Niet mijn probleemquote:Op maandag 23 september 2024 17:08 schreef vrijgevochten het volgende:
@:fok-it heb nog een klbban ja gvd
Dan kun jij ook meepraten over het nieuws.quote:Op maandag 23 september 2024 17:01 schreef vrijgevochten het volgende:
Nos journaal in makkelijke taal
Wtf
Boeit me echt geen ene flikkerquote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun jij ook meepraten over het nieuws.
Erg rebels van jequote:Op maandag 23 september 2024 17:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Boeit me echt geen ene flikker
Ik voelde me net een joodquote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Graag gedaan nog. Hoop dat je ervan genoten hebt
Beetje moe van inmiddelsquote:
Hij bedoelt neem ik aan de haat tussen ajax en psv, tochquote:Op maandag 23 september 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Solo spreekt zich uit over politieke zaken? Jeetje
rip #datismijnmeningquote:Op maandag 23 september 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
zolang je maar niet voor de Russen bent
Is er wat mis met Russen dan??quote:Op maandag 23 september 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
zolang je maar niet voor de Russen bent
jaquote:
Ohquote:
Als de oorlog vandaag stopt en je gaat morgen naar Rusland, zwem je in de puni lijkt me.quote:
Wat doet ze?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben zo blij met minister Faber!
Ik ga haar een brief sturen en bloemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |