SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
mij gewezen op de komst van F16's. Ik wist van niks en door jouw mededeling had ik een verwachting die nu niet is waargemaaktquote:
Die puist op je voorhoofd veroorzaakt klimaatverandering en daardoor hebben we nu een storm met buien die om die puist heen wervelt zodat we die F16's niet kunnen zien in Den Haag.quote:
dit mag ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die puist op je voorhoofd veroorzaakt klimaatverandering en daardoor hebben we nu een storm met buien die om die puist heen wervelt zodat we die F16's niet kunnen zien in Den Haag.
Je hebt toch een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij gewezen op de komst van F16's. Ik wist van niks en door jouw mededeling had ik een verwachting die nu niet is waargemaakt![]()
Nee nu is alles verpestquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuke dag gehad?
Ik deed toevallig net maggi in m’n erwtensoep.quote:
Ik hoor je begeleider roepen dat je genoeg op internet hebt gezeten voor vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Rozevla het volgende:
Heftig!!!
[..]
Ik deed toevallig net maggi in m’n erwtensoep.
Komt dichtbij zo
Ja en bij HP ook nog best wel jonge mensen ook soms.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Harry Potter-films kijken is net als oude dia's kijken met je ouders. Die is dood. Die is er niet meer. Die is dood.
Zie je WA.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Had het laatste uur denk ik oprecht niet naar die radar zitten staren als ik wist dat ze toch niet meer zouden komenuiteraard niet jouw 'schuld' CE
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Harry Potter-films kijken is net als oude dia's kijken met je ouders. Die is dood. Die is er niet meer. Die is dood.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
Als ik HP kijk vind ik het moeilijk te geloven dat Snape er niet meer is.
Lekker dan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
Politie gehackt: namen van alle politiemedewerkers buitgemaakt
Hackers hebben toegeslagen bij de politie. Zij hebben werkgerelateerde contactgegevens van álle politiemedewerkers buitgemaakt. Dat meldt minister David van Weel (Justitie). Het gaat dus om de gegevens van zo'n 62.000 medewerkers.
Je moet wat als NK je niet wil daten.quote:
Hee kijk ik ben ama en ik hou van je maar in doe stoer voor m’n vriendjes actquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor je begeleider roepen dat je genoeg op internet hebt gezeten voor vandaag.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk ik ben ama en ik hou van je maar in doe stoer voor m’n vriendjes act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |