Ik stel voor dit bovenop de Domtoren te doenquote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Zullen we meeten abid en chevy?
Gezellig drankje doenleuk toch haha
Weet niet maat, ik moet genoeg kunnen verdienen om mezelf en een eventuele partner te kunnen onderhouden. Ik weet niet hoeveel ik daar voor moet kunnen verdienen, maar ik vermoed best veel.quote:Op maandag 23 september 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er moet altijd wel iets te vinden zijn. Al is het beneden je niveau. Pak wat je aanpakken kan maat.
Lijkt me bere gezellig @Doug-Heffernan kan jij ook komen?quote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Zullen we meeten abid en chevy?
Gezellig drankje doenleuk toch haha
Moet hoog genoeg zijn iddquote:Op maandag 23 september 2024 12:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik stel voor dit bovenop de Domtoren te doen
Hebben ze niet nog zo'n gestalte om dat ding wat eventueel voor hinder kan zorgen bij een mogelijk tragische gebeurtenisquote:
Tragisch of heugelijk?quote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben ze niet nog zo'n gestalte om dat ding wat eventueel voor hinder kan zorgen bij een mogelijk tragische gebeurtenis
Eigenlijk niet zo een zin inquote:Op maandag 23 september 2024 12:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lijkt me bere gezellig @:doug-heffernan kan jij ook komen?
We gaan los, sowieso lekker pizza eten.
Dag voorafgaand Indiaas restaurant pakken dan maar HAHAHAquote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Even een winderige dag afwachten
Huh? 😅😅🤣quote:
Goated, sick jokequote:Op maandag 23 september 2024 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dag voorafgaand Indiaas restaurant pakken dan maar HAHAHA
Sickquote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga echt stuk om FOK! de laatste tijd.
Val maar niet uitelkaar danquote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ook maat, als nu alleen mijn hart maar niet zo gebroken was. Vanavond even pilsje pakken denk ik.quote:Op maandag 23 september 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, wie zal er nee hebben gestemdquote:
ik gok tong80quote:Op maandag 23 september 2024 14:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, wie zal er nee hebben gestemd
Een mod in KSC zei dat je wel vrienden kan worden en dan moet je gewoon instellen dat zijn bericht helemaal zwart is. Is het helaas niet helemaal weg maar je leest het niet meer.quote:
Een harttransplantatie is nog minder moeitequote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Een mod in KSC zei dat je wel vrienden kan worden en dan moet je gewoon instellen dat zijn bericht helemaal zwart is. Is het helaas niet helemaal weg maar je leest het niet meer.
Je hebt niet eens een abonnement.quote:Op maandag 23 september 2024 16:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een harttransplantatie is nog minder moeite
Dikke doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |