Koop een huis.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Zin om iets duurs te kopen maar ik weet niet wat.
Lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
We hadden Shepard’s Pie voor avondeten![]()
maakt niet uit, ik vreet je lever op met fava bonen en chiantiquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat je de film misquote hè?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik vreet je lever op met fava bonen en chianti
Libanon is een land met een rijke diversiteit aan etnische en religieuze groepen. De belangrijkste groepen zijn:quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn alle Libanezen ook al Hezbollah-aanhangers?
Jij bent een watermanvrouw jij houdt je hoofd wel boven waterquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Verdrinkt in Westfriesland
Nee juist totaal niet, zie mijn kleine geopolitieke uitleg eerder.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:44 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Wow. Dit brengt een grotere oorlog wel heel dichtbij lijkt me.
Heb je een boot?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Wees blij dat het geen temperatuurkaart isquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat hier al veel was gevallen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
6,9 graad is dikke priem.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen temperatuurkaart is
Nee joh, Israël ging al vanaf het begin Herzbollah uitroeien, gewoon weer een goede oude Libanon grondoorlogje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:44 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Wow. Dit brengt een grotere oorlog wel heel dichtbij lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |