Ene moment zon, dan opeens wer een bui hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
zonnetje schijnt ik ga toch nog een poging wagen om een broek te kopen, haal ik gelijk zo'n lekker zuurdezem brood bij de bakker
ja hier ook, erg vervelendquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene moment zon, dan opeens wer een bui hier.
Ik vertrouw er niet op. Ik blijf lekker binnen. Ik ga weer eens verder in Skyrim.
Vieze zaakjes?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een week de vaatwasser niet aan gehad
Dus je kan wel een goede voorstelling maken van hoe m'n aanrecht er nu uit ziet
alles loopt eroverheen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een week de vaatwasser niet aan gehad
Dus je kan wel een goede voorstelling maken van hoe m'n aanrecht er nu uit ziet
De vaat loopt zelf inmiddels denk ikquote:
gewoon nieuw servies kopen. probleem opgelost. laat die vaat maar lopenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vaat loopt zelf inmiddels denk ik
Zo erg is het nou ook weer niet. Eten dat over is laat ik niet liggenquote:
Is dat hoe het in huize Nizno gaat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon nieuw servies kopen. probleem opgelost. laat die vaat maar lopen
nee mijn vaatwasser doet gewoon zijn werkquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat hoe het in huize Nizno gaat?
Ik zou toch die broek kopen; morgen WK Wielrennen, foebele, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:51 schreef Karzai het volgende:
ik haal die broeken dan morgen maar, ga nog wel even een worst en brood halen vanmiddag
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee mijn vaatwasser doet gewoon zijn werk
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verderquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verder
zet je em aan voor je weggaat, problem solvedquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.
Maar wat ook kan is aanzetten als je wakker wordt en dan heb je na het werken schone vaat
Moeilijk gedoe manquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
succes met de kwastquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
Zit er geen timerfunctie op? zodat je hem zo instelt dat ie bijna klaar is als je thuiskomt??quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diep van binnen weet ik gewoon dat er zat manieren zijn om het op te lossen, shhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zet je em aan voor je weggaat, problem solved
Die kat denkt altijd in problemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe man![]()
T’ is toch geen hogere wiskunde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |