abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:24:15 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055131
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik waag het te betwijfelen:

• Je ouders in een bejaarden tehuis stoppen
• Met je partner het aantal sneetjes brood afrekenen
• Tijdens gelegenheden alleen maar staan en drinken
• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker. :')
• Tijdens een bruiloft precies moeten weten hoeveel man er komen.
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
• In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet. :')
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren. :')

:{²
Kinderen vermoorden op festivals, bussen/treinen/vliegtuigen opblazen. Vrouwen die het lef hebben verkracht te zijn stenigen, kindhuwelijken.

Ja, 1000000000% beter op ALLE vlakken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:24:26 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215055134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zijn toch al deze trollklonen.
De beste manier is gewoon inhoudelijk de strijd met ze aan te gaan. Dat is in ieder geval mijn methode en ik vaar er wel bij.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215055139
Nederland _O_
Nederlandse cultuur _O_
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:26:55 #204
13462 BansheeBoy
pi_215055145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:24 schreef HeatWave het volgende:

Ja, 1000000000% beter op ALLE vlakken.
Ik weet dat die opsomming niet te ontkennen valt maar deze reactie is als een aangespoelde walvis. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_215055148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verder zijn er aanslagen geweest in Denemarken, Noorwegen en Zweden, allemaal landen die nog nooit een vinger naar een islamitisch land hebben uitgestoken
Denemarken was onderdeel van de coalitie die Irak binnenviel en heeft samen met Noorwegen Libië gebombardeerd in 2011
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:27:52 #206
13462 BansheeBoy
pi_215055150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:25 schreef oblo het volgende:
Nederland _O_
Nederlandse cultuur _O_
Er zijn absoluut zaken die ik hier kan waarderen. Als er behoefte aan is zal ik volgens de vraag en aanbod-methodiek een lijstje aanleveren.

pi_215055152
quote:

[..]

• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker. :')
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet. :')
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren. :')

Vreselijk zijn we he. Wat doe je hier eigenlijk nog?

Edit: dikgedrukte is trouwens echt absurd, komende van het volkje dat graag machogedrag (ook) in het verkeer vertoont en de schuld bij het veroorzaken van ongevallen altijd naar iets of iemand anders probeert te verleggen. :')
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:28:29 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055158
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik weet dat die opsomming niet te ontkennen valt maar deze reactie is als een aangespoelde walvis. :D

Die opsomming is een heel triest lijstje totaal onschuldige gebruiken, die al jaren achterhaald zijn.

Ik heb liever dat men me naar huis stuurt omdat ze gaan eten dat dat ze me neersteken omdat ik niet in die nep Allah wil geloven :W.
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:29:46 #209
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215055173
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De beste manier is gewoon inhoudelijk de strijd met ze aan te gaan. Dat is in ieder geval mijn methode en ik vaar er wel bij.

Wanneer ga je eens antwoorden geven op mijn vraag?
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:30:23 #210
13462 BansheeBoy
pi_215055180
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Vreselijk zijn we he. Wat doe je hier eigenlijk nog?
Die mening deel ik niet. Er zijn absoluut ook goede zaken. Als er behoefte is zal ik deze zaken met gepaste trots delen.

zaterdag 21 september 2024 @ 17:31:43 #211
13462 BansheeBoy
pi_215055193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:29 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wanneer ga je eens antwoorden geven op mijn vraag?
Ik heb er vandaag een mooie dag van gemaakt en hebt een mooie stash kibbeling soldaat gemaakt. Mocht de behoefte er zijn kan je de vraag alsnog aanleveren?

pi_215055194
quote:

[..]

wat ben je toch oppervlakkig
pi_215055195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Man man man jij zegt zelf dat Nederland nauwelijks een cultuur heeft.

En ja ik weet wat de verlichting is. Je hebt het dan ook tegen de compleet verkeerde. Ik denk helemaal niet dat onze cultuur gestoeld is op joods/christelijke waarden (waar beweer ik dat), vrije handel en overleg (ja polderen) is een wezenlijk onderdeel van onze cultuur. Geert Wilders heb ik al helemaal niks mee. Onze cultuur is zoals gezegd een rijke collectie van handel, watermanagement (en dat gaat al terug tot voor de christelijke jaartelling) en ja ook het geloof speelt wel een rol, in die zin dat de beeldenstorm en de reformatie een soort van tweedeling in ons land (noord/zuid) heeft bewerkstelligd. Het is echt pertinente onzin om te beweren dat Nederland nauwelijks cultuur heeft.

Ik zette het misschien wat scherp in met "zelfhater" maar je maakt ook echt een hele hoop aannames over mij die echt ver ver bezijden de waarheid zijn. Ik heb meer (geschiedenis/wetenschaps)boeken in mijn boekenkast staan dan 99% van de Nederlanders, dus ga aub niet doen alsof ik niet weet waar ik het over heb. :')
De gebruiker blomke vroeg of onze cultuur en rechtsstaat enzo niet op de joods-christelijke cultuur was gebaseerd. Daarmee was ik het dus niet eens en vond ik het een goede reden om ook even op Nederland te zeiken. Dat ik vervolgens te horen krijg dat ik een islamofascist ben die trots moet zijn op frikandellen is lachwekkend en om te huilen tegelijkertijd. Wat een niveautje weer hoor. Daar is fok mischien wel uniek in ;) (nee, dat is het niet, ik maakte een grapje voor het geval dat mensen het weer niet begrijpen)
pi_215055207
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die mening deel ik niet. Er zijn absoluut ook goede zaken. Als er behoefte is zal ik deze zaken met gepaste trost delen.

Als je toch een opsomming maakt van wat volgens jou de nederlandse cultuur is, zpu het logisch zijn als je ook dat deel.benoemt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:34:36 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055218
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die mening deel ik niet. Er zijn absoluut ook goede zaken. Als er behoefte is zal ik deze zaken met gepaste trost delen.

Autkeiring, gratis haus en hoeren zonder hoofddoek overal!
Get woke, go broke!
pi_215055220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:31 schreef Cargeon het volgende:

[..]
De gebruiker blomke vroeg of onze cultuur en rechtsstaat enzo niet op de joods-christelijke cultuur was gebaseerd. Daarmee was ik het dus niet eens en vond ik het een goede reden om ook even op Nederland te zeiken. Dat ik vervolgens te horen krijg dat ik een islamofascist ben die trots moet zijn op frikandellen is lachwekkend en om te huilen tegelijkertijd. Wat een niveautje weer hoor. Daar is fok mischien wel uniek in ;) (nee, dat is het niet, ik maakte een grapje voor het geval dat mensen het weer niet begrijpen)
Frikandelhater gespot ;) .
pi_215055226
Is er al iets bekend over die arme man op z'n rollerskates die overleden is aan die terreuraanval en 20 messteken? Naam of foto ofzo?
pi_215055228
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er zijn absoluut zaken die ik hier kan waarderen. Als er behoefte aan is zal ik volgens de vraag en aanbod-methodiek een lijstje aanleveren.

Ik bied 1 like.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:35:29 #219
13462 BansheeBoy
pi_215055237
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:33 schreef marsan het volgende:

[..]
Als je toch een opsomming maakt van wat volgens jou de nederlandse cultuur is, zpu het logisch zijn als je ook dat deel.benoemt.
Ja, absoluut. Ik pols even of die behoefte er is.

pi_215055245
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:39 schreef Zefi het volgende:

[..]
Moslimextremisme zoals dat zich in allerlei groeperingen uit is vooral een gevolg van de decennialange oorlogen die het westen in moslimlanden voert. Al die groeperingen verwijzen daar ook naar, dat dat hun motief is tot verzet en vergelding.
Nee, dat is gewoon een lulsmoes die ze gebruiken om dr geweld goed te praten.
pi_215055254
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, absoluut. Ik pols even of die behoefte er is.

Dat had je bij de vorige opsomming niet nodig. Vanwaar dat verschil?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 17:36:50 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215055255
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Welke gerechten van Nederlandse origine worden wereldwijd gegeten? Niet aankomen met stroopwafels en poffertjes aub. :')

Nederwiet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215055258
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Autkeiring, gratis haus en hoeren zonder hoofddoek overal!
En een fatbike! Stoer man.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:38:57 #224
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215055278
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb er vandaag een mooie dag van gemaakt en hebt een mooie stash kibbeling soldaat gemaakt. Mocht de behoefte er zijn kan je de vraag alsnog aanleveren?

Wat ben je ook een kneus hè. Dit is de 2e keer dat je dit spelletje speelt. Maar goed ik zal hem nog 1 keer meespelen. Het ging over het stukje met homo's waarin jij een nietszeggend antwoord over voorlichting geeft. Daarna heb ik het volgende gevraagd.

En als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?

Geef hier nou gewoon eens antwoord op zonder er omheen te draaien.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:39:35 #225
13462 BansheeBoy
pi_215055285
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:35 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nee, dat is gewoon een lulsmoes die ze gebruiken om dr geweld goed te praten.
Helaas zit er wel degelijk wat in. Overigens praat @Zefi sowieso nooit onzin. Het Westen betaald een prijs voor hun inmening en bloedvergieten in die landen. Zo blijkt ook. In die landen zijn ze verantwoordelijk voor miljoenen doden. Omdat het ver van je bed is staat dat minder tot de verbeelding dan bv aanslagen met een handjevol aanslagen hier.

Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 17:39:51 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215055288
quote:

[..]

Deltawerken
Koninginnedag
Sierteelt
Ajax vs Feijenoord
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:41:13 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055298
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Helaas zit er wel degelijk wat in. Overigens praat @:Zefi sowieso nooit onzin. Het Westen betaald een prijs voor hun inmening en bloedvergieten in die landen. Zo blijkt ook. In die landen zijn ze verantwoordelijk voor miljoenen doden. Omdat het ver van je bed is staat dat minder tot de verbeelding dan bv aanslagen met een handjevol aanslagen hier.

Dus het is gewoon een oorlogsverklaring?

Je snapt dat als we die logica aanhouden het op dit moment volkomen legitiem is om elke moslim als de vijand te zijn en zo te behandelen he?

Ik zeg niet dat we dat moeten doen, maar zo breng je het wel.
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:41:45 #228
13462 BansheeBoy
pi_215055303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:38 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wat ben je ook een kneus hè. Dit is de 2e keer dat je dit spelletje speelt. Maar goed ik zal hem nog 1 keer meespelen.
Ik moet hier een lijn trekken. Iedereen die met mij een serieus gesprek wil aangaan zou ik vriendelijk doch dringend willen vragen dat met respect te doen. Ik laat deze nu daarom aan mij voorbij gaan en de enige die je kunt verwijten is jezelf.

Leer er van.

pi_215055304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Deltawerken
Koninginnedag
Sierteelt
Ajax vs Feijenoord
Ik vond je nederwiet beter.
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 17:42:52 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215055311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik vond je nederwiet beter.
Keuze zat idd
pi_215055312
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik moet hier een lijn trekken. Iedereen die met mij een serieus gesprek wil aangaan zou ik vriendelijk doch dringend willen vragen dat met respect te doen. Ik laat deze nu daarom aan mij voorbij gaan en de enige die je kunt verwijten is jezelf.

Leer er van.

Mooie manier om de vraag te ontwijken. Hij stelde hem de eerste paar keren toch normaal?
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:43:01 #232
13462 BansheeBoy
pi_215055313
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus het is gewoon een oorlogsverklaring?
Het is een constatering. Waardeoordeel laat ik aan jou.

zaterdag 21 september 2024 @ 17:43:58 #233
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215055318
quote:

[..]

Leer er van.

Ik had ook wel graag een antwoord op die vraag. Durf je 'm te geven?
pi_215055319
quote:

[..]

Leer er van.

als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?

Ik ben wel benieuwd.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:44:31 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055323
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is een constatering. Waardeoordeel laat ik aan jou.

Je zegt dat wat "de moslims" nu doen in het westen een reden heeft en dat die reden legitiem is, dat is gewoon een dreigement en gezien het verleden (kort en lang) moeten we dat serieus nemen.
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:45:01 #236
13462 BansheeBoy
pi_215055326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Mooie manier om de vraag te ontwijken. Hij stelde hem de eerste paar keren toch normaal?
Ik was bezig een mooie stash kibbeling gade te slaan. Sommige dingen ontgaan me.

Ik heb hem in ieder geval een kans gegeven. Redelijkheid moet hier wel erg van een kant komen. Ik moet hier een lijn trekken. Vandaag plassen jullie over me heen en morgen masseren jullie me met kunstmest. Ik pas daarvoor.

zaterdag 21 september 2024 @ 17:47:10 #237
13462 BansheeBoy
pi_215055343
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je zegt dat wat "de moslims" nu doen in het westen een reden heeft en dat die reden legitiem is, dat is gewoon een dreigement en gezien het verleden (kort en lang) moeten we dat serieus nemen.
Dat is een waardeoordeel die voor jouw rekening is. Ik ben altijd tegen geweld en onschuldige slachtoffers, waar dan ook. Daarom veroordeel ik het het voornamelijk in de landen van herkomst, omdat dat als mogelijke trigger wordt gezien. Het is echt geen algebra.

En je "de Moslims" klopt helemaal niet. Ik verwijs steevast naar de verwarden.

zaterdag 21 september 2024 @ 17:49:21 #238
13462 BansheeBoy
pi_215055356
* BansheeBoy lijkt te bemerken dat er geen behoefte is aan een opsomming van positieve punten van Nederland.

zaterdag 21 september 2024 @ 17:49:34 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055359
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is een waardeoordeel die voor jouw rekening is. Ik ben altijd tegen geweld en onschuldige slachtoffers, waar dan ook. Daarom veroordeel ik het het voornamelijk in de landen van herkomst, omdat dat als mogelijke trigger wordt gezien. Het is echt geen algebra.

Je Taqqiya maakt weer overuren.

Je bent helemaal niet tegen geweld en alles dat geen moslim is is sowieso nooit onschuldig, want geen moslim.
Get woke, go broke!
pi_215055379
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je Taqqiya maakt weer overuren.

Geen woorden gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen.
pi_215055405
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Helaas zit er wel degelijk wat in. Overigens praat @:Zefi sowieso nooit onzin. Het Westen betaald een prijs voor hun inmening en bloedvergieten in die landen. Zo blijkt ook. In die landen zijn ze verantwoordelijk voor miljoenen doden. Omdat het ver van je bed is staat dat minder tot de verbeelding dan bv aanslagen met een handjevol aanslagen hier.

Dr is maar een reden en dat is omdat dr religie op nummer 1 staat en ze een afkeer hebben van alles wat niet-moslim is. Naast dat ze natuurlijk geestesziek zijn, maar dat zijn alle gelovigen die steun nodig hebben in het leven van een fictief godje.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:55:23 #242
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215055412
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Doe toch eens niet zo hopeloos naïef. Die terrorist heeft z'n islamofascistische ideeën echt niet van een vreemde. Om zo te radicaliseren is een jarenlange hersenspoeling noodzakelijk en dat begint gewoon thuis.

Als z'n familie er zo op gebrand was hem niet te laten "radicaliseren", hadden ze hem niet met de islam moeten besmetten. Simpel.
Naïef? Ik heb er praktijkervaring mee.
Wat is jouw expertise precies?
pi_215055413
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik was bezig een mooie stash kibbeling gade te slaan. Sommige dingen ontgaan me.

Ik heb hem in ieder geval een kans gegeven. Redelijkheid moet hier wel erg van een kant komen. Ik moet hier een lijn trekken. Vandaag plassen jullie over me heen en morgen masseren jullie me met kunstmest. Ik pas daarvoor.

Heb jij je wel eens laten onderzoeken bij een psychiater?
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:56:40 #244
13462 BansheeBoy
pi_215055425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:54 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dr is maar een reden en dat is omdat dr religie op nummer 1 staat en ze een afkeer hebben van alles wat niet-moslim is.
Als het klopt wat ik zeg kun je de problemen makkelijker oplossen dan als we uitgaan van jouw verhaal.

zaterdag 21 september 2024 @ 18:00:41 #245
13462 BansheeBoy
pi_215055455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:55 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Heb jij je wel eens laten onderzoeken bij een psychiater?
Eigenlijk niet. Maar een goede vriend van me is psycholoog en die gaf aan dat ze als resultaat voor hun behandelingen mijn gedrag, omgang en intelligentie als doel wordt nagestreven. Mooi compliment.

zaterdag 21 september 2024 @ 18:03:52 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055479
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:51 schreef Killumination het volgende:

[..]
Geen woorden gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen.
Ik weet prima wat het betekent, voornamelijk dat je hier nu ook weer over gaat liegen, want Taqqiya :7.
Get woke, go broke!
pi_215055536
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Verwarden die aanvallen met de kreet "allah/god is groot" zijn volgens jou dus geen mensen die een geloof aanhangen?
pi_215055566
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik weet prima wat het betekent, voornamelijk dat je hier nu ook weer over gaat liegen, want Taqqiya :7.
Je bewijst alleen maar meer dat je geen flauw hebt waar je het over hebt. Teleurstellend.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:11:50 #249
13462 BansheeBoy
pi_215055578
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Verwarden die aanvallen met de kreet "allah/god is groot" zijn volgens jou dus geen mensen die een geloof aanhangen?
Ze zijn zoveel meer dan dat, ze zijn:

• Zoon
• Mens
• Zoogdier
• Volwassen
• Nederlands staatsburger

Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en laten we de rest links liggen?

zaterdag 21 september 2024 @ 18:12:39 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:11 schreef Killumination het volgende:

[..]
Je bewijst alleen maar meer dat je geen flauw hebt waar je het over hebt. Teleurstellend.
Nope, en al zou het wel zo zijn, lekker belangrijk, liegen om de islam te bevorderen is gewoon met de paplepel ingegoten, voor bewijs kan je hier oa jouw posts analyseren :).
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:16:03 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_215055621
Islamisten moeten gewoon hard optieften
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_215055666
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

• Zoon
• Mens
• Zoogdier
• Volwassen

Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en later we de rest links liggen?

Och, dit riedeltje weer.

Omdat ze specifiek iets over hun geloof roepen alvorens tot hun daad over te gaan, heel misschien? Als ze bijvoorbeeld LANG LEVE DE KLASSE DER MAMMALIA!!!! zouden schreeuwen vlak voor ze het Reptielenhuis te Artis platbranden zouden we wel nader naar hun beleving ten aanzien van het zijn van een zoogdier gaan kijken.
pi_215055670
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.
Ik geef er geen fuck meer om wat radicalen van mij vinden. En het argument 'ja maar wat je zegt ben je zelf' is wel een beetje passé na groep 4.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:21:16 #254
13462 BansheeBoy
pi_215055674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Omdat ze specifiek iets over hun geloof roepen alvorens tot hun daad over te gaan, heel misschien? Als ze bijvoorbeeld LANG LEVE DE KLASSE DER MAMMALIA!!!! zouden schreeuwen vlak voor ze het Reptielenhuis te Artis platbranden zouden we wel nader naar hun beleving ten aanzien van het zijn van een zoogdier gaan kijken.
Wat ze roepen hoeft niet in overeenstemming te zijn met de overtuiging in het hart.

pi_215055684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die aanslag in Oostenrijk door die Tsjetsjeen die met zijn kalashnikov schietend door de straten liep, was dat ook een vergelding voor de bombardementen die Oostenrijk in het midden oosten heeft uitgevoerd? Oh wacht......Oostenrijk heeft nog nooit een land gebombeerd. Of die Marokkaan die in Turku in Finland 10 willekeurige vrouwen neerstak waarvan er twee het niet overleefden? Ook wraak voor Finse bombardementen. Oh wacht....

Verder zijn er aanslagen geweest in Denemarken, Noorwegen en Zweden, allemaal landen die nog nooit een vinger naar een islamitisch land hebben uitgestoken, maar blijf maar gewoon lekker volhouden dat het allemaal voortkomt uit wraak voor alle vreselijke bombardementen die al die landen hebben uitgevoerd op die zielige onschuldige moslims.
Je hebt je ‘punt’ zelf in je vorige post nog verduidelijkt waar je het had over dat ‘Duitsland en Frankrijk’ geen landen in het MO hebben gebombardeerd. Nu spring je naar Oostenrijk en Finland, waar het motief van de daders niet bekend is (de aanvaller in Finland heeft bijv. een bekentenis afgelegd, maar die zei niks over een motief). Bij veel aanslagen in Frankrijk, Duitsland, Engeland, enz. hebben de aanslagplegers in de door hen vrijgegeven video’s hun motief bekend gemaakt en het ging altijd om vergelding voor het bombarderen van burgers in moslimlanden. Dat kan je natuurlijk ontkennen en blijven dromen dat westerse regeringen niks verkeerd doen en schone handen hebben, maar dat is wel het motief dat de meeste aanslagplegers zelf geven.
pi_215055685
quote:
Waarom spreken we ze dan net aan op hun geloof en laten we de rest links liggen?
Mensen met een geloof zijn niet voor rede vatbaar. Moeten namelijk persé overal op de wereld plek hebben om kinderen te kunnen indoctrineren.
pi_215055686
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, en al zou het wel zo zijn, lekker belangrijk, liegen om de islam te bevorderen is gewoon met de paplepel ingegoten, voor bewijs kan je hier oa jouw posts analyseren :).
Krijg je er een erectie van door jezelf zo publiekelijk te vernederen door er compleet naast te zitten?

Maar goed misschien een spoedcursus islam for dummies dan.

Taqqiyah is enkel en alleen het verwerpen van het geloof in Allah ten gunste van een andere godsdienst wanneer er gevaar is op fysiek gemarteld te worden. Taqqiyah is niet liegen, dat is al-kazb. Taqqiyah wordt vandaag de dag alleen door een groep Sjieten omarmd en is sinds de 2e generatie Soennieten al verworpen. Gelet dat daarbij de radicale islam in haar meest extreme vorm; IS, in 4k beelden overal roept en verkondigd mensen te zullen onthoofden en vrouwen te zullen verkrachten.

Bonustip, mocht je de illusie willen wekken en doen alsof je enige kennis van de islam hebt verwijt dan nooit uitgerekend een Marokkaan ( soenniet ) van taqqiyah.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:23:20 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055689
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat ze roepen hoeft niet in overeenstemming te zijn met de overtuiging in het hart.

Dus als morgen iemand een moslim neersteekt en daarbij LEVE DE PVV!! roept, dan is het gewoon ook een verwarde man zonder politieke overtuigingen? Dan roept hier niemand dat extreem rechts schuldig is?

:).
Get woke, go broke!
pi_215055690
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vreemd, je lijkt al te weten wat ik denk. Waarom dan toch de vraag stellen? :?

Het is niet je beste dag vandaag! :D

Ik had dit gisteren in het Israël-Palestina-topic gedeeld, altijd fijn om hen op hun hypocrisie te wijzen, ik ben fier.

The Talmud further clarifies that stoning is to be carried out by throwing a homosexual off a high platform (Sanhedrin 45a). If this kills the homosexual, then all is good. But if the homosexual survives, he is to be pelted with stones until death.
https://muslimskeptic.com/2024/02/27/judaisms-homosexuality/
pi_215055694
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mijn reactie vormt juist een uitstekende reactie op wat jij post.

Je probeert immers te beweren dat moslims geen zin zouden hebben in het voeren van oorlog, terwijl de geschiedenis en de heilige geschriften van de Islam juist het tegenovergestelde laten zien. Zelfs tegenwoordig zien we nog hoeveel oorlogszucht er binnen de Islam is. Kijk naar de situatie in het Midden-Oosten, Nigeria of India.

Het niet willen accepteren van de Islam of het weigeren van een ondergeschikte rol in de samenleving waarbij belasting moet worden betaald als moslims, is al een reden genoeg voor Jihad. Het is dus niet alleen de bereidheid voor oorlogsvoering maar ook de drang voor heerschappij en autoriteit die hieruit blijkt.
Totaal niet. Ik had het over dat moslims niet gevraagd hebben om die oorlogen waarbij miljoenen burgerslachtoffers zijn gevallen, miljoenen op de vlucht zijn geslagen en hun landen in puin zijn achtergelaten. Jij reageert daarop met: "de islam is immers verspreid met het zwaard, Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims." ??? Dat vormt in verste verte geen antwoord op wat ik daar stelde. Het is eerder een stokpaardje die je tevoorschijn haalt.

Natuurlijk hebben moslims geen "zin" in oorlog, net als de meeste mensen in de wereld. Wat voor rare beeld heb jij van moslims? Heb jij ook "zin" in oorlog, omdat het westen constant, al eeuwenlang, van de ene oorlog in de andere rolt en de grootste militair-industrieel complex heeft? Als ik daaruit de conclusie zou trekken dat alle Nederlanders "zin" in oorlog hebben dan is dat gewoon achterlijk. En dat is precies wat jij doet. Je trekt daarbij ook nog eens een vers uit context.
pi_215055697
quote:

[..]

• Zoon
• Mens
• Zoogdier
• Volwassen

Waar wil jij ze dan op aanspreken? Op het feit dat ze een volwassen zoon / mens / staatsburger zijn? Zo van 'hey, doe eens niet mens zijn! Daar gaan andere mensen namelijk aan dood!'

Oh nee. Mensen gaan niet dood omdat iemand een zoon is of Nederlands staatsburger. Mensen gaan echter wel op grote schaal dood sinds de oprichting van de islam, omdat iemand een moslim is. Dus wat raar dat mensen de enige factor erbij halen die wél hun eigen schuld en verantwoordelijk is en hun gedrag verklaart, i.p.v simpelweg hun geslacht, leeftijd of andere zaken waar ze niks aan kunnen doen.

Gvd waarom gaan we nog in discussie met idioten met een IQ van 85. Dit heeft toch totaal geen zin.
pi_215055700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Saudi Arabië deed ook mee aan Golfoorlog 1

En Iran en Irak hebben daarvoor een decennium gruwelijk oorlog met elkaar gevoerd

Eigenaardig dat dit niet tot radicalisatie heeft geleid

Zou het dan toch een religieus dingetje zijn?
In SA zijn er dan ook meerdere aanslagen gepleegd.
pi_215055701
quote:

[..]

Geldt dat andersom dat ook? Als iemand in uniform met een Duits accent Heil Hitler roept en met een eindoplossing aan de slag gaat, hoeft dat nog niet te betekenen dat diegene een nazi is, maar kan hij ook best tot zijn daden zijn overgegaan uit zijn liefde voor logistieke processen aangaande het verplaatsen en verwerken van middelgrote mensenmassa's?
pi_215055709
quote:

[..]

Je vergeet nog n vraag die ik gesteld heb
pi_215055710
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:43 schreef marsan het volgende:

[..]
als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?

Ik ben wel benieuwd.
Deze
pi_215055743
quote:

[..]

Serieuze vraag deze keer: Waarom ben jij nog hier? Waarom flikker je niet gewoon op en ga je lekker moslimpje spelen in een islamitisch land van keuze? Dan hoef je je ook niet kapot te ergeren aan al die Nederlandse dingetjes, die vervelende kafir cultuur, haram voedsel, etc.

Ik snap echt niet waarom iemand in een land blijft wonen waarin alles tegen je eigen cultuur en normen en waarden in gaat. Ik zou nooit in Saudi-Arabië gaan wonen. Ik zou me daar dagelijks kapot ergeren.

Dus, waarom ben je nog hier?
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:31:33 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055758
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:23 schreef Killumination het volgende:

[..]
Krijg je er een erectie van door jezelf zo publiekelijk te vernederen door er compleet naast te zitten?

Maar goed misschien een spoedcursus islam for dummies dan.

Taqqiyah is enkel en alleen het verwerpen van het geloof in Allah ten gunste van een andere godsdienst wanneer er gevaar is op fysiek gemarteld te worden. Taqqiyah is niet liegen, dat is al-kazb. Taqqiyah wordt vandaag de dag alleen door een groep Sjieten omarmd en is sinds de 2e generatie Soennieten al verworpen. Gelet dat daarbij de radicale islam in haar meest extreme vorm; IS, in 4k beelden overal roept en verkondigd mensen te zullen onthoofden en vrouwen te zullen verkrachten.

Bonustip, mocht je de illusie willen wekken en doen alsof je enige kennis van de islam hebt verwijt dan nooit uitgerekend een Marokkaan ( soenniet ) van taqqiyah.
Kijk het taalgebruik dan _O-.

En wat er verder allemaal wel en niet waar zou zijn, het boeit verder echt geen hond.

Ik heb genoeg kennis van de islam om er gewoon niets en dan ook NIETS mee te maken willen hebben, en geen lap tekst van een islamist gaat dat veranderen.

Met die wollige vage teksten, no true scotsman en alle andere bullshit. ISLAM IS KUT!

Klaar.
Get woke, go broke!
pi_215055778
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
* BansheeBoy lijkt te bemerken dat er geen behoefte is aan een opsomming van positieve punten van Nederland.

Bansheeboy mist dan een aantal reacties
pi_215055779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kijk het taalgebruik dan _O-.

En wat er verder allemaal wel en niet waar zou zijn, het boeit verder echt geen hond.

Ik heb genoeg kennis van de islam om er gewoon niets en dan ook NIETS mee te maken willen hebben, en geen lap tekst van een islamist gaat dat veranderen.

Met die wollige vage teksten, no true scotsman en alle andere bullshit. ISLAM IS KUT!

Klaar.
Jesus, je weet niet eens een no true Scotsman correct te gebruiken.

Snap dat je het vage teksten noemt bewijst enkel en alleen maar dat je er totaal geen kaas hebt gegeten van onderwerpen wat je maar al te graag jarenlang gebruikt hier en daar.
pi_215055785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:24 schreef matigeuser het volgende:
Gvd waarom gaan we nog in discussie met idioten met een IQ van 85. Dit heeft toch totaal geen zin.
Heeft je Turkse vrouw ook een iq van 85?
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:37:48 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef Killumination het volgende:

[..]
Jesus, je weet niet eens een no true Scotsman correct te gebruiken.

Snap dat je het vage teksten noemt bewijst enkel en alleen maar dat je er totaal geen kaas hebt gegeten van onderwerpen wat je maar al te graag jarenlang gebruikt hier en daar.
Ik hoef niets te weten van die gare "religie" dat is de misvatting die je maakt. Dat blijft moslimbroederschapgeneuzel. Of het nou in je kutboek staat of niet doet er niet toe. Het gaat om de praktijk.

De islam zorgt alleen maar voor ellende, dat is het enige feit dat er toe doet. En daar kan geen lap tekst met soepnieten en sjoelbakken en el kakhuisie iets aan veranderen :W.

Ik weet ook niet precies hoe kanker werkt, maar ik weet wel dat het slecht is :').
Get woke, go broke!
pi_215055793
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Laat zijn vrouw er eens buiten.
pi_215055798
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een master Cum Laude en een PhD behaald en is hoog intelligent. Ik kan namelijk totaal niet tegen achterlijkheid.

Geen wonder dat ze ook de gevaren van de islam inziet, gestemd heeft tegen meer massa-immigratie en altijd de verantwoordelijkheid bij zichzelf legt in het leven. Zo kun je groeien als persoon en het meeste uit het leven halen voor jezelf en de mensen om je heen.

Wat een verschil met de gemiddelde islam-apologeet hier.
pi_215055809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:38 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een master Cum Laude en een PhD behaald en is hoog intelligent. Ik kan namelijk totaal niet tegen achterlijkheid.

Geen wonder dat ze ook de gevaren van de islam inziet, gestemd heeft tegen meer massa-immigratie en altijd de verantwoordelijkheid bij zichzelf legt in het leven. Zo kun je groeien als persoon en het meeste uit het leven halen voor jezelf en de mensen om je heen.

Wat een verschil met de gemiddelde islam-apologeet hier.
Je bent gewoon een kneusje joh, zeikt elke dag over omvolking, ondertussen draag je zelf bij aan omvolking met je Turkse vrouw. Je zou niet meer op ons reageren toch, wat bedel je dan nog om onze aandacht, opflikkeren.
pi_215055829
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik hoef niets te weten van die gare "religie" dat is de misvatting die je maakt. Dat blijft moslimbroederschapgeneuzel. Of het nou in je kutboek staat of niet doet er niet toe. Het gaat om de praktijk.

De islam zorgt alleen maar voor ellende, dat is het enige feit dat er toe doet. En daar kan geen lap tekst met soepnieten en sjoelbakken en el kakhuisie iets aan veranderen :W.

Ik weet ook niet precies hoe kanker werkt, maar ik weet wel dat het slecht is :').
Maar zeg dan ook meteen dat je lukraak met wat termen strooit zonder te weten waar het op neerkomt dan bespaar je ons allemaal tijd.

Je weet niet hoe kanker werkt, maar weet je ook dat jouw opvattingen een kanker vormen voor een tolerante samenleving, net zoals de ellendelingen van de moslimextremisten.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:44:46 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055831
Er zit ook nooit een greintje oprechtheid bij he?

Er is echt geen Kaaskop, ongelovige hond, kafir in Nederland die ooit moeite heeft gehad met mensen uit andere landen die hierheen komen, weliswaar een voet in de eigen cultuur houden, maar zich verder wel aanpassen en aan de wet houden.

Waar deze vuige racistische nazibruinhemden wel een probleem mee hebben zijn de mensen die andere mensen doodsteken op straat EN mensen die dat soort daden proberen te verdedigen.
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:47:00 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:44 schreef Killumination het volgende:

[..]
Maar zeg dan ook meteen dat je lukraak met wat termen strooit zonder te weten waar het op neerkomt dan bespaar je ons allemaal tijd.

Je weet niet hoe kanker werkt, maar weet je ook dat jouw opvattingen een kanker vormen voor een tolerante samenleving, net zoals de ellendelingen van de moslim extremisten.
Als moslims nou gewoon geen willekeurige mensen op straat omleggen bespaart het ons allemaal nog veel meer tijd.

Als moslims geen mensen op bruggen doodsteken hoor je mij geen "extremistische" opmerkingen maken, dit is het gebruikelijke de zaak omdraaien en doen alsof die arme moordende moslimpjes weer eens het slachtoffer zijn.

Ziekelijk hoe dit werkelijk bij elke aanslag weer zo gaat hier.
Get woke, go broke!
pi_215055849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:24 schreef Zefi het volgende:

[..]
Totaal niet. Ik had het over dat moslims niet gevraagd hebben om die oorlogen waarbij miljoenen burgerslachtoffers zijn gevallen, miljoenen op de vlucht zijn geslagen en hun landen in puin zijn achtergelaten. Jij reageert daarop met: "de islam is immers verspreid met het zwaard, Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims." ??? Dat vormt in verste verte geen antwoord op wat ik daar stelde. Het is eerder een stokpaardje die je tevoorschijn haalt.

Natuurlijk hebben moslims geen "zin" in oorlog, net als de meeste mensen in de wereld. Wat voor rare beeld heb jij van moslims? Heb jij ook "zin" in oorlog, omdat het westen constant, al eeuwenlang, van de ene oorlog in de andere rolt en de grootste militair-industrieel complex heeft? Als ik daaruit de conclusie zou trekken dat alle Nederlanders "zin" in oorlog hebben dan is dat gewoon achterlijk. En dat is precies wat jij doet. Je trekt daarbij ook nog eens een vers uit context.
Hmm, nee. Wat ik stelde haakt precies in op wat jij zelf zegt.

Je wilt met de vinger wijzen naar het Westen, waarbij je het beeld wilt schetsen of moslims de slachtoffers zijn, maar dit is niet waar. Islamtische landen hebben er zelf een potje van gemaakt met dictators, onderdrukkende regimes en natuurlijk de talloze terreurorganisaties die zelfs in het Westen voor veel slachtoffers hebben gezorgd.

In zulke gevallen kan er wel eens worden teruggeslagen. De situatie in Israël is daar ook weer een uitstekend voorbeeld van waarbij het zichtbaar is dat Islamisten beginnen en zodra er wordt teruggeslagen begint het jammeren en weet men zichzelf meteen de rol van slachtoffer aan te meten. Dit is simpelweg niet hoe de wereld werkt.

Dat brengt ons bij het punt dat ik maakte: oorlogsvoering is wel degelijk iets dat een onderdeel is van de Islamtische culturen, ik verwees daarbij ook naar het concept van Jihad. Oorlogsvoering is waar de vermeende profeet Mohammed aan deed en vormt daarmee een onderdeel van wat de Islam is. Ten slotte trek ik geen vers uit de context, ik laat zien waar deze voor staat.

Wat dacht je hiervan: Islamtische landen zouden eerst eens moeten beginnen met een flinke hervorming, het stoppen van het opdringen van Islam bij mensen, het stoppen van het willen veroveren van nieuwe gebieden en verspreiden van de Islam en tevens het stoppen met het bedrijven van Islamtische terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215055897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je bent gewoon een kneusje joh, zeikt elke dag over omvolking, ondertussen draag je zelf bij aan omvolking met je Turkse vrouw. Je zou niet meer op ons reageren toch, wat bedel je dan nog om onze aandacht, opflikkeren.
Je stelt mij toch een directe vraag? En daar gaf ik direct antwoord op.

Er is niks mis met een immigrant die daadwerkelijk intelligent, hoogopgeleid, niet religieus en welwillend is om te integreren in de Nederlandse maatschappij. Daar hoeven onze grenzen niet voor dicht.

Een groot contrast met de gemiddelde terrorisme-goedprater. Maar over een ding heb je gelijk, discussiëren heeft inderdaad geen zin. Nog nooit heeft iemand in een discussie gezegd 'aah ja, nu snap ik het. Je hebt helemaal gelijk. Het ligt weeldegelijk aan mijzelf en anderen zoals ik.'

Dus waarom doen we dit in godsnaam nog? Juist, in godsnaam dus.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:52:32 #280
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215055899
quote:

[..]

Uit een 'goede kop' komen niet dit soort stompzinnige vooroordelen.
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:56:31 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215055913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dit vind ik wel erg grof.
pi_215055927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als moslims nou gewoon geen willekeurige mensen op straat omleggen bespaart het ons allemaal nog veel meer tijd.

Als moslims geen mensen op bruggen doodsteken hoor je mij geen "extremistische" opmerkingen maken, dit is het gebruikelijke de zaak omdraaien en doen alsof die arme moordende moslimpjes weer eens het slachtoffer zijn.

Ziekelijk hoe dit werkelijk bij elke aanslag weer zo gaat hier.
Ik had het niet meer eens met je kunnen zijn, saillant detail ik moet vrezen voor figuren zoals Ayoub M en Tarrant.
pi_215055945
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Er zit ook nooit een greintje oprechtheid bij he?

Er is echt geen Kaaskop, ongelovige hond, kafir in Nederland die ooit moeite heeft gehad met mensen uit andere landen die hierheen komen, weliswaar een voet in de eigen cultuur houden, maar zich verder wel aanpassen en aan de wet houden.

Waar deze vuige racistische nazibruinhemden wel een probleem mee hebben zijn de mensen die andere mensen doodsteken op straat EN mensen die dat soort daden proberen te verdedigen.
Nederlanders kunnen en zijn ongekend genereus en vastvrij, ik heb met mijn eigen ogen mogen zien ervaren hoe gastvrij vooral de vorige generaties is geweest met het opvangen van vluchtelingen en asielzoekers. Dat neemt niet weg dat er een algemene kanker is wat vreet aan de tolerantie van zowel de moslims als de niet-moslims en vooral daarvoor behoed moet worden en aandacht gevestigd moet worden.
pi_215055969
Verdachte Ayoub M., die toesloeg in Rotterdam, stak eerder zijn eigen moeder

https://www.ad.nl/binnenl(...)gen-moeder~aa57ce81/
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:06:45 #285
13462 BansheeBoy
pi_215055978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Ayoub M., die toesloeg in Rotterdam, stak eerder zijn eigen moeder

https://www.ad.nl/binnenl(...)gen-moeder~aa57ce81/
Tot zover zijn door Islam gedreven gedrag. :') Deze man was verward. Eens te meer weer duidelijk. Maar dat riep ik meteen al. :D

quote:
Zo'n 2,5 jaar geleden viel M. zijn moeder aan in Nijkerk. De vrouw liep bij de steekpartij forse verwondingen op aan haar handen en haar hals. Enkele dagen eerder had M. zich al op gewelddadige wijze tegen een boa verzet en de binnenkant van een Arnhemse politiecel gesloopt.

M. werd schuldig bevonden en kreeg tbs met voorwaarden. Bij zo'n maatregel volgt geen gedwongen opname in een kliniek, maar moet een veroordeelde zich wel aan strenge voorwaarden houden. Het kan dan gaan om bijvoorbeeld het gebruiken van medicijnen, of het volgen van een behandeling voor problemen.
TBSje aaan zijn body. Sorry mensen, mijn vermoeden klopte perfect. :)

zaterdag 21 september 2024 @ 19:07:25 #286
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215055981
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Doet me denken aan een bepaald geloof
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:12:46 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056028
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:01 schreef Killumination het volgende:

[..]
Nederlanders kunnen en zijn ongekend genereus en vastvrij, ik heb met mijn eigen ogen mogen zien ervaren hoe gastvrij vooral de vorige generaties is geweest met het opvangen van vluchtelingen en asielzoekers. Dat neemt niet weg dat er een algemene kanker is wat vreet aan de tolerantie van zowel de moslims als de niet-moslims en vooral daarvoor behoed moet worden en aandacht gevestigd moet worden.
Ja, het is alleen zo jammer dat Nederland dat al jaren doet. Overal proberen "we" het de moslim naar de zin te maken, Halalvoer in kantines, gebedsruimtes overal, kritiek op een hoofddoek is meteen een cancelling etc etc.

Alleen komt er vanuit de islam kant geen enkele toenaderingspoging, sterker, het is nooit goed genoeg, de hoofddoek moet en zal bij de politie, openbare scholen moeten een gebedsruimte, de boerka moet en zal doorgedramd worden. In veel moskeeën wordt nog steeds anti-westers gepreekt etc etc.

En dan buiten dat alles altijd maar van 1 kant moet komen worden ook er nog eens mensen op straat vermoord in de naam van de islam.

Waarom denk je dat mensen er steeds meer en meer tegen zijn eigenlijk? Waarom zouden mensen na decennia alleen maar negatief en ellende nog positief zijn?

Alleen omdat het anders zielig is voor moslims om dat te horen? Zie boven, dat maken ze er zelf naar hoor.
Get woke, go broke!
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 19:44:07 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215056226
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Tot zover zijn door Islam gedreven gedrag. :') Deze man was verward. Eens te meer weer duidelijk. Maar dat riep ik meteen al. :D
[..]

Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit hier eigenlijk
pi_215056344
Waarom kon die gozer überhaupt nog vrij rondlopen? Ik las in een nieuwsbericht dat een rechter hem “met pijn in het hart” gevangenisstraf had gegeven n.a.v. andere incidenten. Pijn in het hart, hoezo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215056379
Wel apart hoe deze aanslag eigenlijk redelijk uit het nieuws is gebleven, en ook al weer snel vergeten is. Alsof die politieagent van South Park erbij staat: move along everyone, nothing to see here!
  zaterdag 21 september 2024 @ 20:05:32 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart hoe deze aanslag eigenlijk redelijk uit het nieuws is gebleven, en ook al weer snel vergeten is. Alsof die politieagent van South Park erbij staat: move along everyone, nothing to see here!
Het zal wel weer een conspiracy genoemd worden, maar dat zie je overal in het westen. Mocht het een keer andersom zijn zie je wekenlang experts aan het woord bij de Npo etc. Nu is het "Wilders in de kaart spelen".
Get woke, go broke!
pi_215056428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het zal wel weer een conspiracy genoemd worden, maar dat zie je overal in het westen. Mocht het een keer andersom zijn zie je wekenlang experts aan het woord bij de Npo etc. Nu is het "Wilders in de kaart spelen".
Ja dan krijg je allemaal linke kunstenaars en zangers die er liedjes over maken of muurschilderingen.
pi_215056440
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, het is alleen zo jammer dat Nederland dat al jaren doet. Overal proberen "we" het de moslim naar de zin te maken, Halalvoer in kantines, gebedsruimtes overal, kritiek op een hoofddoek is meteen een cancelling etc etc.

Alleen komt er vanuit de islam kant geen enkele toenaderingspoging, sterker, het is nooit goed genoeg, de hoofddoek moet en zal bij de politie, openbare scholen moeten een gebedsruimte, de boerka moet en zal doorgedramd worden. In veel moskeeën wordt nog steeds anti-westers gepreekt etc etc.

En dan buiten dat alles altijd maar van 1 kant moet komen worden ook er nog eens mensen op straat vermoord in de naam van de islam.

Waarom denk je dat mensen er steeds meer en meer tegen zijn eigenlijk? Waarom zouden mensen na decennia alleen maar negatief en ellende nog positief zijn?

Alleen omdat het anders zielig is voor moslims om dat te horen? Zie boven, dat maken ze er zelf naar hoor.
Als de gehele samenleving in het teken van de Islam komt te staan en Sharia speelt een invloedrijke rol, dan is het genoeg hoor. Alle kleine gestes ziet men slechts een opstapje naar dit gewenste model van Islamtische dominantie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 september 2024 @ 20:08:29 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215056448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja dan krijg je allemaal linke kunstenaars en zangers die er liedjes over maken of muurschilderingen.
En van die zielige reportages over hoe onveilig meisjes met een hoofddoek zich voelen in dit ranzig bruine land etc.
Get woke, go broke!
pi_215056465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Correct. Deze rare Islamofilie in veel progressief liberale en progressief linkse kringen blijft dan ook een groot probleem.
pi_215056475
quote:

[..]
[..]

Goh, een aantal posts geleden opperde je nog dat het mss een lid van de politie was, een inside job van Israël....

_O-
pi_215056493
quote:

[..]
[..]

Onzin.
De moordenaar van Els Borst vermoordde eerst zijn zus, maar die moord wordt door de media steevast als politieke moord gezien.

Dus dan is dit ook gewoon een moslimterrorist. Een van de vele.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')