Oh ja, goed dat je herinnert. Zag die twee gasten bij Eva Jinek. Heerlijke plaatsvervangende televisie.......Dit schreef ik een paar dagen geleden....quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk kneuterig programma.
Absolute aanrader!
Wist niet dat het al bestond. Ik zag die twee kerels bij Jinek. Maar ik moest naar Marcel kijken. Het terugkijken waard ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:22 schreef golfer het volgende:
Het was weer erg leuk. Vooral op de 'mannen'camping.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:45 schreef tong80 het volgende:
Wist niet dat het al bestond. Ik zag die twee kerels bij Jinek. Maar ik moest naar Marcel kijken. Het terugkijken waard ?
Cool. Nu BBC1 football voorbeschouwing. Zo Gordon in de herhaling. Daarna gelijk Manchester City. Laat mij maar een boomer zijn.quote:
En dan schaamte spelen.quote:Op zondag 15 september 2024 11:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat zingen op die schommel. Ik word daar zo blij van
Ik verheug me op de herhaling.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:14 schreef golfer het volgende:
Hilarosch weer.
Vooral dat paaldansen op de mannencamping.![]()
Alle andere mannen geblurd of met een masker op.
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Iggy Pop van de lage landen, the Ali Express Edition"De dames van de paaldansschool hebben mij gevraagd 'wat vind je er nou elegant aan?' Elegant!? Weet ik veel!"
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Iggy Pop van de lage landen, the Ali Express Edition"De dames van de paaldansschool hebben mij gevraagd 'wat vind je er nou elegant aan?' Elegant!? Weet ik veel!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |