ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapperquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
ik ook zoiets, 1x in de 2 tot 3 maanden. Nu voor de kerst weerquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapper
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/311551/(...)voor-al-ittihad.html
Zouden er daar vrouwen op de tribune zitten?
dank u wel ChatGPTquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.
Heb je nog andere vragen over vrouwenrechten in Saudi-Arabië?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bedsport beoefend zeker, anders kan het niet lekker zijn
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmenquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmen
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk
oei, misschien maar een panty overheen doen danquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, misschien maar een panty overheen doen dan
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Nou toch wel een grondige hekel aan Lego gekregen. Meer dan anderhalf uur bezig geweest om die dragline uit elkaar te halen. Kroop zelfs een spin uit op een gegeven moment.
Zo'n grote doos ga ik nooit meer kopen.
Supernuttig om te doen ook in 't leven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Nou toch wel een grondige hekel aan Lego gekregen. Meer dan anderhalf uur bezig geweest om die dragline uit elkaar te halen. Kroop zelfs een spin uit op een gegeven moment.
Zo'n grote doos ga ik nooit meer kopen.
Ja achter de schermen zijn vaak vieze zaakjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoonmaken ook weer gedaan. Was wel weer nodig. Ben ook op plekken geweest, waar ik al te lang niet meer was geweest.Onder andere de plek achter de schermen waar alle kabels lopen.
Vooral op het laatst. Overal dingen die in 2 of zelfs 3 richtingen tegelijk vast zitten etc. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]ja grote sets uitelkaar halen is wel irritant ja
Blijf van mijn zuurstof af joh. Stuk verdriet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supernuttig om te doen ook in 't leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |