Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee mijn vaatwasser doet gewoon zijn werk
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verderquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis een kort programma op dat ding. Er is wel een snel programma, maar dat is net genoeg om glazen om te spoelen. Daarna is de eerstvolgende ruim 2 uur.
En dat is ruk als je 4 dagen per week pas na 22:00 de mogelijkheid hebt om hem aan te zetten. Niet de schuld van de vaatwasser
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon voor 22:00 aanzetten en niet moeilijk doen verder
zet je em aan voor je weggaat, problem solvedquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik om 22:30 thuis kom.
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij heeft een wasprogramma van een uur. Daarna gaat hij op droogstand van maximaal een uur wat ik kan onderbreken op moment dat mij uit komt.
Maar wat ook kan is aanzetten als je wakker wordt en dan heb je na het werken schone vaat
Moeilijk gedoe manquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
succes met de kwastquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de vaat een hele dag in een dichte vaatwasser laten staan. Dan ga ik liever met een borstel in de weer zoals nu.
Zit er geen timerfunctie op? zodat je hem zo instelt dat ie bijna klaar is als je thuiskomt??quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diep van binnen weet ik gewoon dat er zat manieren zijn om het op te lossen, shhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zet je em aan voor je weggaat, problem solved
Die kat denkt altijd in problemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe man![]()
T’ is toch geen hogere wiskunde?
Moet je niet doen daar krijg je een zwaar leven van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kat denkt altijd in problemen.
Helaas. Gelukkig zit die wel op de wasmachinequote:Op zaterdag 28 september 2024 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er geen timerfunctie op? zodat je hem zo instelt dat ie bijna klaar is als je thuiskomt??
dat kun je hem dagelijks vertellen, wordt het niet anders van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je niet doen daar krijg je een zwaar leven van.
Welnee. Dat ik me zo druk maak om dit soort lullige dingen is een goed tekenquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je hem dagelijks vertellen, wordt het niet anders van.
Plaat voor zn kop met de dikte van een bunker
vaatwasser kopen die de deur kan openen alssie klaar isquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |