SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ken wel iemand die zin heeftquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog bijzonder weinig zin vandaag
groot gelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde het al regenen, dus ik blijf nog even liggen.
Tweedehands brood is toch niet meer lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:04 schreef Karzai het volgende:
zal eerst wel even bij 2e hands zaakjes kijken of ze wat hebben, maar denk niet dat die al open zijn
nee sorry ik heb 2 broeken nodigquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweedehands brood is toch niet meer lekker
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee is echt niets voor mij.
Nu versier ik nooit meer voor de Kerst vind het maar gedoe.
Spul weer van het zolder halen ,de kamer weer aanpassen, en dan alles weer afhalen, terug naar zolder de kamer weer in de oude staat terug brengen. Heb ook nooit vroeg de b oom opgezet, altijd pas na 16 dec en na oud en nieuw gelijk weer weg
ik weet ook nog niet of ik boom neerzet, opzich wel leuk maar het is een gedoe dat ding aan en afgevoerd te krijgen.. (een kunstkerstboom is een overweging)quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:47 schreef Karzai het volgende:
ik neem ook geen boom, vind ik een beetje onzin voor mij alleen
Ja, waarom zou je het dan ook doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik weet ook nog niet of ik boom neerzet, opzich wel leuk maar het is een gedoe dat ding aan en afgevoerd te krijgen.. (een kunstkerstboom is een overweging)
maar herken mij dus ook in karzai: ik zit hier in mn eentje en in de maanden november december ben ik meer weg dan thuis
Over 8 maanden krijg je weer vitamine Dquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:36 schreef Recce het volgende:
*UCHE UCHE UCHE, SNOTTER"
* Recce haalt neus op
Dat is enorm fijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Over 8 maanden krijg je weer vitamine D
Ritter sport @CherryLipsquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bedsport beoefend zeker, anders kan het niet lekker zijn
ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapperquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
ik ook zoiets, 1x in de 2 tot 3 maanden. Nu voor de kerst weerquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga over drie weken weer, ga meestal 4 keer per jaar ongeveer naar de kapper
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/311551/(...)voor-al-ittihad.html
Zouden er daar vrouwen op de tribune zitten?
dank u wel ChatGPTquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, sinds 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië voetbalwedstrijden bijwonen. Dit was een van de hervormingen die kroonprins Mohammad bin Salman heeft doorgevoerd om vrouwen meer vrijheden te geven12. Vrouwen kunnen nu in drie stadions wedstrijden bekijken, hoewel ze vaak in speciale ‘familievakken’ moeten zitten3.
Heb je nog andere vragen over vrouwenrechten in Saudi-Arabië?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bedsport beoefend zeker, anders kan het niet lekker zijn
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmenquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:49 schreef Koen66 het volgende:
gisteren naar de kapper geweest dus haartjes lekker kort
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij begint het ook wel weer tijd te worden. Het laat zich steeds minder goed temmen
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch een date, moet je er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk
oei, misschien maar een panty overheen doen danquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua kapsel had die echt niet slechter getimed kunnen worden, want ik moet hier een week vooruit plannen om op zaterdag naar de kapper te kunnen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, misschien maar een panty overheen doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |