Ja echt he, de tijd vliegt. Overal zie je al weer Kerstversieringen liggenquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:24 schreef Frummelie het volgende:
Wat gaat die tijd toch belachelijk snel... over 2 maanden alweer Sinterklaas...
Ja krankzinnig echt.... ik zag gisteren een filmpje op insta van een of ander tuincentrum al helemaal in kerstsfeer zo prachtig...quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, de tijd vliegt. Overal zie je al weer Kerstversieringen liggen
Over een goeie 2.5 maand zitten we al weer in het nieuwe jaar
Ja intratuin in Duiven, was knetterdruk daar afgelopen weekend zag ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja krankzinnig echt.... ik zag gisteren een filmpje op insta van een of ander tuincentrum al helemaal in kerstsfeer zo prachtig...
Zet je de verwarming even hoogquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb voor vandaag rucola maaltijdsalade gepland maar eigenlijk heb ik er geen zin in haha.... gewoon te koud voor... normaal eet ik dat met warm weer... ik weet ook niet van me bezielde..
Ooo echt... iedereen heeft er alweer zin in... ik ben niet zo'n vlotte Heino hi...quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja intratuin in Duiven, was knetterdruk daar afgelopen weekend zag ik
Ik vind het altijd wel leuk daar rond te kijken, maar zeker niet in het weekend en ook zeker niet wanneer het net open isquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo echt... iedereen heeft er alweer zin in... ik ben niet zo'n vlotte Heino hi...
Vind ik ook leuk maar idd nog even wachten hoor... en al helemaal niet in die drukte hiquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk daar rond te kijken, maar zeker niet in het weekend en ook zeker niet wanneer het net open is
Niet echt naast de deur denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk maar idd nog even wachten hoor... en al helemaal niet in die drukte hi
Je hebt een leuke kerstwinkel in Duitsland die is het hele jaar open...
Käthe Wolfahrt in Rothenburg: een walhalla voor kerstfans!
Is iets voor @:ChildoftheStars
...
Ik heb veel leuke dingen op zolder staan en die staan al jaren op zolderquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha nee maar erg leuk... leuke dingen gescoord daar...
Jij doet er niks aan hé, is eigenlijk best zonde... maar herkenbaar, ik doe er ook veel minder aan dan vroeger... gewoon rustige kerstversiering...quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke dingen op zolder staan en die staan al jaren op zolder
Nee, voor mij hoe al die opsmuk niet, een hoop gedoe en het stoort mij toch snelquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij doet er niks aan hé, is eigenlijk best zonde... maar herkenbaar, ik doe er ook veel minder aan dan vroeger... gewoon rustige kerstversiering...
Dan moet je het ook gewoon lekker niet doen.... ik vind een boom wel gezellie en nog wat extra verlichting hier en daar... veel kaarsen enzo...quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor mij hoe al die opsmuk niet, een hoop gedoe en het stoort mij toch snel
Krijg je die automatisch in de app want ik heb nog geen zegels gezien bij AH vrijdag nog geweest..quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de service zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn service afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Ja gaat via de app ik moet 20 boekjes hebben dat zijn er heel watquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijg je die automatisch in de app want ik heb nog geen zegels gezien bij AH vrijdag nog geweest..
20? Haha zo de knetters hiquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat via de app ik moet 20 boekjes hebben dat zijn er heel wat
Ik had er al wel 2 haha... maar als het goed is heb je ze binnen... alle kleine beetjes helpen..quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de servies zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn servies zegels afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
Is dat enkel online sparen? Zo nee dan probeer ik eraan te denken voor jequote:Op maandag 7 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Wie niets met de servies zegeltjes van ah doet.
Wie graag van zijn servies zegels afwil van de ah spaaractie
Ik zou ze wel willen.
RLS / [SBS6] Lang Leve de Liefde, still going strongquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:13 schreef woxxel2 het volgende:
Sorry dat ik het hier vraag, maar waar kan ik het topic vinden over lang leve de liefde.
Dat moet er toch wel zijn?
Waar is het dit keer? Ook wel verschillende seizoenen van gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes! Nieuws seizoen van Below Deck Sailing Yacht
Dat maakt een CotS blij
Ibizaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Waar is het dit keer? Ook wel verschillende seizoenen van gezien.
Bedoelde welke locatie inderdaad. Hayu heb ik niet maar Viaplay heeft ook verschillende seizoenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ibiza
(Of bedoel je waar ik kijk? Dan Hayu)
Viaplay heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoelde welke locatie inderdaad. Hayu heb ik niet maar Viaplay heeft ook verschillende seizoenen.
Iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viaplay heb ik dan weer niet
Moet nu helemaal tot dinsdag wachten voor aflevering twee
Hahaha ja en ik moet ook nog de nodige housewives bekijken. Vermaak me welquote:
Viaplay was voorheen SBS9, die zal je moeten hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viaplay heb ik dan weer niet
Moet nu helemaal tot dinsdag wachten voor aflevering twee
Goedemorgenquote:
Hejj Engine...quote:
Hahaha jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We hadden beter vanmiddag hierheen kunnen komen
goed dat je toch nog boodschapjes bent gaan doen en wat creatiefs gedaan hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel weer lekker in de reality series vandaag
Beetje slecht in mijn energie
Boodschappen gedaan (overwinning) en een tekening gemaakt
Verder op en series kijken
Ja! Mijn doel is helemaal te stoppen met boodschappen laten bezorgen. Bespaart zoveelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed dat je toch nog boodschapjes bent gaan doen en wat creatiefs gedaan hebt.
De mods zijn niet witheet gewordenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee joh, we deden het allebei he
Geef je meer geld uit als je het laat bezorgen? Ik gaf dan eigenlijk minder uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Mijn doel is helemaal te stoppen met boodschappen laten bezorgen. Bespaard zoveel
Heb vandaag +/- 21¤ betaald voor een week eten (warm, brood en beleg) terwijl je bij picnic dan minimaal 40¤ moet uitgeven.
Motiveert enorm en ik voel me dan sterk en zelfstandig
Uurtje tekenen was erg leuk
Had echt plezier
Resultaat was lelijk, maar soit
ja we bleven wel on topicquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De mods zijn niet witheet geworden
En het ging over het topic onderwerp...
Het probleem met bezorgen is dat je een minimum bedrag moet hebben. Waardoor je luxer eet en doetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geef je meer geld uit als je het laat bezorgen? Ik gaf dan eigenlijk minder uit
Maar ben niet zo van het vooruit plannen. Geen idee waar ik morgen laat staan over een paar dagen zin in heb qua avondeten.
21 euro is echt heel netjes voor een week eten! Dat is weinig.. Doe ik je niet na.
Picnic heb ik nog nooit laten komen hier. Wel Jumbo, Plus en Ah
Wat eigenlijk nergens op slaat want ik woont op 3 min lopen van een supermarkt af.
Gaat niet om het resultaat maar om even bezig te zijn.. uit je hoofd zijn en doen wat je leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |