Ja ging fout in de airfryer. Hij werd te hoog en branden aan. Toen het boven stuk er afgesneden en verder laten bakken. Dacht wordt niets meer. Maar het werd nog wel wat alleen beetje misvormd. De eerst is hij ingesmeerd met mokkaslagroom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaf je meteen gelijk, maar toen zag ik alleen nog het eerste plaatje.
Met de derde is het toch een leuke taart geworden.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenBam! Meteen honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat @Frummelie maar niet zien, kan ze ook haar toetsenbord met plastic afdekken!"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Hier ook een airfryer in huis, patat heeft het nog nooit gebakken, maar b.v. vlees en vis gaat fantastisch, en aan taarten wagen we ons niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ging fout in de airfryer. Hij werd te hoog en branden aan. Toen het boven stuk er afgesneden en verder laten bakken. Dacht wordt niets meer. Maar het werd nog wel wat alleen beetje misvormd. De eerst is hij ingesmeerd met mokkaslagroom.
Patat is alleen lekker uit vet. Heb het ook in de airfryer geprobeerd maar niet lekker. Vlees wel. Saté ook lekker kip mmmmmquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier ook een airfryer in huis, patat heeft het nog nooit gebakken, maar b.v. vlees en vis gaat fantastisch, en aan taarten wagen we ons niet.
Omnomnom...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bam! Meteen honger!
Laat @:Frummelie maar niet zien, kan ze ook haar toetsenbord met plastic afdekken!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, als ie het niet mo eders mooiste gewordenNou precies dat wat @KinKiJan zei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te kwijlen hier...
Plaatje hoor Dotje...Gewoon omdat het kan!
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat is alleen lekker uit vet. Heb het ook in de airfryer geprobeerd maar niet lekker. Vlees wel. Saté ook lekker kip mmmmm
En dat heb je niet in huis?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik heb door lekkere trek
Alleen niet in taart ...
Ik wil een cracotte met pindakaas met stukjes
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...
Jawelquote:
Haha oké... lekker knabbelen dan strakjes...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Wacht even op de reclame
Je moet wel even kijken op internet voor de tijden. Die zijn anders dan de hetelucht oven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart of cake gebakken in de airfryer... ook maar eens proberen.. en idd sommige dingen moeten gewoon de frituurpan in...
Hier is nu reclame. Helaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Wacht even op de reclame
Mee bezigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké... lekker knabbelen dan strakjes...
Ja dat vermoeden had ik al want alles gaat korter in de airfryer... maar Thnx voor de tip..🤗quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet wel even kijken op internet voor de tijden. Die zijn anders dan de hetelucht oven.
Deze taart hoefde maar 35 min op 155 gr
Herkenbaar hoor... heb ik ook zo vaak...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee bezig
Weet niet waarom maar ineens zo'n zin in
Ik heb net weer een zak gewone meegenomen... was verslaafd aan de chocolade/ kokos van de AH...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wil in november ook een keer vegan pepernoten bakken!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net weer een zak gewone meegenomen... was verslaafd aan de chocolade/ kokos van de AH...
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al want alles gaat korter in de airfryer... maar Thnx voor de tip..🤗
Hoge bomen vangen veel verbrandingquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣
Haha ja dat had ik al gelezen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet zoals ik een taart doen die hoog rijst want dan verberand die 🤣
Hoi hoiquote:
Een wakker persoon op dit uurquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een wakker persoon op dit uur
Waarom spook jij?
Ah oke!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:18 schreef engine het volgende:
[..]
Tijdverschil. Vijf uur eerder hier.
Kun je niet slapen?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah oke!
Nee werd om half drie klaar wakker...
Haha jaquote:
Ook leuk. Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja
Straks maar beginnen aan een haakwerkje
Slaap zacht en droom zoetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leuk. Veel plezier
Ik ga maar eens slapen
Hier is nooit zo heel veel te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik wakker blijf.
Gezellig hier.
tis wat. Over beste zangers gesproken. Vind er dit jaar niet veel aan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:49 schreef KinKiJan het volgende:
Vandaag met de serie Shogun begonnen. Potdomme bijna 1 uur; Beste Zangers gemist, Verraders gemist.. Morgen dan maar terug kijken, eerst nog maar een aflevering van die serie
Nou! Dra-maquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis wat. Over beste zangers gesproken. Vind er dit jaar niet veel aan.
Klopt vind ik ook. Zitten niet echt uitschieters bij zoals andere jarenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou! Dra-ma
Moet die van gisteren nog kijken, maar vind er dit seizoen ook niet veel echt uit springen. Er zit zeker talent bij, maar vind het allemaal wat lafjes tot nu toe.
Wordt eendrukke weekquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Dotje...
Weer zin in een nieuwe week?
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk drukquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt eendrukke week
Dochter wordt geopereerd morgen, dus heen en weer klepperen , zowel in het ziekenhuis als naar haar huis.
Dan een bewonersavond , longarts, spuit halen en tussen door ook nog veel doen
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week doorquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk druk
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week door
Ik heb het de helemaand okt eigenlijk wel drukkig. Veel vergadering, in Apeldoorn in Twello en hier
Als ik maar niet overspannen raak van alles (lol)quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...
Af en toe hier een kijkje nemen als dat lukt dan word je wel weer rustig... ahum..quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik maar niet overspannen raak van alles (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |