waterballetquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:03 schreef Xilia het volgende:
Stond net tot aan m'n enkels in het water op de parking bij de supermarkt
Ik heb nog een paar zware jongens uit Frankrijk staan voor strakkiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Weekend. Pils mag open![]()
Eerste drankje in een week
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Weekend. Pils mag open![]()
Eerste drankje in een week
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stondquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stond
Ik mag niet omdat ik het net heb gehadquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
Zo, prik zit er weer in.
Ik haalde de gemiddelde leeftijd iets omlaag
Dan liever Franse wijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar zware jongens uit Frankrijk staan voor strakkies
tijd voor rubberen kaplaarzenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vreselijk ja, en het ergste was nog dat ik niet had gezien dat het zo hoog stond
Wat voor heb je precies?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien ga ik vanavond mijn poolse pilsje drinken, heb er nog niet heel veel zin in
Had je graag nog een pirk gehad dan ook als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik mag niet omdat ik het net heb gehad
Dit is geen verkeerd spul hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |