef Karzai het volgende:
lekker plaatje makes me happy![]()
![]()
[ afbeelding ]
O, jammerquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is tijd voor bier of een borrel nu.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woeste buren aan de deur in 3, 2, 1…
Gewoon lekker zwemmenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent een watermanvrouw jij houdt je hoofd wel boven water
quote:
quote:
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen temperatuurkaart is
Het heeft hier de hele dag hard geregend.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond dat hier al veel was gevallen.
hier is het tot 11u droog geweest ongeveer en daarna heeft het bijna nonstop geregend tot een uurtje of 8quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
[..]
Het heeft hier de hele dag hard geregend.
Alleen helemaal eind van de middag was het een paar minuten ineens zonnig?
pcies, maar daar heb je weer de mest tractoren om zes uur s;ochtends, ook geen pretjequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders moet je ook maar ergens achteraf op het platteland gaan wonen.
das nou jammerquote:De talentenjacht The Voice of Holland krijgt vast en zeker een herstart in Nederland. Dit zegt RTL-contentdirecteur Peter van der Vorst zaterdag in een interview met deze website. ,,Dat kost waarschijnlijk nog ongeveer anderhalf jaar, dat moeten we nog definitief bepalen.”
Mest tractoren.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
pcies, maar daar heb je weer de mest tractoren om zes uur s;ochtends, ook geen pretje
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe mij maar een charcuterie plankje
wat heb je allemaal ingeslagen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een godsvermogen uitgegeven bij de lokale delicatessenzaak
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een godsvermogen uitgegeven bij de lokale delicatessenzaak
Weet je nog vorige week, toen ik vertelde over een klei-werkjequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
[..]
Het heeft hier de hele dag hard geregend.
Alleen helemaal eind van de middag was het een paar minuten ineens zonnig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Trekkers met giertanks. Onmeunige injectie machines van de Weerd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
doen ze het nog met de hand dan, het stinkt in elk geval altijd naar stront op het platteland
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je allemaal ingeslagen?
onderwegquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.
Jezusquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.
Dat haalt miss.Los elke week op de markt bij de kaas en daarna notenkraam. Veel kaassoorten, noten en idd fuet of andere funky worstjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sow danquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De Herfstkaas is een boerderijkaas, gemaakt van gethermiseerde koemelk. Deze boerderijkaas is lekker pittig van smaak, dankzij een toevoeging van pepers, paprika, knoflook, ui en gember. De Herfstkaas heeft circa 12 weken liggen rijpen in ons pakhuis, wat ervoor zorgt dat het zuivel nog zacht en smeuïg is. Een romige kaas met een lekkere pikante smaak! Onmisbaar op je kaasplateau in het najaar.
Maar waar smaakt het naar?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze
[ afbeelding ]
As we speak aan het eten en lekker!
Je maakt mij ook echt blij met ‘dit soort eten’quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat haalt miss.Los elke week op de markt bij de kaas en daarna notenkraam. Veel kaassoorten, noten en idd fuet of andere funky worstjes.
Geen fan van truffelkaas tho
Naar dit;quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
Google leert mijquote:De Herfstkaas is een boerderijkaas, gemaakt van gethermiseerde koemelk. Deze boerderijkaas is lekker pittig van smaak, dankzij een toevoeging van pepers, paprika, knoflook, ui en gember. De Herfstkaas heeft circa 12 weken liggen rijpen in ons pakhuis, wat ervoor zorgt dat het zuivel nog zacht en smeuïg is. Een romige kaas met een lekkere pikante smaak! Onmisbaar op je kaasplateau in het najaar.
Ik vind dat wel lekker. Vind soberso truffel wel lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
De freule liet zich een keer op een marktje in Frankrijk ompraten en kwam met 2 stukken truffelkaas a¤35 p.st terug en ‘s avonds bleek dat niet te hachelen. Nog steeds soms lol om.
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede olijven in olie horen er ook bij, vind ik lekker.
Een stuk truffelkaas mag eerder 100-120 euro kosten, anders is het slechts wat zielloze kaas met afgewerkte petroleum.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
De freule liet zich een keer op een marktje in Frankrijk ompraten en kwam met 2 stukken truffelkaas a¤35 p.st terug en ‘s avonds bleek dat niet te hachelen. Nog steeds soms lol om.
Dat had ik ook als kind, want je verwachtte een druif (denk ik) dus zoet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!
dat je er zo in bijt en sppppppppppfllllllllllllr het uiteenknaptquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!
Per gram toch hoop ik? Anders is het niet meer dan afgeroomde koeienmelk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een stuk truffelkaas mag eerder 100-120 euro kosten, anders is het slechts wat zielloze kaas met afgewerkte petroleum.
Oh dit is ook zo walgelijk lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon schijtdure olijfolie met wat grof zout en vers brood
Oeh da's heerlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon schijtdure olijfolie met wat grof zout en vers brood
Welke?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zie die DJ er slecht uit joh, die zag ik vanavond op tv.
Zou me niks verbazen als die vandaag of morgen aan een touwtje hangt
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog vorige week, toen ik vertelde over een klei-werkjeJe slakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit is ook zo walgelijk lekker
Geen prijs erbij voorspelt niet veel goedsquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/
Vreemd voor zo’n goedkoop olietje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/
In de supermarkt ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van de week nog gezien, niks aan ‘t handje.
Dan eet je die.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd voor zo’n goedkoop olietje.
De motorolie in mijn auto is duurder
¤30 per l
https://www.noblezadelsur(...)uina-premium-500-ml/
Ja, hoewel ik de kop meer op die van een schildpad vind lijken dan die van een slak...quote:
Ze hebben allebei hun huis altijd mee, dus achquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de kop meer op die van een schildpad vind lijken dan die van een slak...![]()
![]()
Maar ik ben er best tevreden over...
Doe danquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt een nieuwe tv kopen, deze irriteert me
Preciesquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun huis altijd mee, dus ach
Eerst zeker weten dat ik niet weer zo'n faalding als deze koopquote:
LG heeft prachtige oled televisiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat ik niet weer zo'n faalding als deze koop
Hoe lang heb je deze??quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koop een LG oled. C serie/g serie. Klaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LG heeft prachtige oled televisies
Ik zie een trendquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een LG oled. C serie/g serie. Klaar.
Dat is best kort. Ik heb de mijne volgens mij al meer dan 10 jaar... En ben er nog steeds tevreden over...quote:
Ik kijk momenteel naar een LG C2 van bijna een jaar oud. Denk niet dat mijn heel uitgebreide onderzoek plots omgegooid isquote:
Als je kwaliteit wil, kies voor Sony. Op papier niet de beste schermen enz maar in de praktijk echt de betere TVs.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best kort. Ik heb de mijne volgens mij al meer dan 10 jaar... En ben er nog steeds tevreden over...
wat is er mis met deze dan?quote:
ah oke...quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mij
Ik heb zo'n Samsung Neo QLED ding, prima ding.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt een nieuwe tv kopen, deze irriteert me
Je bent inmiddels bekomen van de ontwikkeling van de kleuren TV?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:23 schreef Karzai het volgende:
ik verbaas me elke dag nog steeds over de technologsche ontwikkelingen
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke...
hmm geen last van met mijn samsung...
Vreemd genoeg ik ook, serie 2022. En goedkoop was ie ook al niet. Maar er zit iets niet lekker aan dat dingquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Samsung Neo QLED ding, prima ding.
Ja ik betaalde ergens in 2023? ook wel een flink bedrag, maar echt niets te klagen, bij het minste of geringste koop ik anders toch iets nieuws.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ik ook, serie 2022. En goedkoop was ie ook al niet. Maar er zit iets niet lekker aan dat ding
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgetsquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik betaalde ergens in 2023? ook wel een flink bedrag, maar echt niets te klagen, bij het minste of geringste koop ik anders toch iets nieuws.
Geef je haar af en toe 100 euro en stuur je haar een middagje naar de Action.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgets
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je haar af en toe 100 euro en stuur je haar een middagje naar de Action.
Gewoon slopen dat ding. Deed die van mij ook en toen moesten we wel een nieuwe (en natuurlijk ook groterequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgets
Jij wou dan weer iets kleiner? Kun je zo groot niet handelen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon slopen dat ding. Deed die van mij ook en toen moesten we wel een nieuwe (en natuurlijk ook grotere) Dan zet je in op extreem belachelijk groot en krijg je uiteindelijk degene die je wil.
Mij boeit het niet zo, maar gut ik gun hem ook wel watquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij wou dan weer iets kleiner? Kun je zo groot niet handelen dan?
Waarom denk je in godsnaam dat je met een Belg aan die kant Engels kunt praten?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ten eerste staat nergens dat ik met een Belg praat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom denk je in godsnaam dat je met een Belg aan die kant Engels kunt praten?
Je kunt toch wel Frans?
Pino is blauw, Big Bird is geelquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blauw in Nederland, geel is de VS.
volgens mij is Big Bird in de NL Sesamstraat wel eens de neef van Pino genoemdquote:
Oh geen idee. Is al lang geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Big Bird in de NL Sesamstraat wel eens de neef van Pino genoemd
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh geen idee. Is al lang geleden dat ik dat gezien heb.
Ik ben eindelijk bij de beertjes in de buurtquote:
Kan je daar niet nu gelijk weg gaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk bij de beertjes in de buurt
Zit nu nog gewoon in een druk dorp, morgen zit ik pas in Yellowstone in een hutjequote:
oh dan kan je nog wegquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu nog gewoon in een druk dorp, morgen zit ik pas in Yellowstone in een hutje
Nee kan niet meer annulerenquote:
Daar kom ik net vandaan …quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel joh. gewoon in de auto stappen en andere kant op rijden
Weet je hoe een eind dat rijden isquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja precies, das de goede kant op
ja maar daar wordt je niet opgegetenquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe een eind dat rijden is
Daar hebben ze mountain lions en ratelslangen hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wordt je niet opgegeten
Die zijn minder gevaarlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze mountain lions en ratelslangen hoor
Nee hoor, denk dat die meer slachtoffers maken dan beren, zeker die slangenquote:
zo'n slangetje bij alleen als je er op gaat staan. Zo'n beer gaat achter je gaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat die meer slachtoffers maken dan beren, zeker die slangen
Dan zal ik proberen niet op een beertje te gaan staanquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo'n slangetje bij alleen als je er op gaat staan. Zo'n beer gaat achter je gaan
quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik proberen niet op een beertje te gaan staan
Beren werken sowieso nietquote:
Zal wel tegen ze zeggen dat ze niet gemeen tegen mij mogen zijn omdat jij dan anders boos wordtquote:
denk dat ze weten dat ik te ver weg benquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel tegen ze zeggen dat ze niet gemeen tegen mij mogen zijn omdat jij dan anders boos wordt
Zover is het niet vliegen toch vanaf daarquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze weten dat ik te ver weg ben
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 september 2024 05:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zover is het niet vliegen toch vanaf daar
Ik ook niet, maar je loopt 13 uur voor, dus dan kun je ze voor zijnquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je loopt 13 uur voor, dus dan kun je ze voor zijn
Morguhquote:
vorige week leuke dingen gedaan, vandaag echt klussen afmakenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Nog leuke plannen? Of nog steeds kluswerkzaamheden?
Ben benieuwd of je ook gaat klussen of dat je het weer gaat uitstellenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige week leuke dingen gedaan, vandaag echt klussen afmaken
ik mag evt zelfs collega erbij halen
Groot gelijk, doen waar je zin in hebt als je niets hoeft te doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:57 schreef Karzai het volgende:
moin, vies weer, geen grootse plannen vandaag
lekker nog even in bed liggen zo en de krant lezen met een kopje koffie erbij
ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je ook gaat klussen of dat je het weer gaat uitstellen![]()
Wel fijn dat je er een collega is die je er bij wil helpen.
Met zijn tween gaat het net iets sneller.
wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsen
opzich niet veel: 5 planken verzagen ( met risico dat ik per plank heen en weer moet lopen, en dat kost veel tijd en maakt dat ik er weinig fut voor heb)quote:
Winkels al open dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:31 schreef mschol het volgende:
maar goed, ben bed maar uit gegaan
zo eff douchen en wat boodschappen
Hoeveel bomen zet jij op?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:34 schreef kwiwi het volgende:
250 kerstballen in alle kleuren van de regenboog besteld. Waren in de aanbieding, dan moet je toeslaan hè![]()
quote:In een schoon en opgeruimd huis wonen gemiddeld 1500 spinnen. Dus inderdaad, ook u zult ongetwijfeld een aantal achtpotige huisgenoten hebben. Maar geen paniek, eigenlijk is dit reden voor een vreugdedansje.
Wat een gesjouw he, ik heb vorige week boven de kasten uitgemest, dan moet ook alles naar beneden gesjouwd wordenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsen
Laat je je collega beneden de maten opmeten, die belt hij aan jou door en kan jij zagenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich niet veel: 5 planken verzagen ( met risico dat ik per plank heen en weer moet lopen, en dat kost veel tijd en maakt dat ik er weinig fut voor heb)
maar om daar te komen:
berging weer leeg zodat ik erbij kan, dan meten en verzagen, die erin hangen (wat ook onhandig gaat omdat ik aan de kant waar ik echt niet makkelijk bij kan plank dragers in de poot moet stoppen)
dan nog 2 meter kast aanbouwen (en nog bestaande planken weghalen), maar eenmaal ik zover ben is het easy want dan kan ik overal makkelijk bij
en mn spullen onbewaakt achter laten vind ik ook zoiets...
Hier wel AH gaat om 7 uur al openquote:
gesjouw, heel veel gesjouwquote:
ja dat is ook best een klus kan ik mij voorstellen, zou er bij mij ook niet aan moeten denkendat ik opnieuw woonkamer en hal laminaat moet laten leggenquote:ik heb vorige week boven de kasten uitgemest, dan moet ook alles naar beneden gesjouwd worden
Hier beneden moet ik de kasten leeg hebben en moet alles naar boven gesjouwd worden. Er wordt 10 nov nieuw laminaat gelegd dus de kasten moeten leeg anders te zwaar
Persoonlijk heb ik verschillende kleuren in een boom nooit mooi gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:34 schreef kwiwi het volgende:
250 kerstballen in alle kleuren van de regenboog besteld. Waren in de aanbieding, dan moet je toeslaan hè![]()
Ik ook niet, het ligt er pas 2 jaar. Maar door de kleine brand die ik hier in juli had is de vloer ook kapoet en moet het wel. Maar ik zie er best tegen op. Vooral omdat ik zelf zo weinig meer kan doen met dat brakke lijf van mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gesjouw, heel veel gesjouw
en het er niet makkelijk bij kunnen maakt het allemaal lastig en zeer vervelend
[..]
ja dat is ook best een klus kan ik mij voorstellen, zou er bij mij ook niet aan moeten denkendat ik opnieuw woonkamer en hal laminaat moet laten leggen
begrijp ik helemaalquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, het ligt er pas 2 jaar. Maar door de kleine brand die ik hier in juli had is de vloer ook kapoet en moet het wel. Maar ik zie er best tegen op. Vooral omdat ik zelf zo weinig meer kan doen met dat brakke lijf van mij
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:47 schreef dud0r het volgende:
Niet meer geslapen sinds ik vannacht om 0400 ofzo wakker werd.
Hond die om 0700 al liep te zeuren dat hij naar buiten wilde.
En het is vies weer.
WOEST
quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaan
Of in Thailand.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een onzin bericht. Misschien in een boerderij op het platteland
Ik wilde gewoon slapenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaan
Neem wat lekkers voor mij meequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo richting de bakker.
28? was je voor een heel weeshuis?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
En ik moet 28 wassen draaien vandaag dus dat had niet in die twee uurtjes gekund
[..]
Neem wat lekkers voor mij mee
Zal ik doen. Kom je op bezoek?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
En ik moet 28 wassen draaien vandaag dus dat had niet in die twee uurtjes gekund
[..]
28 wassenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon slapen
[..]
Ik was alleen in het weekend. Want daltarief. En vorige week maar 1 was gedraaid omdat we terug kwamen van vakantiequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
28? was je voor een heel weeshuis?
Nee ik dacht dat je het zou komen brengenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik doen. Kom je op bezoek?
Eendquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben een curry met eend aan het eten. Vroeg niet te pittig. Dit is net op het randje wat ik kan handelen
Ja was echt super lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was alleen in het weekend. Want daltarief. En vorige week maar 1 was gedraaid omdat we terug kwamen van vakantie
[..]
Nee ik dacht dat je het zou komen brengen
[..]
Eend
Dat is Thais voor niet te pittig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben een curry met eend aan het eten. Vroeg niet te pittig. Dit is net op het randje wat ik kan handelen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee of drie, ben er nog niet helemaal uit.
Het zijn wel allemaal pastelkleuren, felle kleuren vind ik ook niet mooi door elkaar in een kerstboom.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik verschillende kleuren in een boom nooit mooi gevonden.
Mijn ouders hadden dat ook altijd.
alles in een kleur vind ik mooier
😍quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee of drie, ben er nog niet helemaal uit.
O pastel is wel mooi.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal pastelkleuren, felle kleuren vind ik ook niet mooi door elkaar in een kerstboom.
Oh god nee, dat is me ook allemaal te gek en drukquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O pastel is wel mooi.
Die felle kleuren ik vind het echt helemaal niets en dan die gekleurde lampjes. Dan heb je er ook ngo b ij die zo flikkeren aan/uit. aan/uit ppff
Ja vreselijk hequote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh god nee, dat is me ook allemaal te gek en druk
gekleurde lampjes vind ik wel wat, hoeven neit druk te knipperen, een heel rustige overgang tussen diverse kleuren is wel weer grappig (dus een soort regenboog effect maar dan niet elke 5 seconden, eerder halve minuut veranderen)quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O pastel is wel mooi.
Die felle kleuren ik vind het echt helemaal niets en dan die gekleurde lampjes. Dan heb je er ook ngo b ij die zo flikkeren aan/uit. aan/uit ppff
O nee is echt niets voor mij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gekleurde lampjes vind ik wel wat, hoeven neit druk te knipperen, een heel rustige overgang tussen diverse kleuren is wel weer grappig (dus een soort regenboog effect maar dan niet elke 5 seconden, eerder halve minuut veranderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |