Joden zekerquote:Op woensdag 25 september 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij gaf de schuld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Fatties?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij gaf de schuld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Jij laat ook geen kans onbenut om ergens op aan te vallen he bollequote:Op woensdag 25 september 2024 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen en heb hem ge-tr'd!
Alleen al dat lekkers vol suikers valt je aan!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen en heb hem ge-tr'd!
Wtfquote:Op woensdag 25 september 2024 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij laat ook geen kans onbenut om ergens op aan te vallen he bolle
Just banter matequote:
Als mijn verhandelaar dat wilquote:Op woensdag 25 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie naar een P Diddy freak off gaan?
Zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie naar een P Diddy freak off gaan?
ja 400+ dildo's of zo lolquote:Op woensdag 25 september 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Tijdens de invallen in Diddy's huis schijnen er een heleboel "freak off supplies" gevonden te zijn, zoals drugs, "1000 flessen babyolie en glijmiddel"(?!?!) en dildo's.
Mokerhorse geworden
moet je maar eens normaal doen!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Net een kopstoot van een hengst gekregen
Lees mij nu even in over de betekenis
Bloedlip
Die hengst had mij laatst al gebeten!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je maar eens normaal doen!
Like gegeven!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Dat vrouwonvriendelijke door haar meteen een hengst te noemen zou best weleens de reden van je gebrek aan succes kunnen zijn!
Heikel onderwerp he, dan moet je af en toe wat discretie tonenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
Welke achterlijke idioot heeft in de donatiebalk anoniem gevraagd aan sked hoe het met hem gaat
Je behoort toch niet tot zn inner circle als je het op die manier vraagtquote:Op woensdag 25 september 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heikel onderwerp he, dan moet je af en toe wat discretie tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |