SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leuke plannen voor vandaag GG?quote:
Hoe is het met de Dot?quote:
ZIjn gangetje, en met jou?quote:
Ookquote:
Nee, weinig. Jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor vandaag GG?
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook
Beetje te druk. Beetje teveel hooi op de vork. Alleen zorg nu voor meer rust
Krijg bezoek vanmorgen,quote:
Oh meid toch! Hopelijk lukt het de rem te vinden. Dat is echt veel... let een beetje op jezelfquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.
Heb natuurlijk de laatste jaren ook nogal het een en ander om mijn dak gekregen en ik bleef maar doorgaan.
Van de week had ik iets wat ik nog nooit gehad had, raakte in een soort van paniek
Maar ik zou ik niet zijn als ik dat dan toch weer om weet te draaien.
Maar heb mij wel voorgenomen iets minder aan te pakken.
Het wordt hier de komende tijd toch een chaos. Heb veel bijeenkomsten en vergaderingen, krijg begin nov een mnieuwe vloer, de hele boel moet weer versjouwd worden, kasten leeg gepakt worden
Ik zie daar best tegen op, lichamelijk is dat best een probleem
Maar ik ben nu al dag voor dag bezig de kasten weer eens op te ruimen en veel weg te gooien.
AL af en toe dingen naar boven brengen of laten brengen.
Dan ben ik nog bezig met een bewonersavond te regelen, is ook veel werk.
Maar gelukkig is het meeste gedaan. Nog een paar boodschapjes en hapjes maken en het een en ander uitprinten. Maar de meeste zware boodschappen ( denk aan een krat bier) zijn al binnen.
Da's super leukquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg bezoek vanmorgen,
Wel heel leuk heb ze al lang niet gezien.
Ik heb voor ik ziek werd altijd voor een online magazine gewerd, eindredacite.
Maar ik deed ook interviews met bekende en minder bekende bands, zangers, zangeressen. Maar ook met schilders, mensen die een boek schreven en dergelijke.
Daar heb ik een man leren kennen , een zanger van een band die ik interviewde. Soms regelde ik ook een optreden voor ze als ik de band of artiest goed vond en zo ontstond er een leuke klik met een, ook met zijn vrouw.
En we hebben na al die jaren nog contact. We zien elkaar niet veel maar zo af en toe.
En dat is toevallig ook weer vandaag.
Ja, je hebt veel op je bord. Heel goed om wat minder aan te pakken, even een versnelling terug.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.
Heb natuurlijk de laatste jaren ook nogal het een en ander om mijn dak gekregen en ik bleef maar doorgaan.
Van de week had ik iets wat ik nog nooit gehad had, raakte in een soort van paniek
Maar ik zou ik niet zijn als ik dat dan toch weer om weet te draaien.
Maar heb mij wel voorgenomen iets minder aan te pakken.
Het wordt hier de komende tijd toch een chaos. Heb veel bijeenkomsten en vergaderingen, krijg begin nov een mnieuwe vloer, de hele boel moet weer versjouwd worden, kasten leeg gepakt worden
Ik zie daar best tegen op, lichamelijk is dat best een probleem
Maar ik ben nu al dag voor dag bezig de kasten weer eens op te ruimen en veel weg te gooien.
AL af en toe dingen naar boven brengen of laten brengen.
Dan ben ik nog bezig met een bewonersavond te regelen, is ook veel werk.
Maar gelukkig is het meeste gedaan. Nog een paar boodschapjes en hapjes maken en het een en ander uitprinten. Maar de meeste zware boodschappen ( denk aan een krat bier) zijn al binnen.
Herken dat echt niet bij mijzelf. Nooit gehad. Maar ja wordt ook een dagje ouder natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh meid toch! Hopelijk lukt het de rem te vinden. Dat is echt veel... let een beetje op jezelf
Paniek is echt vervelend. Wel een goed symptoom dat je rust nodig hebt
Sterkte
Ja is het ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's super leuk
Fijn, zulke contacten.
Ja dat moet ik zeker doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt veel op je bord. Heel goed om wat minder aan te pakken, even een versnelling terug.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet ik zeker doen.
Had al een flinke stap terug gedaan door niet meer zo veel en vaak op de kleintjes te passen.
Wel jammer maar als het lijf het niet meer aan kan heb ik mijzelf er mee als ik het toch blijf doen.
ZO heb ik bv bij max nog fultime opgepast en ook in de weekende was hij vaak hier.
ZIjn kleine zusje Luna heeft hier nog geen één nacht geslapen en heb ook heel weinig opgepast, een halve dag in de week. Tot dochterlief niet meer op donderdag ging werken.
EN zo af en toe pas ik wel even op, maar nooit een hele dag meer
Ja afgelopen donderdag, mijn dochter zou geopereerd worden en was ze samen met Max hier en zouden hier ook slapen.
ALleen nadat ze 4 uur had zitten wachten in het ziekenhuis ging de operatie niet door en kwam ze de kids weer ophalen.
Maar dat zijn andere situaties natuurlijk, dan kan het even niet anders
Ja echt he, en ze zou 1 nov met een nieuwe baan beginnen. Bij haar oude baan was ze in de ziekte wet gegaan. DUs afscheidsfeestje en afscheid al gehad. Nu moet ze er maandag weer naar toe en zit ze met haar nieuwe banquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Maar da's ook zuur zeg, dat een operatie dan ineens niet doorgaat....
Ja echt heel kut, en ze is een alleenstaande moeder met twee kidsquote:
Waarom is het vroeg en koud...quote:
Ja wat moet ik daar nu op zeggenquote:Op zondag 29 september 2024 06:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom is het vroeg en koud...
Hahaha weet ik ook niet. Herfst en wekker ofzoquote:
Tijd van de dag, en tijd van het jaarquote:Op zondag 29 september 2024 06:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha weet ik ook niet. Herfst en wekker ofzo
En stoken is duurquote:Op zondag 29 september 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd van de dag, en tijd van het jaar
Ja dat zeg ik net in GC in het temperaturen topicquote:
Oh dat is zeker bijzonder!quote:Op zondag 29 september 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net in GC in het temperaturen topic
Vind het zo raar dat ik van de week een mail kreeg dat vattenfal de prijzen weer verhoogd. Terwijl je als je op de gasmarkt kijkt zag dat de prijzen weer iets gedaald waren
Ja ik zit in de avond ook weer met een vest aan hoor. Het koelt wel snel af.quote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is zeker bijzonder!
Naja... het was gisteren rond de 17
Op zich prima. Alleen even wennen
Ja... en dikke sokken en dekentje.quote:Op zondag 29 september 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit in de avond ook weer met een vest aan hoor. Het koelt wel snel af.
Ook al was het nog wel 20 gr binnen het voelt toch kil aan.
Nee vind er helemaal geen reet aan. Zo vroeg donker en het gaat nog vroeger donkererde wordenquote:Op zondag 29 september 2024 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en dikke sokken en dekentje.
En jij vind dat donker toch niks? Meende ik me te herinneren van vorig jaar?
Hier weer tijd voor kaarsen en zo
quote:Op zondag 29 september 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vind er helemaal geen reet aan. Zo vroeg donker en het gaat nog vroeger donkererde worden
Nee ik heb het liever licht, lekker van mij af kunnen kijken en niet naar muren of fgordijnen
Ik woon in een eengezinswoning en iedereen kan naar binnen kijken, zeker als de lampen aan zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 06:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gordijnen zijn hier altijd open
Hier verschillen we echt in
Alleen voor mijn gevoel geen overgang gehad naar de herfst toe
Poeh zo ver denk ik niet na eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon in een eengezinswoning en iedereen kan naar binnen kijken, zeker als de lampen aan zijn.
Omdat ik vaak alleen zit in de avond heb ik de gordijnen dicht. Men hoeft van buiten niet te zien daar zit een vrouw alleen. Als het aan mij ligt laat ik ze ook liever open. En ik had ze ook altijd open.
Maar de mensheid is de laatste jaren heel erg veranderd en ik kies liever voor een veilige weg en doe de gordijnen dicht zodat men niet kan zien dat je alleen zit
Ik dacht daar ook nooit overna, tot een vrouw hier op klaarlichte dag in haar eigen huis was overvallen. Het was mooi weer en ze had haar tuindeur openstaan.quote:Op zondag 29 september 2024 06:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poeh zo ver denk ik niet na eigenlijk
Anderzijds heb ik een portiekwoning (wel ruim en twee etages) alleen op de tweede en derde verdieping. Dus dan maakt het niet uit. Je komt niet zo maar onze portiek in
Toen ik nog op de beganegrond woonde dacht ik er niet eens over na. Ook al was het daar druk met hoerenlopers (en Nee... ik ben en was geen prostituee)
Oh jeetje snap ik jaquote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook nooit overna, tot een vrouw hier op klaarlichte dag in haar eigen huis was overvallen. Het was mooi weer en ze had haar tuindeur openstaan.
Vanaf dat moment ben ik wat voorzichtiger geworden. Had daarvoor als het heel warm was ook mijn voordeur openstaan. Doe ik nu ook nooit meer. Of ging rustig boodschappen doen en liet de achterdeur openstaan. ( wel de poort dicht) Maar nadat mijn buurvrouw was overvallen ben ik toch wat vooorzichtiger geworden
Ja nu ook hoor en ik heb nu een slot op mijn poort, anders zou ik ook de achterdeur niet open laten overdag als ik thuis ben.quote:Op zondag 29 september 2024 07:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeetje snap ik ja
Al ben ik nooit zo gemakkelijk geweest
Altijd de deur op het nachtslot en dergelijke
Deur doe ik ook nooit zo maar open. Je hoort zo vaak van overvallenquote:Op zondag 29 september 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu ook hoor en ik heb nu een slot op mijn poort, anders zou ik ook de achterdeur niet open laten overdag als ik thuis ben.
Ik doe tegenwoordig ook in de avond de deur niet meer open.
Heb zo videobel waar ik ook door kan praten. Kijk in de avond altijd eerst daarop als de bel gaat
Dat is wel fijn als je niet op de begane grond woon dat je een interkom hebt. Zouden eengezinswoningen ook gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 29 september 2024 07:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deur doe ik ook nooit zo maar open. Je hoort zo vaak van overvallen
En ook geen zij in Jehova's en goedendoelen. Altijd eerst via de intercom vragen wie wat en waarom
Ja idd! Het is zoveel veiligerquote:Op zondag 29 september 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn als je niet op de begane grond woon dat je een interkom hebt. Zouden eengezinswoningen ook gewoon moeten hebben.
Ik heb ook een fijn huisquote:Op zondag 29 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Het is zoveel veiliger
Ach ik ben sowieso gezegend met dit huis hoor. Erg dankbaar
Nu wachten op de renovaties en dubbelglas. Dan is het perfect
Oh wat balen!quote:Op zondag 29 september 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook een fijn huis
Hier al renovatie gehad, van alles fout gegaan, mijn huis is nog nooit zo tochtig geweest als nu
Ze hebben er al van alles aan geprobeerd maar niets helpt
Lekker van genieten tochquote:Op zondag 29 september 2024 07:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat balen!
Naja hier even afwachten
Nu lekker genieten van mijn hobbykamer
Zo'n luxe dat ik die heb
Begrijp ik helemaalquote:Op zondag 29 september 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten toch
Ik zou er hier wel een paar kunnen maken, maar dan moet ik naar boven.
Heb ooit wel zo kamer gehad, waar ik altijd kleren zat te maken.
Maar ik zit liever gewoon beneden in de woonkamer aan tafel dan boven op een kamertje
En ik hou van ruimtequote:Op zondag 29 september 2024 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal
Naaien doe ik trouwens in de keuken
Ik vind juist de kleinheid lekker geborgen
Hahah jepquote:Op zondag 29 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik hou van ruimte
We verschillen echt heel veel
Lekker genieten van het niets moetenquote:Op zondag 29 september 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel tijd voor koffie nu
Lekker een luisterboekje
Prima zondag zo
De was is het enige wat vandaag moet. De machine doet zijn werk
Ja iddquote:Op zondag 29 september 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten van het niets moeten
Zoetekauw?quote:Op zondag 29 september 2024 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Een wit hard broodje met roomboter en gestampte muisjes wat een geluksmoment...
lekkahquote:Op zondag 29 september 2024 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Een wit hard broodje met roomboter en gestampte muisjes wat een geluksmoment...
Hahaha makreel is zo lekkerquote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoetekauw?
Heb net m'n makreel salade klaar, die gaan we zo als varkens uit een trog wegwerken lekker in de zon op elegante wijze tot ons nemen
Nee niet echt een zoetekauw maar heb wel m'n momentjes...quote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoetekauw?
Heb net m'n makreel salade klaar, die gaan we zo als varkens uit een trog wegwerken lekker in de zon op elegante wijze tot ons nemen
Ook erg lekker jaquote:Op zondag 29 september 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb nu weer een periode dat ik veel zalmsalade maak echt een verslaving...
Echt wel! Had het al een tijdje niet op, die vis riep me gewoon voor ik 'm kochtquote:Op zondag 29 september 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha makreel is zo lekker
Hahah ja zulke vissen heb jequote:Op zondag 29 september 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Echt wel! Had het al een tijdje niet op, die vis riep me gewoon voor ik 'm kocht
Moet kunnen zo af en toequote:Op zondag 29 september 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah ja zulke vissen heb je
Zelf veganistisch. Alleen als ik bij mijn moeder luncht slacht ze best vaak zo'n beest en dan heb ik even een zondig-moment
? Waar lees je dat?quote:Op maandag 30 september 2024 06:39 schreef Frummelie het volgende:
Oooh jeeee we zien Billy Bakker deze maand terug op tv... Bondgenoten?
In social-media maar bondgenoten was niet goed het is de alleskunner waar Billy aan meedoet...quote:
O daar kijk ik nooit naarquote:Op maandag 30 september 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In social-media maar bondgenoten was niet goed het is de alleskunner waar Billy aan meedoet...
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...quote:Op maandag 30 september 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar kijk ik nooit naar
Ben ik even blij dat ik haar op deze ma nier ontloop
Was ik gestopt met kijkenquote:Op maandag 30 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...
Maandje geleden had ik het in dit topic ook gemeld, Danny van Big Brother doet er ook aan mee. Niet de belg van vorig jaar, maar die in 2023 in BB zat (en toen eruit gestemd werd, en weer terug kwam na 3 weken )quote:Op maandag 30 september 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Foutje, @:KinKiJan had haar al gespot op de foto bij alleskunner VIPS... wel jammer, had Billy in de Bondgenoten wel geinig gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er meestal ook wel naar, gewoon domme tv om verder niet bij over na te denken.quote:Op maandag 30 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...
quote:Op maandag 30 september 2024 09:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maandje geleden had ik het in dit topic ook gemeld, Danny van Big Brother doet er ook aan mee. Niet de belg van vorig jaar, maar die in 2023 in BB zat (en toen eruit gestemd werd, en weer terug kwam na 3 weken )Oooh dat heb ik helemaal niet meegekregen KinKi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Juist precies dat, soms moet dat even... ik zat vanmorgen ook een duffe haaienfilm te kijken waar ik overigens niet veel verder mee ben gekomen omdat ik van de hak op de tak vlieg thuis.. hiquote:Op maandag 30 september 2024 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk er meestal ook wel naar, gewoon domme tv om verder niet bij over na te denken.
Herkenbaar, helemaal als ik iets kijk en er niet in kom, doe ik soms 10 dingen tegelijk maar schiet dan met bijna niks echt op.quote:Op maandag 30 september 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist precies dat, soms moet dat even... ik zat vanmorgen ook een duffe haaienfilm te kijken waar ik overigens niet veel verder mee ben gekomen omdat ik van de hak op de tak vlieg thuis.. hi
Grappig dit...ikkie ook..quote:Op maandag 30 september 2024 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, helemaal als ik iets kijk en er niet in kom, doe ik soms 10 dingen tegelijk maar schiet dan met bijna niks echt op.
Stuur eens hierheenquote:
Een dekentje? Slechte serie of een goed boek?quote:Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Thee met een stukje warme amandelstaaf, wat wil een mens nog meer...
Haha... gekkie... komt eraan.. ik dacht dat het in het hele land aant regenen was..quote:Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stuur eens hierheen
Ik wil ook tegen
Heb een regenbui
De hele dag zonnetjequote:Op maandag 30 september 2024 16:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... gekkie... komt eraan.. ik dacht dat het in het hele land aant regenen was..
Nou die dekentjestijd komt er wel weer aan, het is een stuk frisser.. ik ben nu bezig aan een heerlijke serie maar dat vind ik dan hé...quote:Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een dekentje? Slechte serie of een goed boek?
Ja het is zestien graden in huis. Dus weer onder dekentjes in de avondquote:Op maandag 30 september 2024 16:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die dekentjestijd komt er wel weer aan, het is een stuk frisser.. ik ben nu bezig aan een heerlijke serie maar dat vind ik dan hé...
Hier vanmorgen een beetje zon daarna veel bewolking en nu buien tot vannacht of nog langer..quote:Op maandag 30 september 2024 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele dag zonnetje
Nu trekt het wat grijs aan
quote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje zon daarna veel bewolking en nu buien tot vannacht of nog langer..
Nou dan komt er bij jou ook iets aan ChildoftheStars, goed geregeld van moi hé.. ...
Jeutje 16 graden.... hier is het nog 18.5 dat is nog redelijk te doen...quote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is zestien graden in huis. Dus weer onder dekentjes in de avond
Welke serie? Hier staat Camp Getaway op. Lekkere reality
En vanavond veel televisie. Voor De Bondgenoten aan ga ik Criminal Minds kijken
BL is toch een vampierserie? Volgens mij wel eens van gehoord! Veel plezierquote:Op maandag 30 september 2024 16:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeutje 16 graden.... hier is het nog 18.5 dat is nog redelijk te doen...
Blood Legacy op Netflix..
Ja Bondgenoten en een eigen huis... leuke programma's weer... en dan duik ik weer in m'n serie..
Nee is geen vampieren serie...quote:Op maandag 30 september 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
BL is toch een vampierserie? Volgens mij wel eens van gehoord! Veel plezier
Het is fris, maar wen er wel aan. Morgen moet ik "dagkleding" aan en dan is het wel fris. Nu een snuggle en joggingbroek. Dat is wel prima te doen
Bondgenoten is toch bijna aan het einde van een cycli?
En Eigen Huis kijk ik terug. Heb een beetje dubbele gevoelens over dat programma. Denk dat ik het morgen terug kijk en vanavond de Meilandjes. Heb even behoefte aan vrolijk vermaal
Oh... dan haal ik series door elkaar klinkt spannend wel!quote:Op maandag 30 september 2024 16:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee is geen vampieren serie...
Na jaren van vervreemding keert Khanyi Adesina terug naar huis om te vechten voor het zakenimperium van haar familie dat dreigt te bezwijken onder corruptie.
Dank je..
Ja je moet je er wel een beetje op kleden, ik heb van die lange teddyjurken hihi zo lekker warm, met een hoog knuffelgehalte..🤗
Ja nog even dan gaat er weer 1 met een tonnetje naar huis...
Gaat het wel oké met je Child? Koppie op hé.. hopelijk is morgen alles weer anders..
Ja ik vind het echt een toffe serie, ik hou hiervan..quote:Op maandag 30 september 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dan haal ik series door elkaar klinkt spannend wel!
Juist wat jij omschrijft heb ik niet aan. Zo lekker
Ben wel benieuwd hoe het met diederik en zijn liefje gaat deze maand. Of ze blijven of gaan
Nee vandaag gaat niet. Heb het noodzakelijke gedaan met veel moeite. Alleen zoals koken... dat wordt hem niet. Dus even zien of en wat ik ga eten.
Het is echt een hele zware dag vandaag. maar ja, oogjes drogen, glimlachen en doorgaan. Nait soezen moar broezen
Ik erger me ook door aan die twee. Alleen vergat even dat ze Britt heet... zat met Mexx van EJVJL in mijn hoofd. Die was ook maf, maar niet zo ergquote:Op maandag 30 september 2024 16:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt een toffe serie, ik hou hiervan..
Niet aan of wel aan hihi...
Nou sorry, ik erger me kapot aan dat kind, die jaloezie is zo ziekelijk.. ik heb ook zo'n ex gehad... run, run Diederik.. maar ik vind Diederik momenteel ook een kwal hoor... maar ja...
Agh skatje toch, dat vind ik naar om te horen... klooie als je zo'n zware dag hebt... rustig aan en hopelijk gaat het morgen weer beter..
Een beetje knutselen en freubelen helpt ook niet?
En dikke knuffel van mij..🤗
Niks in huisquote:Op maandag 30 september 2024 16:58 schreef Frummelie het volgende:
Je moet wel eten @:ChildoftheStars iets waar je heel erg zin in hebt "mits je het in huis hebt natuurlijk"
Idd het wordt tijd dat Brittje naar huisje gaat en Died erquote:Op maandag 30 september 2024 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik erger me ook door aan die twee. Alleen vergat even dat ze Britt heet... zat met Mexx van EJVJL in mijn hoofd. Die was ook maf, maar niet zo erg
Die meid (britt) is gewoon echt niet gezond. Dit gaat verder dan jong en onzeker. Die hele setting is niet goed voor haar
Ik heb vanmiddag gehaakt
En het is me gelukt (na uren worstelen in mijn hoofd) om te douchen en tandenpoetsen. En het huishouden (weliswaar met Franseslag) te doen.
Alleen nu zitten we met het probleem eten supermarkt lukte niet. Heb niks in huis en koken is sowieso teveel gevraagd.
Ach... morgen weer een dag
Ik zeg doen...quote:Op maandag 30 september 2024 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks in huis
Zit te twijfelen om de Mexicaan te laten komen...
Ook niks zoets?quote:Op maandag 30 september 2024 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel crackers. Geen beleg
Morgen even winkelen dus
En dan wil ik ook bakjes maken met eten vooruit gekookt. Voor zulke dageb
Nee echt niksquote:Op maandag 30 september 2024 17:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook niks zoets?
Ja dat is sowieso handig... ik heb ook altijd van alles wat in de vriezer... gewoon lekker makkelijk...
Nou toppie.. lekker van genieten straks..quote:Op maandag 30 september 2024 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee echt niks
Maar over een half uur is de Mexicaan hier
Morgen even flink koken dus
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:04 schreef Frummelie het volgende:
En nu heb ik zin in thee... Frum tippelt richting keuken, zet de waterkoker aan... klik klaar.. losse thee in de theelepel... gekookt water en theelepel in het glas... tippelt weer terug naar bedje en Frum gaat verder met de Bondgenoten... SCHATJE...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Engine...
Nog steeds in het verre?
Ooh getsie... je PA kwijt, dat is verschrikkelijk, ik zou gek worden... en dan zit je zo ver weg en onbekende omgeving.. jeetje klooie voor je Engine... kan je wel een nieuwe telefoon regelen daar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben alleen afgelopen weekend m’n telefoon kwijt geraakt. Ik kon de locatie zien dus daar ben ik naar toe gereden vanavond. Kwam helemaal aan de rand van de stad uit en voelde niet erg
veilig en zonder telefoon weer teruggegaan
Blijft dat bondgenoten maar oneindig doorlopen?
Morguhquote:
Ja is wel even balen. Heb nog een telefoon van het werk dus zit niet helemaal zonder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 05:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh getsie... je PA kwijt, dat is verschrikkelijk, ik zou gek worden... en dan zit je zo ver weg en onbekende omgeving.. jeetje klooie voor je Engine... kan je wel een nieuwe telefoon regelen daar?
Nou sterkte daar zonder telefoon...
Jep de Bondgenoten loopt lekker door... ... schatje...
Oooh gelukkig... dat scheelt..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel even balen. Heb nog een telefoon van het werk dus zit niet helemaal zonder.
Argentiniëquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh gelukkig... dat scheelt..
Waar zit je nu dan Engine?
Oh dan moet ik dat eens gaan kijken - sensatie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Gijs van "bij ons op het kamp gearresteerd" goh waarom verrast mij dat niet...
Staat op facebook...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dat eens gaan kijken - sensatie!
Denk niet dat die nog in een volgend seizoen komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dat eens gaan kijken - sensatie!
Over lekkere wegkijk-TV zonder verder over na te denken gesproken ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Gijs van "bij ons op het kamp gearresteerd" goh waarom verrast mij dat niet...
Ook dat verbaast me niet haha...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog in een volgend seizoen komt
Las dat ook de broer van Liesbeth, die ook in de serie te zien is en zijn zoon Harrie Snijders, die je zou kunnen kennen van Ex on the Beach en Special Forces VIPS zijn opgepakt bij die actie.
Ik vind het heerlijke programma's...Groeten vanaf de camping heb ik 2 weken geleden ondekt... ik kom echt niet meer bij... heerlijk!..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over lekkere wegkijk-TV zonder verder over na te denken gesproken ...
Hoewel dit programma en dat 'Groeten vanaf de Camping' soms eigenlijk meer met open mond van verbazing naar de volgende open mond van verbazing is, maar dat maakt het niet minder vermakelijk!
Haha ja mooi he? Die Wimquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijke programma's...Groeten vanaf de camping heb ik 2 weken geleden ondekt... ik kom echt niet meer bij... heerlijk!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook die andere campings met van die types die je eigelijk altijd wel op elke camping ziet zijn een feest der herkenning."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja mooi he? Die WimJaa, die Wim met z'n schitterende optredens...hilarisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook die andere campings met van die types die je eigelijk altijd wel op elke camping ziet zijn een feest der herkenning.
Ja precies, het is zo herkenbaar zo simpel maar zo leuk om naar te kijken... het hoeft niet altijd over de top te zijn... doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg...Gewoon omdat het kan!
Waar kan je die bingen Child?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kom er net achter dat er een nieuw seizoen van Het Blok Australië is begonnen. Acht afleveringen online
Lekker bingen en volgen weer
Morguh Frum hier net een bakkie koffie gepaktquote:
Goedemorgen...Dot, gezellie lekker bakkie...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum hier net een bakkie koffie gepakt
En ik eet bloemkool met draadjes vlees vandaag
Ik dus ook, vandaar dat ik het dus ook ga doen. Dit keer op de inductiekookplaat en iet op dat petroliumstelletjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...Dot, gezellie lekker bakkie...
Ooh dat is ook jammie... als ik draadjesvlees lees, denk ik gelijk weer aan al de ellende die je gehad hebt... durfde je het wel aan..
Ooh ik dacht even dat je het gisteren al gemaakt had..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dus ook, vandaar dat ik het dus ook ga doen. Dit keer op de inductiekookplaat en iet op dat petroliumstelletje
DIe is kapot gebrand, en meegenomen door de verzekering. Maar............. ik heb er nog een staan ...... maar die ga ik niet gebruiken. Een keer zo'n ervaring was meer dan genoegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht even dat je het gisteren al gemaakt hebt..
Ja daar moet je weer even doorheen, goed dat je het doet! Ik hoop dat je dat petroliumstelletje een blindgier hebt gegeven, nooit meer doen..!!
Oké gelukkig... nou gewoon niet meer gebruiken... ja precies genoeg ellende geweest en nog ben je er mee bezig...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is kapot gebrand, en meegenomen door de verzekering. Maar............. ik heb er nog een staan ...... maar die ga ik niet gebruiken. Een keer zo'n ervaring was meer dan genoeg
Ja zit nog steeds in die ellende, in zoverre 10 november komt het nieuwe laminaatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké gelukkig... nou gewoon niet meer gebruiken... ja precies genoeg ellende geweest en nog ben je er mee bezig...
Maar je gaat wel lekker smullen... nu krijg ik er ook zin in haha..
Je hebt nog even om te herstellen maar dan nog, desalniettemin is het wel een grote klus.. ik hoop dat je genoeg hulp gaat krijgen tztquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit nog steeds in die ellende, in zoverre 10 november komt het nieuwe laminaat
En mijn bekken, SI gewricht en knie en voet zijn nog niet helemaal genezen
Heb de kasten bijna al leegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt nog even om te herstellen maar dan nog, desalniettemin is het wel een grote klus.. ik hoop dat je genoeg hulp gaat krijgen tzt
Oké, dat is wel lekker dat je daar al mee bezig bent dat scheelt! Ooh God die moeten er ook allemaal af natuurlijk.. nou goed bezig hoor Dot...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de kasten bijna al leeg
Laat de hulp iedere week iets naar boven brengen
De plinten zijn allemaal al los.
Opgeteld een hoop werk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de kasten bijna al leeg
Laat de hulp iedere week iets naar boven brengen
De plinten zijn allemaal al los.
Was leuk geweest als ik een oude vloer had, deze lag nog net geen 2 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgeteld een hoop werk.
Voordeel, een spiksplinternieuwe vloer.
Dat is dus recentelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was leuk geweest als ik een oude vloer had, deze lag nog net geen 2 jaar
Ik had geen vlam in de pan he Dan was het makkelijk geweest. Deksel er op en klaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dus recentelijk.
En pas ook op met inductie, ook met dat kan je de vlam in de pan krijgen wanneer je iets verhit wat olie bevat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat het een pannenkoeken dag wordt vandaag... zo'n zin in... is weer een tijdje geleden..
In de ene hand een pollepel, in de andere een brandblusserquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had geen vlam in de pan he Dan was het makkelijk geweest. Deksel er op en klaar
Gelukkig bak ik nooit in olie, maar ik kijk zeker uit.
Ja ook daar was het personeels te kort en lange wachtlijsten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de ene hand een pollepel, in de andere een brandblusser
Zonder gekheid; wel eindelijk een datum in zicht voor de vloer, duurt allemaal al lang genoeg.
... lekker hé..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
* KinKiJan past boodschappenlijstje weer aan
Ook lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
En morgen ga ik voor kip in het pannetje @:KinKiJan kan je gelijk je boodschappenlijstje aanvullen...
Herkenbaar.... Ik werd vanmorgen wakker en dacht gelijk aan pannenkoeken en ik kreeg daar zo'n zin in dus dat moest het gewoon worden vandaag...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook lekker!
Soms zie ik iets, of denk ik ineens uit het niks aan iets en dan blijft dat in m'n hoofd zitten tot ik het gegeten heb. Zoals pannenkoeken nu dus
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Herkenbaar.... Ik werd vanmorgen wakker en dacht gelijk aan pannenkoeken en ik kreeg daar zo'n zin in dus dat moest het gewoon worden vandaag...
Lekker doen Kinki...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomer
Dat mag jij van mij als je mij ook een kommetje geeftquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomer
Haha lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb van de zomer nog wel snert gegeten, heb dat altijd wel in de vriezer liggen.
Maakt niet uit, een maand eerder een maand laterquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha lekker!
Mijn oma was altijd begin november jarig, die maakte dan altijd een gigantische pan wat dan meestal het startschot was voor het 'snert-seizoen'. Dus eigenlijk een beetje traditie in ere houden (alleen wel wat eerder dan november )
Voor erwtensoep wordt ook varkensvlees gebruikt hoor... vaak een stuk schouder of een haks...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Dus er is wel degelijk een verschil tussen snert en erwtensoep, weer wat geleerd.
In de bereiding zit nauwelijks verschil, zowel erwtensoep als snert wordt gemaakt van spliterwten, groenten en rookworst. Maar voor snert gebruik je ook nog varkensvlees, spek en botten. Snert heet officieel pas snert als de soep één dag 'gestaan' heeft.
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan.. ...
Hi lieve Spapaars, ik maak m'n schnitzels zelf... ik heb zelf zo'n lekkere slagershakbijl en dan jengel ik een stuk varkensvlees lekker plat en dan kruiden en paneren...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.
[ afbeelding ]
Geeft niks, je zit hier tussen vuilbakken waar over het algemeen alles in gaat, althans, 1 toch zekerquote:
Heerlijk, van het weekend nog gegeten!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan ...
Ooh heerlijk...👍quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heerlijk, van het weekend nog gegeten!
Sorry, ik ben echt een Bourgondiër...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie weten wel hoe mensen lekker te maken (niet kannibalistisch bedoeld)
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt een Bourgondiërs...
Haha ja lekker hé Child..
Neej oké maar ik weet dat jij geen vlees eet en ik daarin tegen ben echt een vleesliefhebber ... vandaar de sorry..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ik doe echt heel weinig moeite voor mijn eten
Als er iemand komt pak ik lekker uit, alleen voor mezelf doe ik niet eens het kruidenkastje open. Dan gooi ik groente droog in de pan en roerbak dat. Tadaaaaa een maaltijd
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
* ChildoftheStars stapt op de fietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag een mokka slagroom taart gemaakt, moet hem nog opspuiten zo en dan maar smikkelen jammie jammie jammie
Haha dat kan je primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
Haha en dan intussen gewoon mee cossenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat kan je prima
Eens zien of ze niet weer van alles uit eerdere BB, JVJL en Bondgenoten gaan hergebruiken
Als ze slim zijn lezen ze wel de COS en/of Facebook e.d. meequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha en dan intussen gewoon mee cossen
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stapt op de fiets
mag ik ook een stukje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenOh jum! En zo netjes bak ik je niet naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenGaf je meteen gelijk, maar toen zag ik alleen nog het eerste plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de derde is het toch een leuke taart geworden.
Ja ging fout in de airfryer. Hij werd te hoog en branden aan. Toen het boven stuk er afgesneden en verder laten bakken. Dacht wordt niets meer. Maar het werd nog wel wat alleen beetje misvormd. De eerst is hij ingesmeerd met mokkaslagroom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaf je meteen gelijk, maar toen zag ik alleen nog het eerste plaatje.
Met de derde is het toch een leuke taart geworden.
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenBam! Meteen honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat @Frummelie maar niet zien, kan ze ook haar toetsenbord met plastic afdekken!"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Hier ook een airfryer in huis, patat heeft het nog nooit gebakken, maar b.v. vlees en vis gaat fantastisch, en aan taarten wagen we ons niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging fout in de airfryer. Hij werd te hoog en branden aan. Toen het boven stuk er afgesneden en verder laten bakken. Dacht wordt niets meer. Maar het werd nog wel wat alleen beetje misvormd. De eerst is hij ingesmeerd met mokkaslagroom.
Patat is alleen lekker uit vet. Heb het ook in de airfryer geprobeerd maar niet lekker. Vlees wel. Saté ook lekker kip mmmmmquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier ook een airfryer in huis, patat heeft het nog nooit gebakken, maar b.v. vlees en vis gaat fantastisch, en aan taarten wagen we ons niet.
Omnomnom...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bam! Meteen honger!
Laat @:Frummelie maar niet zien, kan ze ook haar toetsenbord met plastic afdekken!
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenNou precies dat wat @KinKiJan zei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te kwijlen hier...
Plaatje hoor Dotje...Gewoon omdat het kan!
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat is alleen lekker uit vet. Heb het ook in de airfryer geprobeerd maar niet lekker. Vlees wel. Saté ook lekker kip mmmmm
En dat heb je niet in huis?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik heb door lekkere trek
Alleen niet in taart ...
Ik wil een cracotte met pindakaas met stukjes
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...
Jawelquote:
Haha oké... lekker knabbelen dan strakjes...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Wacht even op de reclame
Je moet wel even kijken op internet voor de tijden. Die zijn anders dan de hetelucht oven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...
Hier is nu reclame. Helaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Wacht even op de reclame
Mee bezigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké... lekker knabbelen dan strakjes...
Ja dat vermoeden had ik al want alles gaat korter in de airfryer... maar Thnx voor de tip..🤗quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet wel even kijken op internet voor de tijden. Die zijn anders dan de hetelucht oven.
Deze taart hoefde maar 35 min op 155 gr
Herkenbaar hoor... heb ik ook zo vaak...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee bezig
Weet niet waarom maar ineens zo'n zin in
Ik heb net weer een zak gewone meegenomen... was verslaafd aan de chocolade/ kokos van de AH...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wil in november ook een keer vegan pepernoten bakken!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net weer een zak gewone meegenomen... was verslaafd aan de chocolade/ kokos van de AH...
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al want alles gaat korter in de airfryer... maar Thnx voor de tip..🤗
Hoge bomen vangen veel verbrandingquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣
Haha ja dat had ik al gelezen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣
Hoi hoiquote:
Een wakker persoon op dit uurquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een wakker persoon op dit uur
Waarom spook jij?
Ah oke!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:18 schreef engine het volgende:
[..]
Tijdverschil. Vijf uur eerder hier.
Kun je niet slapen?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah oke!
Nee werd om half drie klaar wakker...
Haha jaquote:
Ook leuk. Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja
Straks maar beginnen aan een haakwerkje
Slaap zacht en droom zoetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leuk. Veel plezier
Ik ga maar eens slapen
Hier is nooit zo heel veel te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik wakker blijf.
Gezellig hier.
tis wat. Over beste zangers gesproken. Vind er dit jaar niet veel aan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:49 schreef KinKiJan het volgende:
Vandaag met de serie Shogun begonnen. Potdomme bijna 1 uur; Beste Zangers gemist, Verraders gemist.. Morgen dan maar terug kijken, eerst nog maar een aflevering van die serie
Nou! Dra-maquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis wat. Over beste zangers gesproken. Vind er dit jaar niet veel aan.
Klopt vind ik ook. Zitten niet echt uitschieters bij zoals andere jarenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou! Dra-ma
Moet die van gisteren nog kijken, maar vind er dit seizoen ook niet veel echt uit springen. Er zit zeker talent bij, maar vind het allemaal wat lafjes tot nu toe.
Wordt eendrukke weekquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Dotje...
Weer zin in een nieuwe week?
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk drukquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt eendrukke week
Dochter wordt geopereerd morgen, dus heen en weer klepperen , zowel in het ziekenhuis als naar haar huis.
Dan een bewonersavond , longarts, spuit halen en tussen door ook nog veel doen
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week doorquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk druk
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week door
Ik heb het de helemaand okt eigenlijk wel drukkig. Veel vergadering, in Apeldoorn in Twello en hier
Als ik maar niet overspannen raak van alles (lol)quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...
Af en toe hier een kijkje nemen als dat lukt dan word je wel weer rustig... ahum..quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik maar niet overspannen raak van alles (lol)
Ja echt he, de tijd vliegt. Overal zie je al weer Kerstversieringen liggenquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:24 schreef Frummelie het volgende:
Wat gaat die tijd toch belachelijk snel... over 2 maanden alweer Sinterklaas...
Ja krankzinnig echt.... ik zag gisteren een filmpje op insta van een of ander tuincentrum al helemaal in kerstsfeer zo prachtig...quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, de tijd vliegt. Overal zie je al weer Kerstversieringen liggen
Over een goeie 2.5 maand zitten we al weer in het nieuwe jaar
Ja intratuin in Duiven, was knetterdruk daar afgelopen weekend zag ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja krankzinnig echt.... ik zag gisteren een filmpje op insta van een of ander tuincentrum al helemaal in kerstsfeer zo prachtig...
Zet je de verwarming even hoogquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb voor vandaag rucola maaltijdsalade gepland maar eigenlijk heb ik er geen zin in haha.... gewoon te koud voor... normaal eet ik dat met warm weer... ik weet ook niet van me bezielde..
Ooo echt... iedereen heeft er alweer zin in... ik ben niet zo'n vlotte Heino hi...quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja intratuin in Duiven, was knetterdruk daar afgelopen weekend zag ik
Ik vind het altijd wel leuk daar rond te kijken, maar zeker niet in het weekend en ook zeker niet wanneer het net open isquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo echt... iedereen heeft er alweer zin in... ik ben niet zo'n vlotte Heino hi...
Vind ik ook leuk maar idd nog even wachten hoor... en al helemaal niet in die drukte hiquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk daar rond te kijken, maar zeker niet in het weekend en ook zeker niet wanneer het net open is
Niet echt naast de deur denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk maar idd nog even wachten hoor... en al helemaal niet in die drukte hi
Je hebt een leuke kerstwinkel in Duitsland die is het hele jaar open...
Käthe Wolfahrt in Rothenburg: een walhalla voor kerstfans!
Is iets voor @:ChildoftheStars
...
Ik heb veel leuke dingen op zolder staan en die staan al jaren op zolderquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha nee maar erg leuk... leuke dingen gescoord daar...
Jij doet er niks aan hé, is eigenlijk best zonde... maar herkenbaar, ik doe er ook veel minder aan dan vroeger... gewoon rustige kerstversiering...quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke dingen op zolder staan en die staan al jaren op zolder
Nee, voor mij hoe al die opsmuk niet, een hoop gedoe en het stoort mij toch snelquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij doet er niks aan hé, is eigenlijk best zonde... maar herkenbaar, ik doe er ook veel minder aan dan vroeger... gewoon rustige kerstversiering...
Dan moet je het ook gewoon lekker niet doen.... ik vind een boom wel gezellie en nog wat extra verlichting hier en daar... veel kaarsen enzo...quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor mij hoe al die opsmuk niet, een hoop gedoe en het stoort mij toch snel
Krijg je die automatisch in de app want ik heb nog geen zegels gezien bij AH vrijdag nog geweest..quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de service zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn service afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Ja gaat via de app ik moet 20 boekjes hebben dat zijn er heel watquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijg je die automatisch in de app want ik heb nog geen zegels gezien bij AH vrijdag nog geweest..
20? Haha zo de knetters hiquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat via de app ik moet 20 boekjes hebben dat zijn er heel wat
Ik had er al wel 2 haha... maar als het goed is heb je ze binnen... alle kleine beetjes helpen..quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de servies zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn servies zegels afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
Is dat enkel online sparen? Zo nee dan probeer ik eraan te denken voor jequote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de servies zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn servies zegels afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
RLS / [SBS6] Lang Leve de Liefde, still going strongquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:13 schreef woxxel2 het volgende:
Sorry dat ik het hier vraag, maar waar kan ik het topic vinden over lang leve de liefde.
Dat moet er toch wel zijn?
Waar is het dit keer? Ook wel verschillende seizoenen van gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes! Nieuws seizoen van Below Deck Sailing Yacht
Dat maakt een CotS blij
Ibizaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Waar is het dit keer? Ook wel verschillende seizoenen van gezien.
Bedoelde welke locatie inderdaad. Hayu heb ik niet maar Viaplay heeft ook verschillende seizoenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ibiza
(Of bedoel je waar ik kijk? Dan Hayu)
Viaplay heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoelde welke locatie inderdaad. Hayu heb ik niet maar Viaplay heeft ook verschillende seizoenen.
Iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viaplay heb ik dan weer niet
Moet nu helemaal tot dinsdag wachten voor aflevering twee
Hahaha ja en ik moet ook nog de nodige housewives bekijken. Vermaak me welquote:
Viaplay was voorheen SBS9, die zal je moeten hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viaplay heb ik dan weer niet
Moet nu helemaal tot dinsdag wachten voor aflevering twee
Goedemorgenquote:
Hejj Engine...quote:
Hahaha jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We hadden beter vanmiddag hierheen kunnen komen