die zit al in mijn laptopquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk zit daar geen LP tussen met een cameraatje verstopt in de hoes.
Ik zie het aan de "vettigheid" van het blad, zowel bij planten die al donkere dikke (water)bladeren hebben als aan de live "vettigheid".quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah valt mee, die twee plantjes hoefden gewoon niet veel water. Maar helemaal geen water hadden ze ook niet overleefd. De kleine vetplantjes had ik al aangegeven dat die niet hoefden. Ik kan moeilijk bij elke plant aangeven hoeveel ze moeten. Ik heb die dingen al een paar jaar staan en heb dat een beetje geleerd.
Paar jaar terug had ik een andere buurman en die zou de planten even water geven. Die heeft er een heleboel verzopen terwijl ik had gezegd dat ze maar een klein beetje hoefden, en vervolgens waren er drie orchideeėn en nog wat andere dingen verzopen.
Ja smerigquote:
quote:
Dan kom jij de volgende keer m'n planten water geven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het aan de "vettigheid" van het blad, zowel bij planten die al donkere dikke (water)bladeren hebben als aan de live "vettigheid".
Zes kilo is ook wel veel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef Karzai het volgende:
er zit weer zes kilo ecologisch verantwoorde kip in mijn koelkast maar ik heb weinig zin om te gaan koken eigenlijik
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh christus, US probeert weer karzai zn paranoide uit te lokken
als je jezelf goed kan laten voelen door mensen met psyschishe problemen aan te proberen te vallen ben je wel echt het immens onzeker![]()
Dan moet je je beter wassen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik wel bij de mensen behoor met de top 1 procent groenste vingers, onverwachts kantje van mezelf.
Maar het eten was wel klaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft geen excuus te verzinnen voor waarom je Ama nu geen haakles kan geven hoor
Deal, krijg je meteen dat Stephen King manuscript.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kom jij de volgende keer m'n planten water geven.
Zelfs voor een week is dat best veel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de hele week boodschappen doen is vaak goedkoper dan elke dag naar de supermarkt
Ja is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh echt, ik ben een stekje aan het groeienquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog wel een pannenkoekplantje, maar ik weet dat het gewoon groeit als een malle en heel makkelijk te stekken is, dus ik vertik het om er een tientje voor te betalen. Ik gaf iedereen en z'n moeder zo'n stekje en nu wil ik er een en willen mensen er geld voor.
dit klinkt echt smerigquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja smerighij stond naast de bank en die plakte aan de zijkant, kon ik die schoon staan maken. En de vloer en het plantentafeltje.
En de puppies had ik op de slaapkamer op de vensterbank staan en daarvan plakten de bladeren tegen het glas
een grapje in de vorm van.. mensen met psyschishe problemen uitlokken. Aparte 'humor'quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Is een grapje hysterische kakelkut.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is goedfles doet aan slechte humor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niet anders dan anders dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
fles doet aan slechte humor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |