In social-media maar bondgenoten was niet goed het is de alleskunner waar Billy aan meedoet...quote:
O daar kijk ik nooit naarquote:Op maandag 30 september 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In social-media maar bondgenoten was niet goed het is de alleskunner waar Billy aan meedoet...
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...quote:Op maandag 30 september 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar kijk ik nooit naar
Ben ik even blij dat ik haar op deze ma nier ontloop
Was ik gestopt met kijkenquote:Op maandag 30 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...
Maandje geleden had ik het in dit topic ook gemeld, Danny van Big Brother doet er ook aan mee. Niet de belg van vorig jaar, maar die in 2023 in BB zat (en toen eruit gestemd werd, en weer terug kwam na 3 weken )quote:Op maandag 30 september 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Foutje, @:KinKiJan had haar al gespot op de foto bij alleskunner VIPS... wel jammer, had Billy in de Bondgenoten wel geinig gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er meestal ook wel naar, gewoon domme tv om verder niet bij over na te denken.quote:Op maandag 30 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
VIPS vind ik wel geinig .. ik ben ook geen groot fan van Billy maar had haar wel graag terug gezien in de Bondgenoten... ...
quote:Op maandag 30 september 2024 09:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maandje geleden had ik het in dit topic ook gemeld, Danny van Big Brother doet er ook aan mee. Niet de belg van vorig jaar, maar die in 2023 in BB zat (en toen eruit gestemd werd, en weer terug kwam na 3 weken )Oooh dat heb ik helemaal niet meegekregen KinKi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Juist precies dat, soms moet dat even... ik zat vanmorgen ook een duffe haaienfilm te kijken waar ik overigens niet veel verder mee ben gekomen omdat ik van de hak op de tak vlieg thuis.. hiquote:Op maandag 30 september 2024 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk er meestal ook wel naar, gewoon domme tv om verder niet bij over na te denken.
Herkenbaar, helemaal als ik iets kijk en er niet in kom, doe ik soms 10 dingen tegelijk maar schiet dan met bijna niks echt op.quote:Op maandag 30 september 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist precies dat, soms moet dat even... ik zat vanmorgen ook een duffe haaienfilm te kijken waar ik overigens niet veel verder mee ben gekomen omdat ik van de hak op de tak vlieg thuis.. hi
Grappig dit...ikkie ook..quote:Op maandag 30 september 2024 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, helemaal als ik iets kijk en er niet in kom, doe ik soms 10 dingen tegelijk maar schiet dan met bijna niks echt op.
Stuur eens hierheenquote:
Een dekentje? Slechte serie of een goed boek?quote:Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Thee met een stukje warme amandelstaaf, wat wil een mens nog meer...
Haha... gekkie... komt eraan.. ik dacht dat het in het hele land aant regenen was..quote:Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stuur eens hierheen
Ik wil ook tegen
Heb een regenbui
De hele dag zonnetjequote:Op maandag 30 september 2024 16:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... gekkie... komt eraan.. ik dacht dat het in het hele land aant regenen was..
Nou die dekentjestijd komt er wel weer aan, het is een stuk frisser.. ik ben nu bezig aan een heerlijke serie maar dat vind ik dan hé...quote:Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een dekentje? Slechte serie of een goed boek?
Ja het is zestien graden in huis. Dus weer onder dekentjes in de avondquote:Op maandag 30 september 2024 16:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die dekentjestijd komt er wel weer aan, het is een stuk frisser.. ik ben nu bezig aan een heerlijke serie maar dat vind ik dan hé...
Hier vanmorgen een beetje zon daarna veel bewolking en nu buien tot vannacht of nog langer..quote:Op maandag 30 september 2024 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De hele dag zonnetje
Nu trekt het wat grijs aan
quote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje zon daarna veel bewolking en nu buien tot vannacht of nog langer..
Nou dan komt er bij jou ook iets aan ChildoftheStars, goed geregeld van moi hé.. ...
Jeutje 16 graden.... hier is het nog 18.5 dat is nog redelijk te doen...quote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is zestien graden in huis. Dus weer onder dekentjes in de avond
Welke serie? Hier staat Camp Getaway op. Lekkere reality
En vanavond veel televisie. Voor De Bondgenoten aan ga ik Criminal Minds kijken
BL is toch een vampierserie? Volgens mij wel eens van gehoord! Veel plezierquote:Op maandag 30 september 2024 16:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeutje 16 graden.... hier is het nog 18.5 dat is nog redelijk te doen...
Blood Legacy op Netflix..
Ja Bondgenoten en een eigen huis... leuke programma's weer... en dan duik ik weer in m'n serie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |