heh?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achtergebleven skoeteronderdelen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zal minder goed werken nee
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een goede test of hij leuk reageert erop.
Nee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar al een keer waterkastanjes op, in een soepje of zo?
Is erg lekker hoor, eten ze in Thailand ook veel, heb ik leren kennen in China bij dat nationale krabmeer Yang-Cheng Lake , daar eten ze dat veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat voor sushiquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb vandaag weer sushi
Laat maarquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, eten ze in Thailand ook veel, heb ik leren kennen in China bij dat nationale krabmeer Yang-Cheng Lake , daar eten ze dat veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhh lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb vandaag weer sushi
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Bitterbal heeft wel een goede sushismaak, die geflambeerde zalm![]()
Die man heeft dode varkensoogjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk Will & Harper op Netflix. Normaal vind ik Will Ferrell altijd leuk, maar deze docu is een beetje.. meh..
Heyo I’m Crack, I got your back Jackquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
quote:
Same, die crispy garnaal met avocado vind ik ook erg lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nomnom. Ik eet uiteindelijk altijd zalm sushi.
Who the fuck is Jack?!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heyo I’m Crack, I got your back Jack
oke chef lege zakjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maarWas mislukt poging tot grapje. s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |