SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:19 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso middle of the road (punk) rock altijd aan Australiërs overlaten.
Amyl![]()
Leukquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga in Maart 2025 naar The Datsuns. Lekkere garagerock uit Nieuw Zeeland
Hoeneer draag je dit?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vinted bestelling is onderwegwow
uit Italië! Dit kledingstuk stond er al drie jaar op
![]()
https://www.vinted.nl/items/1157681191-cardigan-a-uncinetto
Ik weet niets van amber.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt amber en barnsteen. En dat lijkt op elkaar maar barnsteen is versteende hars van een naaldboom en amber is eoa soort galsteen uit de maag van een walvis of zo. Kwam ik ook pas velen jaren later achter. Maar het is een raar verhaal idd.
Blackenedquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk![]()
Kwam laatst een oudje tegen, die opaatjes laten dit dan toch weer erg lekker en vooral met gemak klinken![]()
Wiequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig feestvarken Hassan Nasrallah dood?
De aanval was geen half werk in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Hehe!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Boze baardbaas van Hezbollah in Libanon, oftewel de gekkies van de Iraanse Revolutionaire Garde.quote:
Ja, 7 oktober komt akelig dichtbij, ik denk dat de Joden het spel klaar willen hebben voor deze dag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef Recce het volgende:
[..]
De aanval was geen half werk in ieder geval.
Owwwww prima actie dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boze baardbaas van Hezbollah in Libanon, oftewel de gekkies van de Iraanse Revolutionaire Garde.
Ik verwacht ook weer acties van Hamas gekkies en aanverwantenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, 7 oktober komt akelig dichtbij, ik denk dat de Joden het spel klaar willen hebben voor deze dag.
Heyo im crack and thats whackquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Och, mn match praat voornamelijk engels. Nu werkt mn openingszin 'heyo im crack and thats te gek' niet zo lekker
Zijn uitspraken: Israël heeft geen bestaansrecht en Holocaust is grotendeels verzonnenquote:
Ja, eindelijk breken er wellicht andere tijden aan voor de Libanezen en wie weet ook de Iraniërs, het regime daar zit nu in een uiterst lastige situatie, fors terugslaan en wellicht een grote oorlog verliezen of nietsdoen en de angst van het volk jegens henzelf kwijtraken.quote:
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpenquote:
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn uitspraken: Israël heeft geen bestaansrecht en Holocaust is grotendeels verzonnen![]()
Zijn grotendeels linkse giechelmeisjes met net zoveel gezond verstand als de kont van een poedel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilen
Das woke tegenwoordig, dan doen Kaag, de universitaire elite en de vara/avro/npo types continuequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog triester vind ik Nederlanders die met dergelijke clubs meehuilen
Wanneer je iemand alleen kent als de fictieve naam is datquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpen
In het oorlogsrecht mag dat als er een legitiem doelwit is en de middelen niet het doel voorbij schietenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn alle Libanezen ook al Hezbollah-aanhangers?
Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een personage betreuren omdat de acteur overleden is. Ik zal dat nooit begrijpen
Libanon zit vreemd in elkaar, Hezbollah heeft er meer (fysieke) kracht dan het eigen legerquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Libanezen die er nog wonen hebben vrij weinig te vertellen tegenover hun de facto Iraans-Palestijnse bezetter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb je chips.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Mn vinted bestelling is onderwegwow
uit Italië! Dit kledingstuk stond er al drie jaar op
![]()
https://www.vinted.nl/items/1157681191-cardigan-a-uncinetto
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
We hadden Shepard’s Pie voor avondeten![]()
Right. OKee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer je iemand alleen kent als de fictieve naam is dat
Daar betalen ze nu ook wel de prijs voor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Libanezen die er nog wonen hebben vrij weinig te vertellen tegenover hun de facto Iraans-Palestijnse bezetter.
Heb laatst eens een poging gedaan om Libanese burgeroorlog te begrijpen, maar daar worden weer zoveel uitstapjes gedaan dat de conclusie is dat het gewoon een puinhoop is daar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Libanon zit vreemd in elkaar, Hezbollah heeft er meer (fysieke) kracht dan het eigen leger
https://www.nu.nl/midden-(...)ieten-op-israel.html
Dozijn broeken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Zin om iets duurs te kopen maar ik weet niet wat.
Zo ingewikkeld is het toch echt allemaal niet, Duitsland had destijds nooit bevrijd kunnen worden zonder de Nazi's een beetje te klieren, te pesten en een klein beetje dood te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar betalen ze nu ook wel de prijs voor.
[..]
Heb laatst eens een poging gedaan om Libanese burgeroorlog te begrijpen, maar daar worden weer zoveel uitstapjes gedaan dat de conclusie is dat het gewoon een puinhoop is daar.
Sterkte maar dan. Met allesquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een flesje rioja soldaat maken en dan bedje.
Morgen feestje begrafenis
Dat ene biljetje waar de seller niet genoeg van de prijs af wilde doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
well hello dimmyquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een flesje rioja soldaat maken en dan bedje.
Morgen feestje begrafenis
Dat kasteelquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |