SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
mij gewezen op de komst van F16's. Ik wist van niks en door jouw mededeling had ik een verwachting die nu niet is waargemaaktquote:
Die puist op je voorhoofd veroorzaakt klimaatverandering en daardoor hebben we nu een storm met buien die om die puist heen wervelt zodat we die F16's niet kunnen zien in Den Haag.quote:
dit mag ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die puist op je voorhoofd veroorzaakt klimaatverandering en daardoor hebben we nu een storm met buien die om die puist heen wervelt zodat we die F16's niet kunnen zien in Den Haag.
Je hebt toch een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij gewezen op de komst van F16's. Ik wist van niks en door jouw mededeling had ik een verwachting die nu niet is waargemaakt![]()
Nee nu is alles verpestquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuke dag gehad?
Ik deed toevallig net maggi in m’n erwtensoep.quote:
Ik hoor je begeleider roepen dat je genoeg op internet hebt gezeten voor vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Rozevla het volgende:
Heftig!!!
[..]
Ik deed toevallig net maggi in m’n erwtensoep.
Komt dichtbij zo
Ja en bij HP ook nog best wel jonge mensen ook soms.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Harry Potter-films kijken is net als oude dia's kijken met je ouders. Die is dood. Die is er niet meer. Die is dood.
Zie je WA.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Had het laatste uur denk ik oprecht niet naar die radar zitten staren als ik wist dat ze toch niet meer zouden komenuiteraard niet jouw 'schuld' CE
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Harry Potter-films kijken is net als oude dia's kijken met je ouders. Die is dood. Die is er niet meer. Die is dood.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
Als ik HP kijk vind ik het moeilijk te geloven dat Snape er niet meer is.
Lekker dan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
Politie gehackt: namen van alle politiemedewerkers buitgemaakt
Hackers hebben toegeslagen bij de politie. Zij hebben werkgerelateerde contactgegevens van álle politiemedewerkers buitgemaakt. Dat meldt minister David van Weel (Justitie). Het gaat dus om de gegevens van zo'n 62.000 medewerkers.
Je moet wat als NK je niet wil daten.quote:
Hee kijk ik ben ama en ik hou van je maar in doe stoer voor m’n vriendjes actquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor je begeleider roepen dat je genoeg op internet hebt gezeten voor vandaag.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk ik ben ama en ik hou van je maar in doe stoer voor m’n vriendjes act
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met als dessertquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef Rozevla het volgende:
Je hebt een bak met wormen gegeten en je bent in een krottenwijk ?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere cheddarsmoothie op die laatste
mangoquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere cheddarsmoothie op die laatste
zo kan je het samenvatten jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef Rozevla het volgende:
Je hebt een bak met wormen gegeten en je bent in een krottenwijk ?
ja dit was rustig stukquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:38 schreef Karzai het volgende:
Opvallend weinig mensen op de foto,s, ik had het drukker verwacht.
Maar wel sfeervol
Al besprokenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat salaris van een F-16 piloot is ook
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Fotos van vandaag in willekeurige volgordeBitterbeen gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wel onbeperkt vrouwen versieren. Dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat salaris van een F-16 piloot is ook
Gewoon constant in de kroeg staan in uniform en met de sleutels van je F-35 spelen tot de naaktslakken langs je broekpijp omhoog glibberen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel onbeperkt vrouwen versieren. Dat is ook wat waard.
NK staat boven WK? Wowwwquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wat als NK je niet wil daten.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Fotos van vandaag in willekeurige volgordeZiet er kleurrijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Check die gespierde kuit.quote:
was ie ook gewoon bij maar toen wilde ie nog stoer doen dat een collega vader nichtje weet ik veel dit werk deedquote:
Nooit succes hebben, alleen versierenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel onbeperkt vrouwen versieren. Dat is ook wat waard.
Oh ja dat was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was ie ook gewoon bij maar toen wilde ie nog stoer doen dat een collega vader nichtje weet ik veel dit werk deed
Blijft inderdaad steeds minder van over...quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik alweer vergeten
Zelfs Emma Watson begint een beetje trekjes te krijgen van een uit de zak gevallen aardappel onderaan de keldertrap.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft inderdaad steeds minder van over...![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Hello I am Krek and I am kwekgekquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Meteen een goede test of hij leuk reageert erop.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
heh?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achtergebleven skoeteronderdelen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zal minder goed werken nee
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een goede test of hij leuk reageert erop.
Nee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar al een keer waterkastanjes op, in een soepje of zo?
Is erg lekker hoor, eten ze in Thailand ook veel, heb ik leren kennen in China bij dat nationale krabmeer Yang-Cheng Lake , daar eten ze dat veel.quote:
Maar wat voor sushiquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb vandaag weer sushi
Laat maarquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, eten ze in Thailand ook veel, heb ik leren kennen in China bij dat nationale krabmeer Yang-Cheng Lake , daar eten ze dat veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhh lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb vandaag weer sushi
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Bitterbal heeft wel een goede sushismaak, die geflambeerde zalm![]()
Die man heeft dode varkensoogjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk Will & Harper op Netflix. Normaal vind ik Will Ferrell altijd leuk, maar deze docu is een beetje.. meh..
Heyo I’m Crack, I got your back Jackquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Same, die crispy garnaal met avocado vind ik ook erg lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nomnom. Ik eet uiteindelijk altijd zalm sushi.
Who the fuck is Jack?!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heyo I’m Crack, I got your back Jack
oke chef lege zakjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maarWas mislukt poging tot grapje. s
ja jij bent ook een mislukte poging tot grapjequote:
met zon been?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn onlyfans meisjes die daar veel geldjes mee verdienen
zie je, komen steeds meer stukjes huid bijquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja en je voeten natuurlijk
Belastingfraude, I like itquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even de administratie bewerken en dan is het weekend.
Moet je jezelf wel toevallig sexy en chique bronstig kleden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet van tripadvisor naar Milaan.
Ja dat klopt welquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die man heeft dode varkensoogjes.
Best leuk hoor, en goed etenquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet van tripadvisor naar Milaan.
Kun je vast bestellen op het internetquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je wel op zijn bed poepen
Toveren met declarabele uren.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Belastingfraude, I like it
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck dit. Ik ga nog liever mijn bed opmaken.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je wel op zijn bed poepen
Gewoon normaal dus.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je jezelf wel toevallig sexy en chique bronstig kleden.
De mensen zijn daar altijd 25 procent mooier dan elders.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon normaal dus.
Heb een tijd een vriendin gehad in Milaan en daar toen ook weleens geweest.
Nja week nie, Italiaansen zijn niet per definitie knap. Ze zijn er wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen zijn daar altijd 25 procent mooier dan elders.
Niet Italiaantjes, Milanezen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja week nie, Italiaansen zijn niet per definitie knap. Ze zijn er wel natuurlijk.
Extra knoopje van je overhemd los?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon normaal dus.
Heb een tijd een vriendin gehad in Milaan en daar toen ook weleens geweest.
Goedgekeurd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb deze net gekocht @:cherrylips
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk Will & Harper op Netflix. Normaal vind ik Will Ferrell altijd leuk, maar deze docu is een beetje.. meh..
Weeeeekendquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even de administratie bewerken en dan is het weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Lijkt me ook wel lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
zag ook een kit kat strawberry liggen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weeeeekend![]()
Deze was ook aan het weekend toe
Druks zijn niet goed voor je, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weeeeekend![]()
Deze was ook aan het weekend toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ken ik wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
zag ook een kit kat strawberry liggen
waterballetquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:03 schreef Xilia het volgende:
Stond net tot aan m'n enkels in het water op de parking bij de supermarkt
Ik heb nog een paar zware jongens uit Frankrijk staan voor strakkiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Weekend. Pils mag open![]()
Eerste drankje in een week
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Weekend. Pils mag open![]()
Eerste drankje in een week
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stondquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stond
Ik mag niet omdat ik het net heb gehadquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
Zo, prik zit er weer in.
Ik haalde de gemiddelde leeftijd iets omlaag
Dan liever Franse wijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar zware jongens uit Frankrijk staan voor strakkies
tijd voor rubberen kaplaarzenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stond
Wat voor heb je precies?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien ga ik vanavond mijn poolse pilsje drinken, heb er nog niet heel veel zin in
Had je graag nog een pirk gehad dan ook als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik mag niet omdat ik het net heb gehad
Dit is geen verkeerd spul hoorquote:
Nja ik sta op de lijst en ik wist niet dat je dan niet hoeft dus meer verrast.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je graag nog een pirk gehad dan ook als het niet hoeft?
Wil ze nog steeds niet zoveel eten?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Zoë Char is onkarakteristiek knuffelig de laatste week.
Volgende week maar eens naar de dierenarts
Voor de honing-mosterd chips van Croky die ze nergens anders hebben en echt heerlijk is?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar de Action maar ik weet niet waarvoor.
Nee. Maar ziet eruit als gewoon pils ja. Anders staat er wel STRONG op of zo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehmmm, volgens mij gewoon pils
[ afbeelding ]
Deze, ken je het?
omgquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor de honing-mosterd chips van Croky die ze nergens anders hebben en echt heerlijk is?
Oh, nou priemquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ziet eruit als gewoon pils ja. Anders staat er wel STRONG op of zo.
Ze is iets aangekomen maar nog steeds wel magertjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil ze nog steeds niet zoveel eten?
heb je nou iets tegen pottenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
Lol ik krijg van een vriendin weer een nieuwe bloempot voor mijn Monstera. Vorig jaar kreeg ik ook 1 voor mijn verjaardag van haar maar hij moet weer een grotere pot hebben.
Wel echt een vreselijke plant om te verpotten.
Ohquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik mag niet omdat ik het net heb gehad
Maar als je daarheen gaat koop je toch vanalles behalve waarvoor je ging. Dan kun je net zo goed gaan zonder specifieke reden en dan gewoon allemaal zooi kopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar de Action maar ik weet niet waarvoor.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je nou iets tegen potten
@:nizno
stampt zo die potten in elkaarquote:
Kennelijk wisten ze dat je dat lekker vindtquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou priemIk moest er vooral hard om lachen, het is het souvenirtje van mn buren die op vakantie gingen. Maar het was echt zo *komt met plastic tas aanlopen* heee, ik heb iets voor je!!!
*drukt blikken bier in handen
![]()
Verstandig, het wordt weer kouder dus stamppotten in overvloed komende tijdquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar op een cursus zelfverdediging...
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
stampt zo die potten in elkaar
ik hou niet zo van pilsquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk wisten ze dat je dat lekker vindt
Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Een armbandje van amber, het verhaal wat volgens haar 'amber' is was echt niet te volgen
en dat we allemaal denken...quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
even US afwachten met de "huh huh haha dit niet weten IQ maaiveld" act en dan @:Recce die komt uitleggen hoe het precies echt zit
Qua IQ zit US wel aan de lage kant van deze SCquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
even US afwachten met de "huh huh haha dit niet weten IQ maaiveld" act en dan @:Recce die komt uitleggen hoe het precies echt zit
Je kan er eventueel zelf eentje haken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:02 schreef Ama het volgende:
Voor de plantenkenners even een vraag.
Krijgt een Monstera wel gaten als hij voeding krijgt? Die van mij groeit wel door maar het is geen gatenplant.
Ik kan niet eens haken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er eventueel zelf eentje haken?
[ afbeelding ]
Hoef je hem ook niet iedere keer te verpotten enzo
das wel verrekte handig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er eventueel zelf eentje haken?
[ afbeelding ]
Hoef je hem ook niet iedere keer te verpotten enzo
dat kan ess je zo lerenquote:
Oh, interessant welquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.
een monstera krijgt geen gaten bij te weinig zonlichtquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:02 schreef Ama het volgende:
Voor de plantenkenners even een vraag.
Krijgt een Monstera wel gaten als hij voeding krijgt? Die van mij groeit wel door maar het is geen gatenplant.
Ik ben nu een orchidee aan het haken voor oma's verjaardag over 2 wekenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel verrekte handig.
Ik heb orchideeën bij een oudtante vandaan.
Zo kunst als maar kan. lijkt fleurig
ik heb hetzelfde plaidquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu een orchidee aan het haken voor oma's verjaardag over 2 weken[ afbeelding ]
je hoeft geen excuus te verzinnen voor waarom je Ama nu geen haakles kan geven hoorquote:
Oh hij staat achter een gordijn nu ja. Wil hem uiteindelijk (zodra ik ruimte moet maken voor LEGO hehe) naast een kast zetten waar hij wel meer zon krijgt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, interessant wel
[..]
een monstera krijgt geen gaten bij te weinig zonlicht
Hoeft in de winter ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
En ik krijg vast plantenvoeding erbij want dat was echt nodig zei ze. Ik geloof haar. Krijgt die plant nooit.
Maar voeding hoeft vaak alleen in de zomer eens in de maand of om de twee weken ofzo. De action heeft gewoon flessen van een euro of 1,50 staan daarvoor. Ik zal eens kijken wat ik heb.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar we gaan hem volgende week verpotten.
Maar kreeg net al een appje dat ik ook plantenvoeding krijg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar voeding hoeft vaak alleen in de zomer eens in de maand of om de twee weken ofzo. De action heeft gewoon flessen van een euro of 1,50 staan daarvoor. Ik zal eens kijken wat ik heb.
Het is ook onkruid eigenlijk. Die van mij groeide tegen het plafond aan, maar toen kreeg ie trips. Helemaal gekortwiekt en de laatste bladeren met de stelen in het water gezet in de hoop zo in elk geval die trips uit de potgrond te halen. De bladeren en stelen behandeld en toen ze genoeg wortels hadden in nieuwe doodgewone potgrond gezet. Begon hij weer te woekeren. Maar toen kwam van het voorjaar weer de trips terug. Weer allemaal middeltjes gebruikt. En elke keer kwamen ze terug. Toen heb ik hem eens per ongeluk met neemolie buiten laten staan en was hij verbrand. Helemaal kort geknipt en nu maken de stompjes weer blad aanquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:16 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon nul verstand van planten. Dat deze maar niet dood gaat en blijf groeien is al een wonder.
Dat is toch lief? Gebruik je dat na het verpotten een keertje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar kreeg net al een appje dat ik ook plantenvoeding krijg.
Dat zijn narcissen johquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu een orchidee aan het haken voor oma's verjaardag over 2 weken[ afbeelding ]
Toen ik hem kocht dacht ik oh die gaat toch dood binnen een jaar maar nope. Maar ik weet echt niet hoe ik dat ding op den duur mooi moet vast maken aan een stok want het zit nu vast aan drie stokjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook onkruid eigenlijk. Die van mij groeide tegen het plafond aan, maar toen kreeg ie trips. Helemaal gekortwiekt en de laatste bladeren met de stelen in het water gezet in de hoop zo in elk geval die trips uit de potgrond te halen. De bladeren en stelen behandeld en toen ze genoeg wortels hadden in nieuwe doodgewone potgrond gezet. Begon hij weer te woekeren. Maar toen kwam van het voorjaar weer de trips terug. Weer allemaal middeltjes gebruikt. En elke keer kwamen ze terug. Toen heb ik hem eens per ongeluk met neemolie buiten laten staan en was hij verbrand. Helemaal kort geknipt en nu maken de stompjes weer blad aanhij staat nog steeds op het balkon. Het is een mooi experiment.
Dat zeker! In nieuw potgrond zit ook voeding toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch lief? Gebruik je dat na het verpotten een keertje.
Ja dus dat is misschien dubbelop.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik oh die gaat toch dood binnen een jaar maar nope. Maar ik weet echt niet hoe ik dat ding op den duur mooi moet vast maken aan een stok want het zit nu vast aan drie stokjes.
[..]
Dat zeker! In nieuw potgrond zit ook voeding toch?
zonder oordeel... hoeveel platen heb je nu?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:20 schreef Karzai het volgende:
Weekend, pilsje en 2 leuke plaatjes gekocht op mijn werk
[ afbeelding ]
Straks groeit die Monstera nog harder.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
O Nee voor binnen heb ik pokon, voor buiten action.
ik heb ze niet geteld, zal ik even doen voor jequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder oordeel... hoeveel platen heb je nu?
Oma's tips?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
O Nee voor binnen heb ik pokon, voor buiten action.
Die van mij kreeg ook niet. Gaf het alleen aan de kleinere planten of die het een beetje moeilijk hadden gehad in de winter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks groeit die Monstera nog harder.![]()
Nooit. Ik heb alle middeltjes geprobeerd die ik online kon vinden. Ben meer kwijt aan die troepjes dan aan de planten. Maar kan ook geen nieuwe planten kopen want het zit in het huis.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens weer trips, echt hoe dankom er nooit meer van af?
Ik heb deze dus ook nog. Kijken of die het beter gaat doen met voeding.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kreeg ook niet. Gaf het alleen aan de kleinere planten of die het een beetje moeilijk hadden gehad in de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk hier ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit. Ik heb alle middeltjes geprobeerd die ik online kon vinden. Ben meer kwijt aan die troepjes dan aan de planten. Maar kan ook geen nieuwe planten kopen want het zit in het huis.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb deze dus ook nog. Kijken of die het beter gaat doen met voeding.beter gaat doen? Hij heeft zo te zien net een nieuw bladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Nee het idee dat een plant altijd "aan" moet staan is ook wel apartquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Of dat lijkt maar zo, maar plant ziet er niet slecht uit ofzo
Ja dat wel maar verder lijkt die niet heel happy voor een plant. Groeit ook mega traag maar mss is dat normaal.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
beter gaat doen? Hij heeft zo te zien net een nieuw blad
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb nu 83 elpees van johnnie, jordaan, elvis, tot reggae hiphop en rock
sommige had ik al, ook een paar gratis van straat geplukt of gekregen, ook een paar dure, de rest van de kringloop
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het idee dat een plant altijd "aan" moet staan is ook wel apartze horen af en toe een blad te verliezen.
Ik vind hem er hartstikke happy uit zien!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat wel maar verder lijkt die niet heel happy voor een plant. Groeit ook mega traag maar mss is dat normaal.
Oh hier kan ik iets mee. Ik dacht dat die voor zo'n plant wel wat beter eruit kon zien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]in de winter is het ook heeel anders dan in de zomer/voorjaar
[..]
Ik vind hem er hartstikke happy uit zien!Die onderste blaadjes zijn bij de puntjes wat uitgedroogd, maar dat ga je niet wegkrijgen met voeding oid. En dat zijn de oudere blaadjes.
De nieuwe blaadjes zijn ook een stuk langer en zien er mooi groen uit
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier kan ik iets mee. Ik dacht dat die voor zo'n plant wel wat beter eruit kon zien.Maar fijn dat hij het goed doet. Maar een grotere pot kan geen kwaad denk ik.
Welke spray is dat? Ik had een soort beestjes gekocht, die hing je dan in zakjes aan de plant. Dat heb ik twee keer gedaan. En nog een paar keer met dreft of groene zeep helemaal ingespoten. En dus alle potgrond eraf gehaald en vervangen. En neemolie, dat adviseerde de plantenzaak, die gebruikte dat ook op hun planten daar. Maar ik heb die plant er eerst elke dag mee ingespoten en toen om de dag, en toen even gewacht, en na vier dagen zag je gewoon weer beestjes. Weer opnieuw beginnen met inspuiten elke dag en dan weer drie dagen gewacht, en daar kwamen ze weer. Je zag gewoon hele groepjes op dat blad zitten. Ik was het zo zat. Nu zitten ze in de maranta en in m'n calathea die verdorie al zes jaar uit voorzorg op een andere kamer staat. Alsof ze die grote plant missen en nu denken "hey nog meer snacks verderop". En dan zit er nog spint in m'n anthuriums maar die lijken niet zo heel erg onder de indruk te zijn en die reageerden ook meer op de neemolie. In m'n skeletplant zijn ze bijna weg en in de stingray zijn ze sinds kort weer terug. Maar het wordt nu koeler in huis dus hopelijk bokken ze weer even op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk hier ookOh die troepjes valt mij wel mee. Ik heb zo'n spray van pokon en denk dat ik mn planten daar ongeveer 2x per jaar mee inspuit en dat is voldoende. Daarna komen ze weer
Oh en heb nu maar vier planten, had er echt kei veel maar het was zo'n groot trauma dat ik alles moest weggooin met eerste keer tripswil wel weer meer, dan zal ik ook wel veel geld kwijt zijn aan troepjes
maar planten
Te veel water is echt kut. M'n buurvrouw had m'n planten water gegeven op vakantie maar de twee laatste peperomia's hebben toch te veel gehadquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Wel echt rot is dat, als je je plant even geen water geeft of te veel water, dat die plant meteen kut gaat doen en dat krijg je dan ook niet meer goed
FUUUU
Jezus, wat doe jij flink je bestquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke spray is dat? Ik had een soort beestjes gekocht, die hing je dan in zakjes aan de plant. Dat heb ik twee keer gedaan. En nog een paar keer met dreft of groene zeep helemaal ingespoten. En dus alle potgrond eraf gehaald en vervangen. En neemolie, dat adviseerde de plantenzaak, die gebruikte dat ook op hun planten daar. Maar ik heb die plant er eerst elke dag mee ingespoten en toen om de dag, en toen even gewacht, en na vier dagen zag je gewoon weer beestjes. Weer opnieuw beginnen met inspuiten elke dag en dan weer drie dagen gewacht, en daar kwamen ze weer. Je zag gewoon hele groepjes op dat blad zitten. Ik was het zo zat. Nu zitten ze in de maranta en in m'n calathea die verdorie al zes jaar uit voorzorg op een andere kamer staat. Alsof ze die grote plant missen en nu denken "hey nog meer snacks verderop". En dan zit er nog spint in m'n anthuriums maar die lijken niet zo heel erg onder de indruk te zijn en die reageerden ook meer op de neemolie. In m'n skeletplant zijn ze bijna weg en in de stingray zijn ze sinds kort weer terug. Maar het wordt nu koeler in huis dus hopelijk bokken ze weer even op.
Ik hoop dat m'n maranta het blijft doenen dat ze van m'n scindapsussen afblijven.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te veel water is echt kut. M'n buurvrouw had m'n planten water gegeven op vakantie maar de twee laatste peperomia's hebben toch te veel gehaden daar zijn ze na een maand nog niet overheen. Eentje gaat een deze dagen de prullenbak in, de ander maakt wel nieuwe blaadjes aan.
Dan heeft de buurvrouw lijkwitte vingers in plaats van groene.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te veel water is echt kut. M'n buurvrouw had m'n planten water gegeven op vakantie maar de twee laatste peperomia's hebben toch te veel gehaden daar zijn ze na een maand nog niet overheen. Eentje gaat een dezer dagen de prullenbak in, de ander maakt wel nieuwe blaadjes aan.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Het kutte is dat de maranta en Thea veel bladeren hebben, dus dan is behandelen ook meteen zo onhandig. Ik zat eraan te denken om dat spul dan in een emmer te doen en de plant er gewoon ondersteboven in te dompelen, maar dan pleurt al dat potgrond natuurlijk in het water.
Nah valt mee, die twee plantjes hoefden gewoon niet veel water. Maar helemaal geen water hadden ze ook niet overleefd. De kleine vetplantjes had ik al aangegeven dat die niet hoefden. Ik kan moeilijk bij elke plant aangeven hoeveel ze moeten. Ik heb die dingen al een paar jaar staan en heb dat een beetje geleerd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft de buurvrouw lijkwitte vingers in plaats van groene.
Ja afknippen en stekken die handel, denk ik danquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit ook zo bijzonderhoe kan dit stengeltje nog doorgroeien met dat verschrompelde stukje tussendoor
![]()
dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet ze soms ook onder de douchezijn toch tropische planten.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja afknippen en stekken die handel, denk ik dan
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:46 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb ook nog dopluis en wolluis gehad. Ik heb ook eens een hobby hoor. Die zaten op m'n orchideeën en pannenkoekplanten. En m'n eerste pannenkoekplant was echt enorm. Maar alles eromheen plakte en hij verloor steeds meer blad.
die zit al in mijn laptopquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk zit daar geen LP tussen met een cameraatje verstopt in de hoes.
Ik zie het aan de "vettigheid" van het blad, zowel bij planten die al donkere dikke (water)bladeren hebben als aan de live "vettigheid".quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah valt mee, die twee plantjes hoefden gewoon niet veel water. Maar helemaal geen water hadden ze ook niet overleefd. De kleine vetplantjes had ik al aangegeven dat die niet hoefden. Ik kan moeilijk bij elke plant aangeven hoeveel ze moeten. Ik heb die dingen al een paar jaar staan en heb dat een beetje geleerd.
Paar jaar terug had ik een andere buurman en die zou de planten even water geven. Die heeft er een heleboel verzopen terwijl ik had gezegd dat ze maar een klein beetje hoefden, en vervolgens waren er drie orchideeën en nog wat andere dingen verzopen.
Ja smerigquote:
quote:
Dan kom jij de volgende keer m'n planten water geven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het aan de "vettigheid" van het blad, zowel bij planten die al donkere dikke (water)bladeren hebben als aan de live "vettigheid".
Zes kilo is ook wel veel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef Karzai het volgende:
er zit weer zes kilo ecologisch verantwoorde kip in mijn koelkast maar ik heb weinig zin om te gaan koken eigenlijik
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh christus, US probeert weer karzai zn paranoide uit te lokken
als je jezelf goed kan laten voelen door mensen met psyschishe problemen aan te proberen te vallen ben je wel echt het immens onzeker![]()
Dan moet je je beter wassen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik wel bij de mensen behoor met de top 1 procent groenste vingers, onverwachts kantje van mezelf.
Maar het eten was wel klaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft geen excuus te verzinnen voor waarom je Ama nu geen haakles kan geven hoor
Deal, krijg je meteen dat Stephen King manuscript.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kom jij de volgende keer m'n planten water geven.
Zelfs voor een week is dat best veel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de hele week boodschappen doen is vaak goedkoper dan elke dag naar de supermarkt
Ja is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh echt, ik ben een stekje aan het groeienquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog wel een pannenkoekplantje, maar ik weet dat het gewoon groeit als een malle en heel makkelijk te stekken is, dus ik vertik het om er een tientje voor te betalen. Ik gaf iedereen en z'n moeder zo'n stekje en nu wil ik er een en willen mensen er geld voor.
dit klinkt echt smerigquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja smerighij stond naast de bank en die plakte aan de zijkant, kon ik die schoon staan maken. En de vloer en het plantentafeltje.
En de puppies had ik op de slaapkamer op de vensterbank staan en daarvan plakten de bladeren tegen het glas
een grapje in de vorm van.. mensen met psyschishe problemen uitlokken. Aparte 'humor'quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Is een grapje hysterische kakelkut.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is goedfles doet aan slechte humor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niet anders dan anders dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
fles doet aan slechte humor vandaag
zit je al snel aan hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs voor een week is dat best veel.
Zo, nou. Ongeveer droog. Inmiddels wel. Maar ja het gaat ook al schemeren dus ik vind het wel weer even mooi zo. 6807 stapjes inmiddels. Morgen een betere dag denk ik?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even lopen. Het lijkt ongeveer droog te gaan worden zometeen.
ik heb een kilo filet, kilo dijen, kilo karbonades en een kilo pootjes en 4 pakjes met marinade.quote:
Ik koop altijd luxe dingen en ik koop echt nooit aanbiedingen, vertrouw dat niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
tenzij je echt alle aanbiedingen uitspit, maar ik koop vaak luxe dingen
ja dat weten we, voor mijn dagelijkse boodschappen ga ik gewoon naar dirk of de vomar en ben niet vies van een aanbiedinkjequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd luxe dingen en ik koop echt nooit aanbiedingen, vertrouw dat niet.
ben wel groot voorstander van zo'n hele kip kopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een kilo filet, kilo dijen, kilo karbonades en een kilo pootjes en 4 pakjes met marinade.
maar ik doe het samen met moeders die koopt dan ook een paar kilo
https://veldhoevekip.nl/
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mijn buren het net zo gezellig vinden als ik om drie uur naar una paloma blanca te luisteren?!
De mijne was bijna dood maar ik had hem weer helemaal omhoog gekregen in een glas water. Aallemaal nieuwe wortels enzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog wel een pannenkoekplantje, maar ik weet dat het gewoon groeit als een malle en heel makkelijk te stekken is, dus ik vertik het om er een tientje voor te betalen. Ik gaf iedereen en z'n moeder zo'n stekje en nu wil ik er een en willen mensen er geld voor.
doe ik, en moet eerlijk bekennen dat ik hoop dat ie het niet gezellig vindtquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
probeer het uit zou ik zeggen
Ik vind de gouden fluitist een verlegen sexy kerel, de zangeres een Fok! sibbedeeske en de drummer een sadistische Amerikaanse seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mijn buren het net zo gezellig vinden als ik om drie uur naar una paloma blanca te luisteren?!
isgoedquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind de gouden fluitist een verlegen sexy kerel, de zangeres een Fok! sibbedeeske en de drummer een sadistische Amerikaanse seriemoordenaar.
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachtsquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
oh, maar ik wil me aan de regels houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachts
Die mariekes die daar maar een beetje mooi staan te zijn met hun vaatjes bierquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachts
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind drie uur una paloma blanca best genieten, dat tirol nummer niet
Metal doet het ook goed![]()
Zeker.quote:
quote:Lijkt mij geen hogere wiskunde.
Ja lekker typisch Aussie fris bandje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben ook wel blij dat ik ze live heb gezien vorig jaar![]()
![]()
Mooiste was ook wel die man bij de merch die iets vertelde over het shirt wat ik ging kopen. Met vet aussie accentquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker typisch Aussie fris bandje.
?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Lol, bestuurder heeft mail gestuurd naar gemeente over vernielingen. Volgens mij is ze er klaar mee
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |