abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215138011
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
BL is toch een vampierserie? Volgens mij wel eens van gehoord! Veel plezier :)

Het is fris, maar wen er wel aan. Morgen moet ik "dagkleding" aan en dan is het wel fris. Nu een snuggle en joggingbroek. Dat is wel prima te doen

Bondgenoten is toch bijna aan het einde van een cycli?
En Eigen Huis kijk ik terug. Heb een beetje dubbele gevoelens over dat programma. Denk dat ik het morgen terug kijk en vanavond de Meilandjes. Heb even behoefte aan vrolijk vermaal
Nee is geen vampieren serie...

Na jaren van vervreemding keert Khanyi Adesina terug naar huis om te vechten voor het zakenimperium van haar familie dat dreigt te bezwijken onder corruptie.

Dank je.. :*

Ja je moet je er wel een beetje op kleden, ik heb van die lange teddyjurken hihi zo lekker warm, met een hoog knuffelgehalte..🤗

Ja nog even dan gaat er weer 1 met een tonnetje naar huis... :Y

Gaat het wel oké met je Child? Koppie op hé.. hopelijk is morgen alles weer anders.. :*
Gewoon omdat het kan!
pi_215138047
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:42 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nee is geen vampieren serie...

Na jaren van vervreemding keert Khanyi Adesina terug naar huis om te vechten voor het zakenimperium van haar familie dat dreigt te bezwijken onder corruptie.

Dank je.. :*

Ja je moet je er wel een beetje op kleden, ik heb van die lange teddyjurken hihi zo lekker warm, met een hoog knuffelgehalte..🤗

Ja nog even dan gaat er weer 1 met een tonnetje naar huis... :Y

Gaat het wel oké met je Child? Koppie op hé.. hopelijk is morgen alles weer anders.. :*
Oh... dan haal ik series door elkaar ;) klinkt spannend wel!

Juist wat jij omschrijft heb ik niet aan. Zo lekker :)

Ben wel benieuwd hoe het met diederik en zijn liefje gaat deze maand. Of ze blijven of gaan

Nee vandaag gaat niet. Heb het noodzakelijke gedaan met veel moeite. Alleen zoals koken... dat wordt hem niet. Dus even zien of en wat ik ga eten.
Het is echt een hele zware dag vandaag. -O- maar ja, oogjes drogen, glimlachen en doorgaan. Nait soezen moar broezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_215138111
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh... dan haal ik series door elkaar ;) klinkt spannend wel!

Juist wat jij omschrijft heb ik niet aan. Zo lekker :)

Ben wel benieuwd hoe het met diederik en zijn liefje gaat deze maand. Of ze blijven of gaan

Nee vandaag gaat niet. Heb het noodzakelijke gedaan met veel moeite. Alleen zoals koken... dat wordt hem niet. Dus even zien of en wat ik ga eten.
Het is echt een hele zware dag vandaag. -O- maar ja, oogjes drogen, glimlachen en doorgaan. Nait soezen moar broezen
Ja ik vind het echt een toffe serie, ik hou hiervan..

Niet aan of wel aan hihi...

Nou sorry, ik erger me kapot aan dat kind, die jaloezie is zo ziekelijk.. ik heb ook zo'n ex gehad... run, run Diederik.. maar ik vind Diederik momenteel ook een kwal hoor... maar ja... :D

Agh skatje toch, dat vind ik naar om te horen... klooie als je zo'n zware dag hebt... rustig aan en hopelijk gaat het morgen weer beter..
Een beetje knutselen en freubelen helpt ook niet?
En dikke knuffel van mij..🤗 :*
Gewoon omdat het kan!
pi_215138152
Je moet wel eten @ChildoftheStars iets waar je heel erg zin in hebt "mits je het in huis hebt natuurlijk"

;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215138153
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 16:54 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja ik vind het echt een toffe serie, ik hou hiervan..

Niet aan of wel aan hihi...

Nou sorry, ik erger me kapot aan dat kind, die jaloezie is zo ziekelijk.. ik heb ook zo'n ex gehad... run, run Diederik.. maar ik vind Diederik momenteel ook een kwal hoor... maar ja... :D

Agh skatje toch, dat vind ik naar om te horen... klooie als je zo'n zware dag hebt... rustig aan en hopelijk gaat het morgen weer beter..
Een beetje knutselen en freubelen helpt ook niet?
En dikke knuffel van mij..🤗 :*
Ik erger me ook door aan die twee. Alleen vergat even dat ze Britt heet... zat met Mexx van EJVJL in mijn hoofd. Die was ook maf, maar niet zo erg :o
Die meid (britt) is gewoon echt niet gezond. Dit gaat verder dan jong en onzeker. Die hele setting is niet goed voor haar

Ik heb vanmiddag gehaakt
En het is me gelukt (na uren worstelen in mijn hoofd) om te douchen en tandenpoetsen. En het huishouden (weliswaar met Franseslag) te doen.

Alleen nu zitten we met het probleem eten _O- supermarkt lukte niet. Heb niks in huis en koken is sowieso teveel gevraagd.

Ach... morgen weer een dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_215138167
Oh ja, ik heb hen wel aan :P anders worden de buren wild van mijn sexy lichaam O-)

(Grapje. Eerder een :r lichaam. Maar hey het valt af)
pi_215138173
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 16:58 schreef Frummelie het volgende:
Je moet wel eten @:ChildoftheStars iets waar je heel erg zin in hebt "mits je het in huis hebt natuurlijk"

;)
Niks in huis _O-
Zit te twijfelen om de Mexicaan te laten komen...
pi_215138260
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik erger me ook door aan die twee. Alleen vergat even dat ze Britt heet... zat met Mexx van EJVJL in mijn hoofd. Die was ook maf, maar niet zo erg :o
Die meid (britt) is gewoon echt niet gezond. Dit gaat verder dan jong en onzeker. Die hele setting is niet goed voor haar

Ik heb vanmiddag gehaakt
En het is me gelukt (na uren worstelen in mijn hoofd) om te douchen en tandenpoetsen. En het huishouden (weliswaar met Franseslag) te doen.

Alleen nu zitten we met het probleem eten _O- supermarkt lukte niet. Heb niks in huis en koken is sowieso teveel gevraagd.

Ach... morgen weer een dag
Idd het wordt tijd dat Brittje naar huisje gaat en Died er
achteraan haha.... is geen gezonde relatie en idd die omgeving is ook niet al te best voor haar!

Ooh je hebt wel een beetje gepriegel hihi... de rest wilde even niet, morgen weer een dag...

Niks in huis? Geen boterhammetje, crackertje, beschuitje... ik zeg ook maar wat hoor... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215138265
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Niks in huis _O-
Zit te twijfelen om de Mexicaan te laten komen...
Ik zeg doen... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_215138280
Ik heb wel crackers. Geen beleg
Morgen even winkelen dus

En dan wil ik ook bakjes maken met eten vooruit gekookt. Voor zulke dageb
pi_215138323
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel crackers. Geen beleg
Morgen even winkelen dus

En dan wil ik ook bakjes maken met eten vooruit gekookt. Voor zulke dageb
Ook niks zoets?

Ja dat is sowieso handig... ik heb ook altijd van alles wat in de vriezer... gewoon lekker makkelijk... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_215138339
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:12 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ook niks zoets?

Ja dat is sowieso handig... ik heb ook altijd van alles wat in de vriezer... gewoon lekker makkelijk... ;)
Nee echt niks
Maar over een half uur is de Mexicaan hier ;)

Morgen even flink koken dus ;)
pi_215138372
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee echt niks
Maar over een half uur is de Mexicaan hier ;)

Morgen even flink koken dus ;)
Nou toppie.. lekker van genieten straks.. :9
Gewoon omdat het kan!
pi_215142142
Goedemorgen.. :W

Ik zit de Bondgenoten terug te kijken schatje en weet je schatje dat ik supersimpel word schatje van Britt en Diederik schatje... wat een gezeik schatje tussen die 2 over dat eten gisteren schatje niet te doen schatje... wat een toxic relatie hebben zij schatje..
Verschrikkelijk wat een stel schatje.. o|O
Gewoon omdat het kan!
pi_215142148
En nu heb ik zin in thee... Frum tippelt richting keuken, zet de waterkoker aan... klik klaar.. losse thee in de theelepel... gekookt water en theelepel in het glas... tippelt weer terug naar bedje en Frum gaat verder met de Bondgenoten... SCHATJE... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215142168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 04:04 schreef Frummelie het volgende:
En nu heb ik zin in thee... Frum tippelt richting keuken, zet de waterkoker aan... klik klaar.. losse thee in de theelepel... gekookt water en theelepel in het glas... tippelt weer terug naar bedje en Frum gaat verder met de Bondgenoten... SCHATJE... :D
Goedemorgen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_215142170
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 04:37 schreef engine het volgende:

[..]
Goedemorgen :D
Hejj goedemorgen Engine... :W
Nog steeds in het verre?
Gewoon omdat het kan!
pi_215142175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 04:41 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejj goedemorgen Engine... :W
Nog steeds in het verre?
:Y
Ik ben alleen afgelopen weekend m’n telefoon kwijt geraakt. Ik kon de locatie zien dus daar ben ik naar toe gereden vanavond. Kwam helemaal aan de rand van de stad uit en voelde niet erg
veilig en zonder telefoon weer teruggegaan :{

Blijft dat bondgenoten maar oneindig doorlopen?
pi_215142180
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 04:48 schreef engine het volgende:

[..]
:Y
Ik ben alleen afgelopen weekend m’n telefoon kwijt geraakt. Ik kon de locatie zien dus daar ben ik naar toe gereden vanavond. Kwam helemaal aan de rand van de stad uit en voelde niet erg
veilig en zonder telefoon weer teruggegaan :{

Blijft dat bondgenoten maar oneindig doorlopen?
Ooh getsie... je PA kwijt, dat is verschrikkelijk, ik zou gek worden... en dan zit je zo ver weg en onbekende omgeving.. jeetje klooie voor je Engine... kan je wel een nieuwe telefoon regelen daar?
Nou sterkte daar zonder telefoon... ;)

Jep de Bondgenoten loopt lekker door... :D... schatje... :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Frummelie op 01-10-2024 06:03:54 ]
Gewoon omdat het kan!
pi_215142193
Nu de Meilandjes on tour, ik lig echt in een kreukie... die Martiem zit met klotsende oksels in de camper, waar Erica het stuur in handen heeft... het gaat ook allemaal net goed.. Erica is ook een razende Roeland op de weg hoor... :D :D :D
Gewoon omdat het kan!
pi_215142207
Goedemorgen :W
pi_215142237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 06:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morguh :W
pi_215142245
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 05:00 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh getsie... je PA kwijt, dat is verschrikkelijk, ik zou gek worden... en dan zit je zo ver weg en onbekende omgeving.. jeetje klooie voor je Engine... kan je wel een nieuwe telefoon regelen daar?
Nou sterkte daar zonder telefoon... ;)

Jep de Bondgenoten loopt lekker door... :D... schatje... :D
Ja is wel even balen. Heb nog een telefoon van het werk dus zit niet helemaal zonder.
pi_215142265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 06:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen... :W
Gewoon omdat het kan!
pi_215142268
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 06:32 schreef engine het volgende:

[..]
Ja is wel even balen. Heb nog een telefoon van het werk dus zit niet helemaal zonder.
Oooh gelukkig... dat scheelt.. ;)
Waar zit je nu dan Engine?
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')