Voor erwtensoep wordt ook varkensvlees gebruikt hoor... vaak een stuk schouder of een haks...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Dus er is wel degelijk een verschil tussen snert en erwtensoep, weer wat geleerd.
In de bereiding zit nauwelijks verschil, zowel erwtensoep als snert wordt gemaakt van spliterwten, groenten en rookworst. Maar voor snert gebruik je ook nog varkensvlees, spek en botten. Snert heet officieel pas snert als de soep één dag 'gestaan' heeft.
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan.. ...
Hi lieve Spapaars, ik maak m'n schnitzels zelf... ik heb zelf zo'n lekkere slagershakbijl en dan jengel ik een stuk varkensvlees lekker plat en dan kruiden en paneren...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe er nog wel wat extra kruiden op, maar groot zijn ze wel.
[ afbeelding ]
Geeft niks, je zit hier tussen vuilbakken waar over het algemeen alles in gaat, althans, 1 toch zekerquote:
Heerlijk, van het weekend nog gegeten!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou vandaag kip int pannetje eten maar ik heb zo'n vreselijke zin in een schnitzel zo groot als een deurmat... dus dat gaat um worden vandaag.... sorry @:KinKiJan ...
Ooh heerlijk...👍quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heerlijk, van het weekend nog gegeten!
Sorry, ik ben echt een Bourgondiër...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie weten wel hoe mensen lekker te maken (niet kannibalistisch bedoeld)
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt een Bourgondiërs...
Haha ja lekker hé Child..
Neej oké maar ik weet dat jij geen vlees eet en ik daarin tegen ben echt een vleesliefhebber ... vandaar de sorry..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Ik doe echt heel weinig moeite voor mijn eten
Als er iemand komt pak ik lekker uit, alleen voor mezelf doe ik niet eens het kruidenkastje open. Dan gooi ik groente droog in de pan en roerbak dat. Tadaaaaa een maaltijd
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
* ChildoftheStars stapt op de fietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag een mokka slagroom taart gemaakt, moet hem nog opspuiten zo en dan maar smikkelen jammie jammie jammie
Haha dat kan je primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
Ze zoeken nieuwe stagiaires en spelbedenkers voor Big Brother. Iemand hier die 'per ongeluk' beeld en/of geluid aan wil laten staan voor ons tijdens streams
Haha en dan intussen gewoon mee cossenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat kan je prima
Eens zien of ze niet weer van alles uit eerdere BB, JVJL en Bondgenoten gaan hergebruiken
Als ze slim zijn lezen ze wel de COS en/of Facebook e.d. meequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha en dan intussen gewoon mee cossen
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stapt op de fiets
mag ik ook een stukje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenOh jum! En zo netjes bak ik je niet naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenGaf je meteen gelijk, maar toen zag ik alleen nog het eerste plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de derde is het toch een leuke taart geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |