Prima docuquote:Op woensdag 25 september 2024 20:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is sowieso niet de moeite waard
eerste 15 dagen gratis, ga hierna gelijk weer opzeggen. Even rond gekeken is echt alleen maar troepquote:
Kijk jij geen B8B vol liefde? Vond ik je wel een type voor eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste 15 dagen gratis, ga hierna gelijk weer opzeggen. Even rond gekeken is echt alleen maar troep
@Pisces29 en ik zijn trouw aan first datesquote:Op woensdag 25 september 2024 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk jij geen B8B vol liefde? Vond ik je wel een type voor eigenlijk
Op sommige vlakken wel jaquote:
Dat schoof een teringhond is maakt Rutte niet meteen een goede premierquote:Op woensdag 25 september 2024 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige vlakken wel ja
Of zag jij liever CuckSchoof volk en vaderland toespreken tijdens cojona?
Nou ja zoals Jort Kelder zei klopt wel toch. Vooral dingen achterhouden, maar dat is geen liegenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
Afgekeken. Had er toch wel iets meer van verwacht, was wel een beetje feelgood. En nooit gelogen. Kom op nou
Met 10 tegelijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden jullie een rijk iemand vermoorden voor het geld als je ermee weg kon komen
quote:
Iedereen liegtquote:Op woensdag 25 september 2024 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zoals Jort Kelder zei klopt wel toch. Vooral dingen achterhouden, maar dat is geen liegen
Kan net zo kwalijk zijn natuurlijk
Kloptquote:
Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik ook echt niet meer paraat heb hoe dat allemaal precies ging, met al die smsjes, functie elders, Zijlstraquote:Op woensdag 25 september 2024 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als je betrapt ben zeg je geen actieve herinnering te hebben. Dan heb je toch niet gelogen
heb ook weer mooie boeken onderwegquote:Op woensdag 25 september 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek lijkt me dit
Wat is dat eerste boek?quote:
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesquote:Op woensdag 25 september 2024 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ook weer mooie boeken onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |