kun je niet beter je geld aan condooms besteden?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesEn laat dat presidentenboek nou net op kobo plus staan
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je niet beter je geld aan condooms besteden?
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb e-reader gekocht met kobo plus abo voor de tripjesEn laat dat presidentenboek nou net op kobo plus staan
Ik heb ook een ereader maar koop vaak wel gewoon boeken.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgen
quote:
quote:“The bearing of a child takes nine months, no matter how many women are assigned.”
ja vind ik ookquote:Op woensdag 25 september 2024 22:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb ook een ereader maar koop vaak wel gewoon boeken.
Toch leuker lezen.
Je hebt ze al best goedkoop. Als je hem maar voor af en toe wilt gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet mss ook een ereader sommige zijn niet meer fysiek te krijgen
Beetje papa worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon rauw erin als het weer gaat gebeuren
My way or the highway
zal er tzt eens naar kijken voorlopig nog wel zat te lezen fysiekquote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ze al best goedkoop. Als je hem maar voor af en toe wilt gebruiken
In bed ben ik altijd papa maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje papa worden.
Moet je doen.
Beetje ddlg ben ik niet vies vanquote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou je er van als ze je daddy noemt?
waarom ken je zo'n term?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje ddlg ben ik niet vies van
Zo niche is die term toch niet?quote:
Maar dat zegt niet zoveelquote:
Hier geloof ik weinig van. Jij hebt heel wat uurtjes op Fetlife gespendeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |