Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Een armbandje van amber, het verhaal wat volgens haar 'amber' is was echt niet te volgen
en dat we allemaal denken...quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
even US afwachten met de "huh huh haha dit niet weten IQ maaiveld" act en dan @:Recce die komt uitleggen hoe het precies echt zit
Qua IQ zit US wel aan de lage kant van deze SCquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
even US afwachten met de "huh huh haha dit niet weten IQ maaiveld" act en dan @:Recce die komt uitleggen hoe het precies echt zit
Je kan er eventueel zelf eentje haken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:02 schreef Ama het volgende:
Voor de plantenkenners even een vraag.
Krijgt een Monstera wel gaten als hij voeding krijgt? Die van mij groeit wel door maar het is geen gatenplant.
Ik kan niet eens haken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er eventueel zelf eentje haken?
[ afbeelding ]
Hoef je hem ook niet iedere keer te verpotten enzo
das wel verrekte handig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er eventueel zelf eentje haken?
[ afbeelding ]
Hoef je hem ook niet iedere keer te verpotten enzo
dat kan ess je zo lerenquote:
Oh, interessant welquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.
een monstera krijgt geen gaten bij te weinig zonlichtquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:02 schreef Ama het volgende:
Voor de plantenkenners even een vraag.
Krijgt een Monstera wel gaten als hij voeding krijgt? Die van mij groeit wel door maar het is geen gatenplant.
Ik ben nu een orchidee aan het haken voor oma's verjaardag over 2 wekenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel verrekte handig.
Ik heb orchideeën bij een oudtante vandaan.
Zo kunst als maar kan. lijkt fleurig
ik heb hetzelfde plaidquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu een orchidee aan het haken voor oma's verjaardag over 2 weken[ afbeelding ]
je hoeft geen excuus te verzinnen voor waarom je Ama nu geen haakles kan geven hoorquote:
Oh hij staat achter een gordijn nu ja. Wil hem uiteindelijk (zodra ik ruimte moet maken voor LEGO hehe) naast een kast zetten waar hij wel meer zon krijgt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, interessant wel
[..]
een monstera krijgt geen gaten bij te weinig zonlicht
Hoeft in de winter ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
En ik krijg vast plantenvoeding erbij want dat was echt nodig zei ze. Ik geloof haar. Krijgt die plant nooit.
Maar voeding hoeft vaak alleen in de zomer eens in de maand of om de twee weken ofzo. De action heeft gewoon flessen van een euro of 1,50 staan daarvoor. Ik zal eens kijken wat ik heb.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar we gaan hem volgende week verpotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |