Op werkbezoek in Denemarken om te leren hoe die het aanpakkenquote:
Het hoeft allemaal niet moeilijk te zijn. Gewoon iedereen die er niet hoort te zijn oppakken en ze niet meer binnen laten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op werkbezoek in Denemarken om te leren hoe die het aanpakken
Je zal het er wel naar gemaakt hebben!quote:
valt wel meequote:Op woensdag 25 september 2024 11:55 schreef Solotovski het volgende:
Wauw een miljardair omg wat vet. Snel, pijp hem omg jaaaaaa omg wat kijk ik tegen hem op wow
Dat wil jij echt wel hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef Questular het volgende:
Zit me maar weer eens in te lezen in private lease....occasion Model 3 tesla is goed betaalbaar, maar wil ik 4 jaar lang aan zo een contract vast zitten is de vraag.
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat wil jij echt wel hoor
Gewoon doen papquote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.
Mijn goedkeuring lijkt me genoegquote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd ben ik al van alles aan het verzinnen om het het rechtvaardigen.
Vind jou wel een Musk fanboyquote:
Wat moeten wij ons voorstellen bij goed betaalbaar?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef Questular het volgende:
Zit me maar weer eens in te lezen in private lease....occasion Model 3 tesla is goed betaalbaar, maar wil ik 4 jaar lang aan zo een contract vast zitten is de vraag.
48 maanden tussen de 430-460 per maand.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moeten wij ons voorstellen bij goed betaalbaar?
En betaal je dan nog een eenmalig startbedrag? Geen idee hoe dat werkt hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Questular het volgende:
[..]
48 maanden tussen de 430-460 per maand.
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En betaal je dan nog een eenmalig startbedrag? Geen idee hoe dat werkt hoor
Proleetje zonder rijbewijs hier
Dat klinkt niet verkeerd neequote:Op woensdag 25 september 2024 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.
Zou dat gewoon doen als je het geld er voor hebt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik het goed lees niet, je kunt een aanbetaling doen en dat wordt dan verrekend met je maandelijkse bedrag. Dus stel ik leg 5k in bij het begin dan gaat er net iets meer dan 100 per maand af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |