zit je al snel aan hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs voor een week is dat best veel.
Zo, nou. Ongeveer droog. Inmiddels wel. Maar ja het gaat ook al schemeren dus ik vind het wel weer even mooi zo. 6807 stapjes inmiddels. Morgen een betere dag denk ik?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even lopen. Het lijkt ongeveer droog te gaan worden zometeen.
ik heb een kilo filet, kilo dijen, kilo karbonades en een kilo pootjes en 4 pakjes met marinade.quote:
Ik koop altijd luxe dingen en ik koop echt nooit aanbiedingen, vertrouw dat niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
tenzij je echt alle aanbiedingen uitspit, maar ik koop vaak luxe dingen
ja dat weten we, voor mijn dagelijkse boodschappen ga ik gewoon naar dirk of de vomar en ben niet vies van een aanbiedinkjequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd luxe dingen en ik koop echt nooit aanbiedingen, vertrouw dat niet.
ben wel groot voorstander van zo'n hele kip kopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een kilo filet, kilo dijen, kilo karbonades en een kilo pootjes en 4 pakjes met marinade.
maar ik doe het samen met moeders die koopt dan ook een paar kilo
https://veldhoevekip.nl/
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mijn buren het net zo gezellig vinden als ik om drie uur naar una paloma blanca te luisteren?!
De mijne was bijna dood maar ik had hem weer helemaal omhoog gekregen in een glas water. Aallemaal nieuwe wortels enzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog wel een pannenkoekplantje, maar ik weet dat het gewoon groeit als een malle en heel makkelijk te stekken is, dus ik vertik het om er een tientje voor te betalen. Ik gaf iedereen en z'n moeder zo'n stekje en nu wil ik er een en willen mensen er geld voor.
doe ik, en moet eerlijk bekennen dat ik hoop dat ie het niet gezellig vindtquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
probeer het uit zou ik zeggen
Ik vind de gouden fluitist een verlegen sexy kerel, de zangeres een Fok! sibbedeeske en de drummer een sadistische Amerikaanse seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mijn buren het net zo gezellig vinden als ik om drie uur naar una paloma blanca te luisteren?!
isgoedquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind de gouden fluitist een verlegen sexy kerel, de zangeres een Fok! sibbedeeske en de drummer een sadistische Amerikaanse seriemoordenaar.
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachtsquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
oh, maar ik wil me aan de regels houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachts
Die mariekes die daar maar een beetje mooi staan te zijn met hun vaatjes bierquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou deze er achteraan doen. doet het altijd goed om 3 uur snachts
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind drie uur una paloma blanca best genieten, dat tirol nummer niet
Metal doet het ook goed![]()
Zeker.quote:
quote:Lijkt mij geen hogere wiskunde.
Ja lekker typisch Aussie fris bandje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben ook wel blij dat ik ze live heb gezien vorig jaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |