Zou die willenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:28 schreef Questular het volgende:
Is Sked dood? Want anders snap ik de ophef niet.
Ja daar heb ik nooit wat van begrepenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je behoort toch niet tot zn inner circle als je het op die manier vraagt
@:sked heeft een paar wanhopige fokster behoorlijk nat gemaakt
was de sugarpaps van fokkie, werd FA en verdween plotseling. Ik zeg niet dat deze 3 zaken met elkaar in verband staanquote:Op woensdag 25 september 2024 19:31 schreef Questular het volgende:
Het lijkt erop dat ik de sked saga volledig heb gemist.
Typisch zo'n wanhopig gevalletje die gered moest worden door een Mariaquote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit wat van begrepen
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was de sugarpaps van fokkie, werd FA en verdween plotseling. Ik zeg niet dat deze 3 zaken met elkaar in verband staan
Een aantal vrouwelijke fokkers klagen over je bedprestatiesquote:Op woensdag 25 september 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat staat er in de donatiebalk? Die kan ik niet zien
jammer dat hij is weggepest. Vond het altijd leuk zijn verslagen te lezenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Questular het volgende:
Nee nee Iwanus was de culinaire man van fok
Die smerige Fernandes altijdquote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Questular het volgende:
Nee nee Iwanus was de culinaire man van fok
Waarom kan je dat niet zienquote:Op woensdag 25 september 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat staat er in de donatiebalk? Die kan ik niet zien
Hij had centen. Alles dat de vrouwtjes nodig hebben om te glijden.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit wat van begrepen
Alleen omdat Aber er 40 dagen geleden over begon zekerquote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
WTF wil ik Rutte gaan kijken krijg ik reclame op fucking VIDEOLAND. Hoe kan er reclame zijn op een betaalplatform
Goedkoopste abonnement hequote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
WTF wil ik Rutte gaan kijken krijg ik reclame op fucking VIDEOLAND. Hoe kan er reclame zijn op een betaalplatform
Wat een knijpstuiver!quote:
Srs?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Na tien minuten weer reclame. Wat een treurnis
Is sowieso niet de moeite waardquote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |