ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je ook gaat klussen of dat je het weer gaat uitstellen![]()
Wel fijn dat je er een collega is die je er bij wil helpen.
Met zijn tween gaat het net iets sneller.
wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsen
opzich niet veel: 5 planken verzagen ( met risico dat ik per plank heen en weer moet lopen, en dat kost veel tijd en maakt dat ik er weinig fut voor heb)quote:
Winkels al open dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:31 schreef mschol het volgende:
maar goed, ben bed maar uit gegaan
zo eff douchen en wat boodschappen
Hoeveel bomen zet jij op?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:34 schreef kwiwi het volgende:
250 kerstballen in alle kleuren van de regenboog besteld. Waren in de aanbieding, dan moet je toeslaan hè![]()
1 van de 2 is nu al open, als ik gedouched heb zijn ze allebei openquote:
quote:In een schoon en opgeruimd huis wonen gemiddeld 1500 spinnen. Dus inderdaad, ook u zult ongetwijfeld een aantal achtpotige huisgenoten hebben. Maar geen paniek, eigenlijk is dit reden voor een vreugdedansje.
Wat een gesjouw he, ik heb vorige week boven de kasten uitgemest, dan moet ook alles naar beneden gesjouwd wordenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil het af hebben dus ga echt klussen vandaag, kan ik stapels dozen enzo uit mn appartement naar berging verplaatsen
Laat je je collega beneden de maten opmeten, die belt hij aan jou door en kan jij zagenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich niet veel: 5 planken verzagen ( met risico dat ik per plank heen en weer moet lopen, en dat kost veel tijd en maakt dat ik er weinig fut voor heb)
maar om daar te komen:
berging weer leeg zodat ik erbij kan, dan meten en verzagen, die erin hangen (wat ook onhandig gaat omdat ik aan de kant waar ik echt niet makkelijk bij kan plank dragers in de poot moet stoppen)
dan nog 2 meter kast aanbouwen (en nog bestaande planken weghalen), maar eenmaal ik zover ben is het easy want dan kan ik overal makkelijk bij
en mn spullen onbewaakt achter laten vind ik ook zoiets...
Hier wel AH gaat om 7 uur al openquote:
gesjouw, heel veel gesjouwquote:
ja dat is ook best een klus kan ik mij voorstellen, zou er bij mij ook niet aan moeten denkendat ik opnieuw woonkamer en hal laminaat moet laten leggenquote:ik heb vorige week boven de kasten uitgemest, dan moet ook alles naar beneden gesjouwd worden
Hier beneden moet ik de kasten leeg hebben en moet alles naar boven gesjouwd worden. Er wordt 10 nov nieuw laminaat gelegd dus de kasten moeten leeg anders te zwaar
Persoonlijk heb ik verschillende kleuren in een boom nooit mooi gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:34 schreef kwiwi het volgende:
250 kerstballen in alle kleuren van de regenboog besteld. Waren in de aanbieding, dan moet je toeslaan hè![]()
Ik ook niet, het ligt er pas 2 jaar. Maar door de kleine brand die ik hier in juli had is de vloer ook kapoet en moet het wel. Maar ik zie er best tegen op. Vooral omdat ik zelf zo weinig meer kan doen met dat brakke lijf van mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gesjouw, heel veel gesjouw
en het er niet makkelijk bij kunnen maakt het allemaal lastig en zeer vervelend
[..]
ja dat is ook best een klus kan ik mij voorstellen, zou er bij mij ook niet aan moeten denkendat ik opnieuw woonkamer en hal laminaat moet laten leggen
begrijp ik helemaalquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, het ligt er pas 2 jaar. Maar door de kleine brand die ik hier in juli had is de vloer ook kapoet en moet het wel. Maar ik zie er best tegen op. Vooral omdat ik zelf zo weinig meer kan doen met dat brakke lijf van mij
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:47 schreef dud0r het volgende:
Niet meer geslapen sinds ik vannacht om 0400 ofzo wakker werd.
Hond die om 0700 al liep te zeuren dat hij naar buiten wilde.
En het is vies weer.
WOEST
quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon om 5:00 eruit en dingen doen, dan om 7:00 hond eruit en had je nu al je taken voor de dag gedaan
Of in Thailand.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een onzin bericht. Misschien in een boerderij op het platteland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |