Geen prijs erbij voorspelt niet veel goedsquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/
Vreemd voor zo’n goedkoop olietje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/
In de supermarkt ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van de week nog gezien, niks aan ‘t handje.
Dan eet je die.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd voor zo’n goedkoop olietje.
De motorolie in mijn auto is duurder
¤30 per l
https://www.noblezadelsur(...)uina-premium-500-ml/
Ja, hoewel ik de kop meer op die van een schildpad vind lijken dan die van een slak...quote:
Ze hebben allebei hun huis altijd mee, dus achquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de kop meer op die van een schildpad vind lijken dan die van een slak...![]()
![]()
Maar ik ben er best tevreden over...
Doe danquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt een nieuwe tv kopen, deze irriteert me
Preciesquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun huis altijd mee, dus ach
Eerst zeker weten dat ik niet weer zo'n faalding als deze koopquote:
LG heeft prachtige oled televisiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat ik niet weer zo'n faalding als deze koop
Hoe lang heb je deze??quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koop een LG oled. C serie/g serie. Klaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LG heeft prachtige oled televisies
Ik zie een trendquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een LG oled. C serie/g serie. Klaar.
Dat is best kort. Ik heb de mijne volgens mij al meer dan 10 jaar... En ben er nog steeds tevreden over...quote:
Ik kijk momenteel naar een LG C2 van bijna een jaar oud. Denk niet dat mijn heel uitgebreide onderzoek plots omgegooid isquote:
Als je kwaliteit wil, kies voor Sony. Op papier niet de beste schermen enz maar in de praktijk echt de betere TVs.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best kort. Ik heb de mijne volgens mij al meer dan 10 jaar... En ben er nog steeds tevreden over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |