Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?quote:Op maandag 23 september 2024 09:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaan
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel een voordeel dat niemand je kan blokkeren
Krijg nog liever een enge ziekte dan dat ik die posts van Abid leesquote:Op maandag 23 september 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.
Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?quote:Op maandag 23 september 2024 09:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaan
Hey baas, hoe gaat het?quote:
Beastedquote:Op maandag 23 september 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blokkeren is voor absolute kneuzenlosers.
Lekker maat en met jou?quote:Op maandag 23 september 2024 10:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is je gebiedsverbod bijna afgelopen, of gaat het verlengd worden?
Ik ga zo maar papa Questular, lekker Django Wagner luisteren en lego bouwen. Maar ik moet nu eerst de brokjes inpakken en straks nog even mijn skincare routine doen in de pauze, had geen tijd in de ochtend.
[..]
Hey baas, hoe gaat het?
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.quote:
Liefdesverdriet, en zo net weer een sollicitatie die is afgewezen.quote:Op maandag 23 september 2024 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat en met jou?
[..]
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?quote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, en zo net weer een sollicitatie die is afgewezen.
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣quote:Ja het F1 forum zijn echt kneuzen. Ik zag dat Max boos was, omdat andere boos waren dat hij vulgaire woordjes gebruikte. Opeens is de F1 niks, zijn alle andere coureurs robots en is max de enige met persoonlijkheid.
Iemand kan ook gewoon fucked zeggen, zonder fucked te zeggen. Gewoon met nette woorden, maar goed wat max doet is goed, wat een ander doet is slecht. Als je volgens die twee regels post, zit je goed.
SAD!quote:Op maandag 23 september 2024 10:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Oke chevy kan ook niet meer op interactie rekenen
Heel jammer dit inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel een voordeel dat niemand je kan blokkeren
Ik zou zeggen: prop je duim in je mond, ga op de grond liggen, en ga als een wijf liggen janken!quote:
Ja, het is moeilijk. Wil haar weer zien, maar het zal wel even duren. Kutzooi.quote:Op maandag 23 september 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?
[..]
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣
Laatste loodjes broer.quote:Op maandag 23 september 2024 11:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk. Wil haar weer zien, maar het zal wel even duren. Kutzooi.
Nou... Lekker dan wat een idioten daar.
Hoe gaat het met jouw studie? Bijna klaar? Ik heb spijt van de mijne.
Fijn maat, hoop dat je gauw klaar kan zijn of bent.quote:Op maandag 23 september 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatste loodjes broer.
Nooit spijt hebben maat. Altijd nieuwe kansen in het leven.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: prop je duim in je mond, ga op de grond liggen, en ga als een wijf liggen janken!
ZO.
Er moet altijd wel iets te vinden zijn. Al is het beneden je niveau. Pak wat je aanpakken kan maat.quote:Op maandag 23 september 2024 11:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn maat, hoop dat je gauw klaar kan zijn of bent.
Ik weet niet, ik denk dat je soms een punt bereikt, waar de kansen opdrogen. Of omdat je geen geld meer hebt, of omdat je geen tijd meer hebt. Opleidingen kosten helaas beide.
Ondernemen ben ik verder niet goed in.
Lijkt me een dol avondje!quote:Op maandag 23 september 2024 11:34 schreef Solotovski het volgende:
Zullen we meeten abid en chevy?
Gezellig drankje doenleuk toch haha
quote:Op maandag 23 september 2024 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat en met jou?
[..]
Gister ook weer legio mensen boos in F1 omdat ik even mijn bewondering uitsprak voor Lando. Echt ongelofelijk.
quote:Op maandag 23 september 2024 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat. Het komt vast goed. Er komen altijd betere tijden. Iets van kunnen leren nog eigenlijk?
[..]
Ik bracht net nog even begrip op voor Max en zelfs toen werd ik een clown genoemd 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |