Zal komen door het weer. Op deze mooie zaterdagmiddag is iedereen er vast eventjes lekker op uit om te genieten van een drankje op het terras.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
users @:vrijgevochten en @:chevycaprice beginnen het topic en het is weer DRA-MA
Ik zit iig niet op het terrasquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal komen door het weer. Op deze mooie zaterdagmiddag is iedereen er vast eventjes lekker op uit om te genieten van een drankje op het terras.
Gebruiker @:vrijgevochten en ik zien geen enkele reden om ons zorgen te maken!
Hiervan zeg ik: beestachtig!quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zit iig niet op het terras
40km gefietst vanochtend
En nu klink je weer als een puberwijf.quote:en nu een beetje huilen op romantische gitaarmuziek
Zo heftig heb ik nog niet meegemaakt.quote:Vannacht ook een vrij heftige masturbatiesessie met tranen en al dus ik doe lekker tranquillo
Ignore danquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
users @:vrijgevochten en @:chevycaprice beginnen het topic en het is weer DRA-MA
Nog nooit zo goed maatjequote:Op zaterdag 21 september 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiervan zeg ik: beestachtig!
[..]
En nu klink je weer als een puberwijf.
[..]
Zo heftig heb ik nog niet meegemaakt.
Hoop dat alles goed gaat broer
Ja beetje homo rape vibequote:
Absoluutquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij van GRTD zijn voor het vragen van consent!
Hopelijk trapt die er niet in.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:26 schreef vrijgevochten het volgende:
Aber grijpt weer direct haar kans nu morti een weekendje niet van bil gaat
Mijn avances richting wandeljuffie zijn echt van een veel kleinere orde dan het wanstaltige gesop van aberquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk trapt die er niet in.
#KUZU
Ik proef hier wat rancune.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn avances richting wandeljuffie zijn echt van een veel kleinere orde dan het wanstaltige gesop van aber
Aber lijkt wel meer succes te boeken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn avances richting wandeljuffie zijn echt van een veel kleinere orde dan het wanstaltige gesop van aber
Neem er een korreltje zout bijquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik proef hier wat rancune.
Aber lijkt in de friendzone wel avances te maken, mij niet gezienquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Aber lijkt wel meer succes te boeken.
Dat is kinderspel we moeten het kapitalisme ontmantelenquote:
Oké Karlquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is kinderspel we moeten het kapitalisme ontmantelen
Laten we beginnen als rupsquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Oké Karl
Laten we beginnen bij het vernietigen van elk voertuig
Liefelijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laten we beginnen als rups
Ben niet zo van de doemscenario'squote:
wat ga je halen vriendquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga naar de McDonalds @:kingroland
is vergifquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mcnugget menu met een cheeseburger
Is wel ongezond, slecht voor je huid.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mcnugget menu met een cheeseburger
En?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:22 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb munt thee.
Misschien zometeen ook maar wat homo films kijken.
Goedemorgen beestquote:
Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders miquote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daten voor mannen anno nu is buitengewoon ingewikkeld. Erop afstappen? Kan als intimiderend worden gezien. Dating profiel aanmaken? Succes ermee als je geen 10/10 bent (meeste vrouwen hebben het alleen maar gemunt op de knapste mannen, terwijl je hiermee heel veel jongens met goede karaktereigenschappen buitenspel zet). Wil je een monogame, langdurige relatie en iets opbouwen samen? Je vat 'm al, dat gaat hem bij de meesten niet worden. Goed ik hoop dat iemand dit kan beamen. Goedemorgen.
quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daten voor mannen anno nu is buitengewoon ingewikkeld. Erop afstappen? Kan als intimiderend worden gezien. Dating profiel aanmaken? Succes ermee als je geen 10/10 bent (meeste vrouwen hebben het alleen maar gemunt op de knapste mannen, terwijl je hiermee heel veel jongens met goede karaktereigenschappen buitenspel zet). Wil je een monogame, langdurige relatie en iets opbouwen samen? Je vat 'm al, dat gaat hem bij de meesten niet worden. Goed ik hoop dat iemand dit kan beamen. Goedemorgen.
Nouja, jij en ik zijn natuurlijk beiden een 10/10. Dus voor ons is het niet rullevant.quote:Op zondag 22 september 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders mi
True!quote:Op zondag 22 september 2024 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, jij en ik zijn natuurlijk beiden een 10/10. Dus voor ons is het niet rullevant.
Te veel vrouwen denken gewoon dat ze een hunk verdienen!quote:Op zondag 22 september 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders mi
Heb inmiddels 403 soorten in mijn pokedex.quote:
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fijn.quote:
5 jaar geleden waren de simps aan het klagen dat het onmogelijk was, 10 jaar geleden ook al, 20 jaar geleden vast ook al etc etc.quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Monsters the menendez brothers was echt geweldig.
Kaos ookquote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Monsters the menendez brothers was echt geweldig.
Niet goated, maar lekker klaar er voor.quote:Op zondag 22 september 2024 21:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zoooo
3 weken vakantie zitten er weer op, lekker 3 weken onbeperkt kunnen computeren.
Vanaf morgen weer met mokderlulu mensen hondenbrokken inpakken het rugzakje hangt al klaar
Het zij zoquote:Op zondag 22 september 2024 22:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niet goated, maar lekker klaar er voor.
Morgen staan we zij aan zij aan de lopende band
Bedoel je ban of blok?quote:Op maandag 23 september 2024 07:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Doug gaat op de ban
Correctie is
Heb in de wandelgangen vernomen dat Doug, vaak doet wandelen en dan meisjes oppikt. Ik snap wel dat dat schuurt.quote:Op maandag 23 september 2024 07:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Doug gaat op de ban
Correctie is
User @Fok-it god, had ik mijn leven maar op de rit zoals hem.quote:Op maandag 23 september 2024 08:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bedoel je ban of blok?
Sad stuff anyway, maar het is jouw leven.
Ik wens je het beste en hoop dat er nog iets lukt met wandelmevrouw!
misschien moet ik toch maar eens kijken hoe ik een kogel door mijn hoofd kan jagen zoals forum gebruiker @:fok-it een soort van adviseerde
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaanquote:Op maandag 23 september 2024 08:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb in de wandelgangen vernomen dat Doug, vaak doet wandelen en dan meisjes oppikt. Ik snap wel dat dat schuurt.
Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?quote:Op maandag 23 september 2024 09:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaan
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel een voordeel dat niemand je kan blokkeren
Krijg nog liever een enge ziekte dan dat ik die posts van Abid leesquote:Op maandag 23 september 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.
Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?quote:Op maandag 23 september 2024 09:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaan
Hey baas, hoe gaat het?quote:
Beastedquote:Op maandag 23 september 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.
Lekker maat en met jou?quote:Op maandag 23 september 2024 10:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?
Ik ga zo maar papa Questular, lekker Django Wagner luisteren en lego bouwen. Maar ik moet nu eerst de brokjes inpakken en straks nog even mijn skincare routine doen in de pauze, had geen tijd in de ochtend.
[..]
Hey baas, hoe gaat het?
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.quote:
Liefdesverdriet, en zo net weer een sollicitatie die is afgewezen.quote:Op maandag 23 september 2024 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat en met jou?
[..]
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?quote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, en zo net weer een sollicitatie die is afgewezen.
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣quote:Ja het F1 forum zijn echt kneuzen. Ik zag dat Max boos was, omdat andere boos waren dat hij vulgaire woordjes gebruikte. Opeens is de F1 niks, zijn alle andere coureurs robots en is max de enige met persoonlijkheid.
Iemand kan ook gewoon fucked zeggen, zonder fucked te zeggen. Gewoon met nette woorden, maar goed wat max doet is goed, wat een ander doet is slecht. Als je volgens die twee regels post, zit je goed.
SAD!quote:Op maandag 23 september 2024 10:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Oke chevy kan ook niet meer op interactie rekenen
Heel jammer dit inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel een voordeel dat niemand je kan blokkeren
Ik zou zeggen: prop je duim in je mond, ga op de grond liggen, en ga als een wijf liggen janken!quote:
Ja, het is moeilijk. Wil haar weer zien, maar het zal wel even duren. Kutzooi.quote:Op maandag 23 september 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?
[..]
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣
Laatste loodjes broer.quote:Op maandag 23 september 2024 11:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk. Wil haar weer zien, maar het zal wel even duren. Kutzooi.
Nou... Lekker dan wat een idioten daar.
Hoe gaat het met jouw studie? Bijna klaar? Ik heb spijt van de mijne.
Fijn maat, hoop dat je gauw klaar kan zijn of bent.quote:Op maandag 23 september 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatste loodjes broer.
Nooit spijt hebben maat. Altijd nieuwe kansen in het leven.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: prop je duim in je mond, ga op de grond liggen, en ga als een wijf liggen janken!
ZO.
Er moet altijd wel iets te vinden zijn. Al is het beneden je niveau. Pak wat je aanpakken kan maat.quote:Op maandag 23 september 2024 11:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn maat, hoop dat je gauw klaar kan zijn of bent.
Ik weet niet, ik denk dat je soms een punt bereikt, waar de kansen opdrogen. Of omdat je geen geld meer hebt, of omdat je geen tijd meer hebt. Opleidingen kosten helaas beide.
Ondernemen ben ik verder niet goed in.
Lijkt me een dol avondje!quote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Zullen we meeten abid en chevy?
Gezellig drankje doenleuk toch haha
quote:Op maandag 23 september 2024 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat en met jou?
[..]
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.
quote:Op maandag 23 september 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?
[..]
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣
Ah jij ook een keer hier? Welkomquote:
Ik stel voor dit bovenop de Domtoren te doenquote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Weet niet maat, ik moet genoeg kunnen verdienen om mezelf en een eventuele partner te kunnen onderhouden. Ik weet niet hoeveel ik daar voor moet kunnen verdienen, maar ik vermoed best veel.quote:Op maandag 23 september 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er moet altijd wel iets te vinden zijn. Al is het beneden je niveau. Pak wat je aanpakken kan maat.
Lijkt me bere gezellig @Doug-Heffernan kan jij ook komen?quote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Moet hoog genoeg zijn iddquote:Op maandag 23 september 2024 12:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik stel voor dit bovenop de Domtoren te doen
Hebben ze niet nog zo'n gestalte om dat ding wat eventueel voor hinder kan zorgen bij een mogelijk tragische gebeurtenisquote:
Tragisch of heugelijk?quote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben ze niet nog zo'n gestalte om dat ding wat eventueel voor hinder kan zorgen bij een mogelijk tragische gebeurtenis
Eigenlijk niet zo een zin inquote:Op maandag 23 september 2024 12:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lijkt me bere gezellig @:doug-heffernan kan jij ook komen?
We gaan los, sowieso lekker pizza eten.
Dag voorafgaand Indiaas restaurant pakken dan maar HAHAHAquote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Even een winderige dag afwachten
Huh? 😅😅🤣quote:
Goated, sick jokequote:Op maandag 23 september 2024 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dag voorafgaand Indiaas restaurant pakken dan maar HAHAHA
Sickquote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga echt stuk om FOK! de laatste tijd.
Val maar niet uitelkaar danquote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ook maat, als nu alleen mijn hart maar niet zo gebroken was. Vanavond even pilsje pakken denk ik.quote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, wie zal er nee hebben gestemdquote:
ik gok tong80quote:Op maandag 23 september 2024 14:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wie zal er nee hebben gestemd
Een mod in KSC zei dat je wel vrienden kan worden en dan moet je gewoon instellen dat zijn bericht helemaal zwart is. Is het helaas niet helemaal weg maar je leest het niet meer.quote:
Een harttransplantatie is nog minder moeitequote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Een mod in KSC zei dat je wel vrienden kan worden en dan moet je gewoon instellen dat zijn bericht helemaal zwart is. Is het helaas niet helemaal weg maar je leest het niet meer.
Je hebt niet eens een abonnement.quote:Op maandag 23 september 2024 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een harttransplantatie is nog minder moeite
Dikke doei
Niet mijn probleemquote:Op maandag 23 september 2024 17:08 schreef vrijgevochten het volgende:
@:fok-it heb nog een klbban ja gvd
Dan kun jij ook meepraten over het nieuws.quote:Op maandag 23 september 2024 17:01 schreef vrijgevochten het volgende:
Nos journaal in makkelijke taal
Wtf
Boeit me echt geen ene flikkerquote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun jij ook meepraten over het nieuws.
Erg rebels van jequote:Op maandag 23 september 2024 17:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Boeit me echt geen ene flikker
Ik voelde me net een joodquote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Graag gedaan nog. Hoop dat je ervan genoten hebt
Beetje moe van inmiddelsquote:
Hij bedoelt neem ik aan de haat tussen ajax en psv, tochquote:Op maandag 23 september 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Solo spreekt zich uit over politieke zaken? Jeetje
rip #datismijnmeningquote:Op maandag 23 september 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
zolang je maar niet voor de Russen bent
Is er wat mis met Russen dan??quote:Op maandag 23 september 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
zolang je maar niet voor de Russen bent
jaquote:
Ohquote:
Als de oorlog vandaag stopt en je gaat morgen naar Rusland, zwem je in de puni lijkt me.quote:
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben zo blij met minister Faber!
Ik ga haar een brief sturen en bloemen.
Op werkbezoek in Denemarken om te leren hoe die het aanpakkenquote:
Het hoeft allemaal niet moeilijk te zijn. Gewoon iedereen die er niet hoort te zijn oppakken en ze niet meer binnen laten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op werkbezoek in Denemarken om te leren hoe die het aanpakken
Je zal het er wel naar gemaakt hebben!quote:
valt wel meequote:Op woensdag 25 september 2024 11:55 schreef Solotovski het volgende:
Wauw een miljardair omg wat vet. Snel, pijp hem omg jaaaaaa omg wat kijk ik tegen hem op wow
Dat wil jij echt wel hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef Questular het volgende:
Zit me maar weer eens in te lezen in private lease....occasion Model 3 tesla is goed betaalbaar, maar wil ik 4 jaar lang aan zo een contract vast zitten is de vraag.
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat wil jij echt wel hoor
Gewoon doen papquote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.
Mijn goedkeuring lijkt me genoegquote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.
Vind jou wel een Musk fanboyquote:
Wat moeten wij ons voorstellen bij goed betaalbaar?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef Questular het volgende:
Zit me maar weer eens in te lezen in private lease....occasion Model 3 tesla is goed betaalbaar, maar wil ik 4 jaar lang aan zo een contract vast zitten is de vraag.
48 maanden tussen de 430-460 per maand.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moeten wij ons voorstellen bij goed betaalbaar?
En betaal je dan nog een eenmalig startbedrag? Geen idee hoe dat werkt hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Questular het volgende:
[..]
48 maanden tussen de 430-460 per maand.
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En betaal je dan nog een eenmalig startbedrag? Geen idee hoe dat werkt hoor
Proleetje zonder rijbewijs hier
Dat klinkt niet verkeerd neequote:Op woensdag 25 september 2024 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.
Zou dat gewoon doen als je het geld er voor hebt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.
Joden zekerquote:Op woensdag 25 september 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij gaf de schuld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Fatties?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij gaf de schuld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Jij laat ook geen kans onbenut om ergens op aan te vallen he bollequote:Op woensdag 25 september 2024 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen en heb hem ge-tr'd!
Alleen al dat lekkers vol suikers valt je aan!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen en heb hem ge-tr'd!
Wtfquote:Op woensdag 25 september 2024 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij laat ook geen kans onbenut om ergens op aan te vallen he bolle
Just banter matequote:
Als mijn verhandelaar dat wilquote:Op woensdag 25 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie naar een P Diddy freak off gaan?
Zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie naar een P Diddy freak off gaan?
ja 400+ dildo's of zo lolquote:Op woensdag 25 september 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Tijdens de invallen in Diddy's huis schijnen er een heleboel "freak off supplies" gevonden te zijn, zoals drugs, "1000 flessen babyolie en glijmiddel"(?!?!) en dildo's.
Mokerhorse geworden
moet je maar eens normaal doen!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Net een kopstoot van een hengst gekregen
Lees mij nu even in over de betekenis
Bloedlip
Die hengst had mij laatst al gebeten!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je maar eens normaal doen!
Like gegeven!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Dat vrouwonvriendelijke door haar meteen een hengst te noemen zou best weleens de reden van je gebrek aan succes kunnen zijn!
Heikel onderwerp he, dan moet je af en toe wat discretie tonenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
Welke achterlijke idioot heeft in de donatiebalk anoniem gevraagd aan sked hoe het met hem gaat
Je behoort toch niet tot zn inner circle als je het op die manier vraagtquote:Op woensdag 25 september 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heikel onderwerp he, dan moet je af en toe wat discretie tonen
Zou die willenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:28 schreef Questular het volgende:
Is Sked dood? Want anders snap ik de ophef niet.
Ja daar heb ik nooit wat van begrepenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je behoort toch niet tot zn inner circle als je het op die manier vraagt
@:sked heeft een paar wanhopige fokster behoorlijk nat gemaakt
was de sugarpaps van fokkie, werd FA en verdween plotseling. Ik zeg niet dat deze 3 zaken met elkaar in verband staanquote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef Questular het volgende:
Het lijkt erop dat ik de sked saga volledig heb gemist.
Typisch zo'n wanhopig gevalletje die gered moest worden door een Mariaquote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit wat van begrepen
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was de sugarpaps van fokkie, werd FA en verdween plotseling. Ik zeg niet dat deze 3 zaken met elkaar in verband staan
Een aantal vrouwelijke fokkers klagen over je bedprestatiesquote:Op woensdag 25 september 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat staat er in de donatiebalk? Die kan ik niet zien
jammer dat hij is weggepest. Vond het altijd leuk zijn verslagen te lezenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Questular het volgende:
Nee nee Iwanus was de culinaire man van fok
Die smerige Fernandes altijdquote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Questular het volgende:
Nee nee Iwanus was de culinaire man van fok
Waarom kan je dat niet zienquote:Op woensdag 25 september 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat staat er in de donatiebalk? Die kan ik niet zien
Hij had centen. Alles dat de vrouwtjes nodig hebben om te glijden.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit wat van begrepen
Alleen omdat Aber er 40 dagen geleden over begon zekerquote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
WTF wil ik Rutte gaan kijken krijg ik reclame op fucking VIDEOLAND. Hoe kan er reclame zijn op een betaalplatform
Goedkoopste abonnement hequote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
WTF wil ik Rutte gaan kijken krijg ik reclame op fucking VIDEOLAND. Hoe kan er reclame zijn op een betaalplatform
Wat een knijpstuiver!quote:
Srs?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Na tien minuten weer reclame. Wat een treurnis
Is sowieso niet de moeite waardquote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Prima docuquote:Op woensdag 25 september 2024 20:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is sowieso niet de moeite waard
eerste 15 dagen gratis, ga hierna gelijk weer opzeggen. Even rond gekeken is echt alleen maar troepquote:
Kijk jij geen B8B vol liefde? Vond ik je wel een type voor eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste 15 dagen gratis, ga hierna gelijk weer opzeggen. Even rond gekeken is echt alleen maar troep
@Pisces29 en ik zijn trouw aan first datesquote:Op woensdag 25 september 2024 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk jij geen B8B vol liefde? Vond ik je wel een type voor eigenlijk
Op sommige vlakken wel jaquote:
Dat schoof een teringhond is maakt Rutte niet meteen een goede premierquote:Op woensdag 25 september 2024 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige vlakken wel ja
Of zag jij liever CuckSchoof volk en vaderland toespreken tijdens cojona?
Nou ja zoals Jort Kelder zei klopt wel toch. Vooral dingen achterhouden, maar dat is geen liegenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
Afgekeken. Had er toch wel iets meer van verwacht, was wel een beetje feelgood. En nooit gelogen. Kom op nou
Met 10 tegelijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden jullie een rijk iemand vermoorden voor het geld als je ermee weg kon komen
quote:
Iedereen liegtquote:Op woensdag 25 september 2024 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zoals Jort Kelder zei klopt wel toch. Vooral dingen achterhouden, maar dat is geen liegen
Kan net zo kwalijk zijn natuurlijk
Kloptquote:
Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik ook echt niet meer paraat heb hoe dat allemaal precies ging, met al die smsjes, functie elders, Zijlstraquote:Op woensdag 25 september 2024 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als je betrapt ben zeg je geen actieve herinnering te hebben. Dan heb je toch niet gelogen
heb ook weer mooie boeken onderwegquote:Op woensdag 25 september 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek lijkt me dit
Wat is dat eerste boek?quote:
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesquote:Op woensdag 25 september 2024 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ook weer mooie boeken onderweg
kun je niet beter je geld aan condooms besteden?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesEn laat dat presidentenboek nou net op kobo plus staan
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je niet beter je geld aan condooms besteden?
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesEn laat dat presidentenboek nou net op kobo plus staan
Ik heb ook een ereader maar koop vaak wel gewoon boeken.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgen
quote:
quote:“The bearing of a child takes nine months, no matter how many women are assigned.”
ja vind ik ookquote:Op woensdag 25 september 2024 22:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb ook een ereader maar koop vaak wel gewoon boeken.
Toch leuker lezen.
Je hebt ze al best goedkoop. Als je hem maar voor af en toe wilt gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgen
Beetje papa worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon rauw erin als het weer gaat gebeuren
My way or the highway
zal er tzt eens naar kijken voorlopig nog wel zat te lezen fysiekquote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ze al best goedkoop. Als je hem maar voor af en toe wilt gebruiken
In bed ben ik altijd papa maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje papa worden.
Moet je doen.
Beetje ddlg ben ik niet vies vanquote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou je er van als ze je daddy noemt?
waarom ken je zo'n term?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje ddlg ben ik niet vies van
Zo niche is die term toch niet?quote:
Maar dat zegt niet zoveelquote:
Hier geloof ik weinig van. Jij hebt heel wat uurtjes op Fetlife gespendeerdquote:
Nee hoor. Paar keer rondgekeken toen een paar foksters een account hadden.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier geloof ik weinig van. Jij hebt heel wat uurtjes op Fetlife gespendeerd
Oh, dan ben ik waarschijnlijk in de war met andere fokkertsquote:Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Paar keer rondgekeken toen een paar foksters een account hadden.
Misschien in totaal een uur rondgekeken.
Noem eens wat namenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik waarschijnlijk in de war met andere fokkerts
Nee, nee jij demoniseert iedereen hier de moeder met je smeerlappenclaimquote:
Twentequote:
Een tukker is mijn huis aan het schilderen, hij zei een vrouw te hebben maar wellicht zijn ponys zijn guilty pleasurequote:Op donderdag 26 september 2024 07:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Twente![]()
Om één of andere reden heb ik toch altijd als ik aan Twente / tukkers denk dat ze allemaal graag met pony’s neuken.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden jullie een rijk iemand vermoorden voor het geld als je ermee weg kon komen
Al gedaan, easyquote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
ik dacht dat flip gelovig was, dus ermee wegkomen gaat sowieso niet lukkenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zou toch raarder zijn als het om een sloeber ging, niet
Zo zijn je dikke hoerenmoeder en ik met elkaar in contact gekomen jaquote:
Nu ben jij dus rijkquote:
Zou jij een zwerver vermoorden uit lust als je ermee weg zou komen?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:30 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ik dacht dat flip gelovig was, dus ermee wegkomen gaat sowieso niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |