Nee hoor. Paar keer rondgekeken toen een paar foksters een account hadden.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier geloof ik weinig van. Jij hebt heel wat uurtjes op Fetlife gespendeerd
Oh, dan ben ik waarschijnlijk in de war met andere fokkertsquote:Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Paar keer rondgekeken toen een paar foksters een account hadden.
Misschien in totaal een uur rondgekeken.
Noem eens wat namenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik waarschijnlijk in de war met andere fokkerts
Nee, nee jij demoniseert iedereen hier de moeder met je smeerlappenclaimquote:
Twentequote:
Een tukker is mijn huis aan het schilderen, hij zei een vrouw te hebben maar wellicht zijn ponys zijn guilty pleasurequote:Op donderdag 26 september 2024 07:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Twente![]()
Om één of andere reden heb ik toch altijd als ik aan Twente / tukkers denk dat ze allemaal graag met pony’s neuken.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden jullie een rijk iemand vermoorden voor het geld als je ermee weg kon komen
Al gedaan, easyquote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden jullie een rijk iemand vermoorden voor het geld als je ermee weg kon komen
ik dacht dat flip gelovig was, dus ermee wegkomen gaat sowieso niet lukkenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zou toch raarder zijn als het om een sloeber ging, niet
Zo zijn je dikke hoerenmoeder en ik met elkaar in contact gekomen jaquote:
Nu ben jij dus rijkquote:
Zou jij een zwerver vermoorden uit lust als je ermee weg zou komen?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:30 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ik dacht dat flip gelovig was, dus ermee wegkomen gaat sowieso niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |