Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders miquote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daten voor mannen anno nu is buitengewoon ingewikkeld. Erop afstappen? Kan als intimiderend worden gezien. Dating profiel aanmaken? Succes ermee als je geen 10/10 bent (meeste vrouwen hebben het alleen maar gemunt op de knapste mannen, terwijl je hiermee heel veel jongens met goede karaktereigenschappen buitenspel zet). Wil je een monogame, langdurige relatie en iets opbouwen samen? Je vat 'm al, dat gaat hem bij de meesten niet worden. Goed ik hoop dat iemand dit kan beamen. Goedemorgen.
quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daten voor mannen anno nu is buitengewoon ingewikkeld. Erop afstappen? Kan als intimiderend worden gezien. Dating profiel aanmaken? Succes ermee als je geen 10/10 bent (meeste vrouwen hebben het alleen maar gemunt op de knapste mannen, terwijl je hiermee heel veel jongens met goede karaktereigenschappen buitenspel zet). Wil je een monogame, langdurige relatie en iets opbouwen samen? Je vat 'm al, dat gaat hem bij de meesten niet worden. Goed ik hoop dat iemand dit kan beamen. Goedemorgen.
Nouja, jij en ik zijn natuurlijk beiden een 10/10. Dus voor ons is het niet rullevant.quote:Op zondag 22 september 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders mi
True!quote:Op zondag 22 september 2024 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, jij en ik zijn natuurlijk beiden een 10/10. Dus voor ons is het niet rullevant.
Te veel vrouwen denken gewoon dat ze een hunk verdienen!quote:Op zondag 22 september 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal meer aan het karakter liggen dan uiterlijk of iets anders mi
Heb inmiddels 403 soorten in mijn pokedex.quote:
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fijn.quote:
5 jaar geleden waren de simps aan het klagen dat het onmogelijk was, 10 jaar geleden ook al, 20 jaar geleden vast ook al etc etc.quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Monsters the menendez brothers was echt geweldig.
Kaos ookquote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Solotovski het volgende:
Monsters the menendez brothers was echt geweldig.
Niet goated, maar lekker klaar er voor.quote:Op zondag 22 september 2024 21:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zoooo
3 weken vakantie zitten er weer op, lekker 3 weken onbeperkt kunnen computeren.
Vanaf morgen weer met mokderlulu mensen hondenbrokken inpakken het rugzakje hangt al klaar
Het zij zoquote:Op zondag 22 september 2024 22:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niet goated, maar lekker klaar er voor.
Morgen staan we zij aan zij aan de lopende band
Bedoel je ban of blok?quote:Op maandag 23 september 2024 07:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Doug gaat op de ban
Correctie is
Heb in de wandelgangen vernomen dat Doug, vaak doet wandelen en dan meisjes oppikt. Ik snap wel dat dat schuurt.quote:Op maandag 23 september 2024 07:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Doug gaat op de ban
Correctie is
User @Fok-it god, had ik mijn leven maar op de rit zoals hem.quote:Op maandag 23 september 2024 08:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bedoel je ban of blok?
Sad stuff anyway, maar het is jouw leven.
Ik wens je het beste en hoop dat er nog iets lukt met wandelmevrouw!
misschien moet ik toch maar eens kijken hoe ik een kogel door mijn hoofd kan jagen zoals forum gebruiker @:fok-it een soort van adviseerde
Ik heb al een maand of 5 niet meer aan dat wandelen gedaanquote:Op maandag 23 september 2024 08:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb in de wandelgangen vernomen dat Doug, vaak doet wandelen en dan meisjes oppikt. Ik snap wel dat dat schuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |