Oké gelukkig... nou gewoon niet meer gebruiken... ja precies genoeg ellende geweest en nog ben je er mee bezig...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is kapot gebrand, en meegenomen door de verzekering. Maar............. ik heb er nog een staan ...... maar die ga ik niet gebruiken. Een keer zo'n ervaring was meer dan genoeg
Ja zit nog steeds in die ellende, in zoverre 10 november komt het nieuwe laminaatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké gelukkig... nou gewoon niet meer gebruiken... ja precies genoeg ellende geweest en nog ben je er mee bezig...
Maar je gaat wel lekker smullen... nu krijg ik er ook zin in haha..
Je hebt nog even om te herstellen maar dan nog, desalniettemin is het wel een grote klus.. ik hoop dat je genoeg hulp gaat krijgen tztquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit nog steeds in die ellende, in zoverre 10 november komt het nieuwe laminaat
En mijn bekken, SI gewricht en knie en voet zijn nog niet helemaal genezen
Heb de kasten bijna al leegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt nog even om te herstellen maar dan nog, desalniettemin is het wel een grote klus.. ik hoop dat je genoeg hulp gaat krijgen tzt
Oké, dat is wel lekker dat je daar al mee bezig bent dat scheelt! Ooh God die moeten er ook allemaal af natuurlijk.. nou goed bezig hoor Dot...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de kasten bijna al leeg
Laat de hulp iedere week iets naar boven brengen
De plinten zijn allemaal al los.
Opgeteld een hoop werk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de kasten bijna al leeg
Laat de hulp iedere week iets naar boven brengen
De plinten zijn allemaal al los.
Was leuk geweest als ik een oude vloer had, deze lag nog net geen 2 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgeteld een hoop werk.
Voordeel, een spiksplinternieuwe vloer.
Dat is dus recentelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was leuk geweest als ik een oude vloer had, deze lag nog net geen 2 jaar
Ik had geen vlam in de pan he Dan was het makkelijk geweest. Deksel er op en klaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dus recentelijk.
En pas ook op met inductie, ook met dat kan je de vlam in de pan krijgen wanneer je iets verhit wat olie bevat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat het een pannenkoeken dag wordt vandaag... zo'n zin in... is weer een tijdje geleden..
In de ene hand een pollepel, in de andere een brandblusserquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had geen vlam in de pan he Dan was het makkelijk geweest. Deksel er op en klaar
Gelukkig bak ik nooit in olie, maar ik kijk zeker uit.
Ja ook daar was het personeels te kort en lange wachtlijsten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de ene hand een pollepel, in de andere een brandblusser
Zonder gekheid; wel eindelijk een datum in zicht voor de vloer, duurt allemaal al lang genoeg.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
* KinKiJan past boodschappenlijstje weer aan
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
En morgen ga ik voor kip in het pannetje @:KinKiJan kan je gelijk je boodschappenlijstje aanvullen...
Herkenbaar....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ook lekker!
Soms zie ik iets, of denk ik ineens uit het niks aan iets en dan blijft dat in m'n hoofd zitten tot ik het gegeten heb. Zoals pannenkoeken nu dus
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Herkenbaar....Ik werd vanmorgen wakker en dacht gelijk aan pannenkoeken en ik kreeg daar zo'n zin in dus dat moest het gewoon worden vandaag...
Lekker doen Kinki...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomer
Dat mag jij van mij als je mij ook een kommetje geeftquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Zo zit ik ook al een paar dagen met snert in m'n hoofd. Het wordt weer tijd voor de eerste pan na de zomer
Haha lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb van de zomer nog wel snert gegeten, heb dat altijd wel in de vriezer liggen.
Maakt niet uit, een maand eerder een maand laterquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha lekker!
Mijn oma was altijd begin november jarig, die maakte dan altijd een gigantische pan wat dan meestal het startschot was voor het 'snert-seizoen'. Dus eigenlijk een beetje traditie in ere houden (alleen wel wat eerder dan november)
Voor erwtensoep wordt ook varkensvlees gebruikt hoor... vaak een stuk schouder of een haks...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Dus er is wel degelijk een verschil tussen snert en erwtensoep, weer wat geleerd.
In de bereiding zit nauwelijks verschil, zowel erwtensoep als snert wordt gemaakt van spliterwten, groenten en rookworst. Maar voor snert gebruik je ook nog varkensvlees, spek en botten. Snert heet officieel pas snert als de soep één dag 'gestaan' heeft.
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan.....
Hi lieve Spapaars, ik maak m'n schnitzels zelf... ik heb zelf zo'n lekkere slagershakbijl en dan jengel ik een stuk varkensvlees lekker plat en dan kruiden en paneren...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.
[ afbeelding ]
Geeft niks, je zit hier tussen vuilbakken waar over het algemeen alles in gaat, althans, 1 toch zekerquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan...
Ooh heerlijk...👍quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Heerlijk, van het weekend nog gegeten!
Sorry, ik ben echt een Bourgondiër...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie weten wel hoe mensen lekker te maken(niet kannibalistisch bedoeld)
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt een Bourgondiërs...![]()
Haha ja lekker hé Child..
Neej oké maar ik weet dat jij geen vlees eet en ik daarin tegen ben echt een vleesliefhebber ... vandaar de sorry..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ik doe echt heel weinig moeite voor mijn eten![]()
Als er iemand komt pak ik lekker uit, alleen voor mezelf doe ik niet eens het kruidenkastje open. Dan gooi ik groente droog in de pan en roerbak dat. Tadaaaaa een maaltijd
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
* ChildoftheStars stapt op de fietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag een mokka slagroom taart gemaakt, moet hem nog opspuiten zo en dan maar smikkelen jammie jammie jammie
Haha dat kan je primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
Haha en dan intussen gewoon mee cossenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat kan je prima
Eens zien of ze niet weer van alles uit eerdere BB, JVJL en Bondgenoten gaan hergebruiken
Als ze slim zijn lezen ze wel de COS en/of Facebook e.d. meequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha en dan intussen gewoon mee cossen
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stapt op de fiets
mag ik ook een stukje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenOh jum! En zo netjes bak ik je niet naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenGaf je meteen gelijk, maar toen zag ik alleen nog het eerste plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de derde is het toch een leuke taart geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |