wat heb je allemaal ingeslagen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een godsvermogen uitgegeven bij de lokale delicatessenzaak
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een godsvermogen uitgegeven bij de lokale delicatessenzaak
Weet je nog vorige week, toen ik vertelde over een klei-werkjequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
[..]
Het heeft hier de hele dag hard geregend.
Alleen helemaal eind van de middag was het een paar minuten ineens zonnig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Trekkers met giertanks. Onmeunige injectie machines van de Weerd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
doen ze het nog met de hand dan, het stinkt in elk geval altijd naar stront op het platteland
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je allemaal ingeslagen?
onderwegquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.
Jezusquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oa een herfstkaas, boerenkaas en een of andere oude brokkelkaas, fuet met mosterd, nog een andere worst met truffel, dips, zoutjes voor in de dips, bbq smaak nootjes, zoutjes met teriyaki iets, pecannoten want i love pecannoten, de locale noten melange met kruiden, olijven en noga.
Dat haalt miss.Los elke week op de markt bij de kaas en daarna notenkraam. Veel kaassoorten, noten en idd fuet of andere funky worstjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sow danquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De Herfstkaas is een boerderijkaas, gemaakt van gethermiseerde koemelk. Deze boerderijkaas is lekker pittig van smaak, dankzij een toevoeging van pepers, paprika, knoflook, ui en gember. De Herfstkaas heeft circa 12 weken liggen rijpen in ons pakhuis, wat ervoor zorgt dat het zuivel nog zacht en smeuïg is. Een romige kaas met een lekkere pikante smaak! Onmisbaar op je kaasplateau in het najaar.
Maar waar smaakt het naar?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze
[ afbeelding ]
As we speak aan het eten en lekker!
Je maakt mij ook echt blij met ‘dit soort eten’quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat haalt miss.Los elke week op de markt bij de kaas en daarna notenkraam. Veel kaassoorten, noten en idd fuet of andere funky worstjes.
Geen fan van truffelkaas tho
Naar dit;quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
Google leert mijquote:De Herfstkaas is een boerderijkaas, gemaakt van gethermiseerde koemelk. Deze boerderijkaas is lekker pittig van smaak, dankzij een toevoeging van pepers, paprika, knoflook, ui en gember. De Herfstkaas heeft circa 12 weken liggen rijpen in ons pakhuis, wat ervoor zorgt dat het zuivel nog zacht en smeuïg is. Een romige kaas met een lekkere pikante smaak! Onmisbaar op je kaasplateau in het najaar.
Ik vind dat wel lekker. Vind soberso truffel wel lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
De freule liet zich een keer op een marktje in Frankrijk ompraten en kwam met 2 stukken truffelkaas a¤35 p.st terug en ‘s avonds bleek dat niet te hachelen. Nog steeds soms lol om.
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede olijven in olie horen er ook bij, vind ik lekker.
Een stuk truffelkaas mag eerder 100-120 euro kosten, anders is het slechts wat zielloze kaas met afgewerkte petroleum.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
De freule liet zich een keer op een marktje in Frankrijk ompraten en kwam met 2 stukken truffelkaas a¤35 p.st terug en ‘s avonds bleek dat niet te hachelen. Nog steeds soms lol om.
Dat had ik ook als kind, want je verwachtte een druif (denk ik) dus zoet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!
dat je er zo in bijt en sppppppppppfllllllllllllr het uiteenknaptquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen olijven. Hoe weet ik niet want ooooh lekker!
Per gram toch hoop ik? Anders is het niet meer dan afgeroomde koeienmelk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een stuk truffelkaas mag eerder 100-120 euro kosten, anders is het slechts wat zielloze kaas met afgewerkte petroleum.
Oh dit is ook zo walgelijk lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon schijtdure olijfolie met wat grof zout en vers brood
Oeh da's heerlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon schijtdure olijfolie met wat grof zout en vers brood
Welke?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zie die DJ er slecht uit joh, die zag ik vanavond op tv.
Zou me niks verbazen als die vandaag of morgen aan een touwtje hangt
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog vorige week, toen ik vertelde over een klei-werkjeJe slakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekkerste ter wereld https://www.noblezadelsur.com/project/arbequina-premium-100ml/quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit is ook zo walgelijk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |