Weet je hoe een eind dat rijden isquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja precies, das de goede kant op
ja maar daar wordt je niet opgegetenquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe een eind dat rijden is
Daar hebben ze mountain lions en ratelslangen hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wordt je niet opgegeten
Die zijn minder gevaarlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze mountain lions en ratelslangen hoor
Nee hoor, denk dat die meer slachtoffers maken dan beren, zeker die slangenquote:
zo'n slangetje bij alleen als je er op gaat staan. Zo'n beer gaat achter je gaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat die meer slachtoffers maken dan beren, zeker die slangen
Dan zal ik proberen niet op een beertje te gaan staanquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo'n slangetje bij alleen als je er op gaat staan. Zo'n beer gaat achter je gaan
quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik proberen niet op een beertje te gaan staan
Beren werken sowieso nietquote:
Zal wel tegen ze zeggen dat ze niet gemeen tegen mij mogen zijn omdat jij dan anders boos wordtquote:
denk dat ze weten dat ik te ver weg benquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel tegen ze zeggen dat ze niet gemeen tegen mij mogen zijn omdat jij dan anders boos wordt
Zover is het niet vliegen toch vanaf daarquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze weten dat ik te ver weg ben
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 september 2024 05:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zover is het niet vliegen toch vanaf daar
Ik ook niet, maar je loopt 13 uur voor, dus dan kun je ze voor zijnquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je loopt 13 uur voor, dus dan kun je ze voor zijn
Morguhquote:
vorige week leuke dingen gedaan, vandaag echt klussen afmakenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Nog leuke plannen? Of nog steeds kluswerkzaamheden?
Ben benieuwd of je ook gaat klussen of dat je het weer gaat uitstellenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige week leuke dingen gedaan, vandaag echt klussen afmaken
ik mag evt zelfs collega erbij halen
Groot gelijk, doen waar je zin in hebt als je niets hoeft te doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:57 schreef Karzai het volgende:
moin, vies weer, geen grootse plannen vandaag
lekker nog even in bed liggen zo en de krant lezen met een kopje koffie erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |