Blijft inderdaad steeds minder van over...quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Harry Potter-films kijken is net als oude dia's kijken met je ouders. Die is dood. Die is er niet meer. Die is dood.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik alweer vergeten
Zelfs Emma Watson begint een beetje trekjes te krijgen van een uit de zak gevallen aardappel onderaan de keldertrap.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft inderdaad steeds minder van over...![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Hello I am Krek and I am kwekgekquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Meteen een goede test of hij leuk reageert erop.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
heh?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achtergebleven skoeteronderdelen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zal minder goed werken nee
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een goede test of hij leuk reageert erop.
Nee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar al een keer waterkastanjes op, in een soepje of zo?
Is erg lekker hoor, eten ze in Thailand ook veel, heb ik leren kennen in China bij dat nationale krabmeer Yang-Cheng Lake , daar eten ze dat veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat voor sushiquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb vandaag weer sushi
Laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |