abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 16:00:16 #176
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215054170
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze hebben net zoveel (of eigenlijk net zo min) te maken als hooligans met de club die ze supporten. Ik ga dat verder niet uitleggen want die vergelijking zal je wel snappen.
[..]
Zoals ik het zie is dat je gefrustreerd bent dat je mijn waterdichte vragen niet kunt beantwoorden. Prima hoor, maar mij dan sneuneus noemen is een brevet van onvermogen.

Ik ben redelijk genoeg om mijn standpunt aan te passen. Lever 3 tot 5 voorbeelden van moskeeën in Nederland aan die zijn gesloten om de eerdere genoemde redenen en ik zal het overwegen. Tot die tijd:

Underground

:{²
Wel grappig dat jij vaak denkt een punt te maken en een discussie te winnen terwijl je aan alle kanten gewoon op je plaats gezet wordt.

En jij bepaalt niet wat de doelpalen zijn. (3 tot 5 moskeeën dit gesloten zijn). Ik zet mijn eigen doelpalen wel neer. 1 Moskee waar radicale dingen gepreekt worden. Nou ja zeg in Denemarken al 8 van de 8 onderzochte. Ik win de discussie. Klaar. Ow en ga je ook nog even antwoorden op mijn eerdere vraag?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:43 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
En als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.
  zaterdag 21 september 2024 @ 16:06:51 #177
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215054285
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef RealistAtheist het volgende:

Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.
Het antwoord weet je vast al, al zal BansheeBoy dat natuurlijk nooit verklappen.

BansheeBoy klinkt trouwens ook best gay.
  zaterdag 21 september 2024 @ 16:11:36 #178
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215054351
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het antwoord weet je vast al, al zal BansheeBoy dat natuurlijk nooit verklappen.

BansheeBoy klinkt trouwens ook best gay.
Het is ook best gay om elke vrijdag aan de kont van de man voor je te snuffelen tijdens het gebed. :')

Maar zonder gekheid ik ben echt wel benieuwd naar een eerlijk antwoord op mijn vraag. Maar die gaat hij inderdaad niet geven.
pi_215054399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:41 schreef blomke het volgende:

[..]
Maar is het niet zo dat onze cultuur, politiek, rechtspraak en waarden&normen-stelsel gebaseerd zijn op die twee religies?
Ja. Vandaar dat we heksen op de brandstapel gooien en een exorcist bellen als iemand een epileptische aanval heeft...

Nederland heeft nauwelijks een eigen cultuur. Net zoals dat we geen eigen keuken hebben maar grotendeels de Franse, Duitse en Italiaanse keuken na-apen (en inmiddels ook de Aziatische en Arabische, lekker straks nog een broodje shoarma met franse frietjes)

Dat progressieve van de jaren 70 was Nederland ooit een voorloper in maar daar zijn we inmiddels ingehaald door andere landen en zijn we nu de Amerikaanse politiek aan het na-apen (tribalism, great leader, ban everything...)

Hagelslag en twintig soorten vla. Dat is nog Nederlands.
pi_215054488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:39 schreef Zefi het volgende:

[..]
Je reactie vormt geen antwoord op wat je hebt dikgedrukt in mijn post. Beter lezen voordat je reageert.

Je hebt hier ook de dienstplicht die van kracht kan worden als er oorlog is. Zo schokkend is dat niet. Daarnaast gaat dat vers in context over verdediging. Het vers dat daar op volgt:
[..]

Mijn reactie vormt juist een uitstekende reactie op wat jij post.

Je probeert immers te beweren dat moslims geen zin zouden hebben in het voeren van oorlog, terwijl de geschiedenis en de heilige geschriften van de Islam juist het tegenovergestelde laten zien. Zelfs tegenwoordig zien we nog hoeveel oorlogszucht er binnen de Islam is. Kijk naar de situatie in het Midden-Oosten, Nigeria of India.

Het niet willen accepteren van de Islam of het weigeren van een ondergeschikte rol in de samenleving waarbij belasting moet worden betaald als moslims, is al een reden genoeg voor Jihad. Het is dus niet alleen de bereidheid voor oorlogsvoering maar ook de drang voor heerschappij en autoriteit die hieruit blijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 september 2024 @ 16:22:09 #181
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215054498
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:16 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Ja. Vandaar dat we heksen op de brandstapel gooien en een exorcist bellen als iemand een epileptische aanval heeft...

Nederland heeft nauwelijks een eigen cultuur. Net zoals dat we geen eigen keuken hebben maar grotendeels de Franse, Duitse en Italiaanse keuken na-apen (en inmiddels ook de Aziatische en Arabische, lekker straks nog een broodje shoarma met franse frietjes)

Dat progressieve van de jaren 70 was Nederland ooit een voorloper in maar daar zijn we inmiddels ingehaald door andere landen en zijn we nu de Amerikaanse politiek aan het na-apen (tribalism, great leader, ban everything...)

We hebben weer een zelfhater hoor. :') Elk land, sterker nog, elke streek heeft een eigen cultuur. Maar Nederland niet hoor. Is het enige land ter wereld zonder eigen cultuur. :')
  zaterdag 21 september 2024 @ 16:29:29 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215054594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
We hebben weer een zelfhater hoor. :') Elk land, sterker nog, elke streek heeft een eigen cultuur. Maar Nederland niet hoor. Is het enige land ter wereld zonder eigen cultuur. :')
Dat is gewoon propaganda van de islamfascisten, jullie hebben toch geen cultuur dus het is beter als jullie onze fijne islam overnemen.

Liever geen cultuur of zelfs een stamppot met hagelslagcultuur dan die doodscult die islam heet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 16:30:48 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215054607
Dat Nederland niet of nauwelijks een eigen cultuur heeft is lastig hard te maken idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215054902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:22 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
lol ja en die bijzonder unieke Nederlandse cultuur is waarom "onze cultuur, politiek, rechtspraak en waarden&normen-stelsel" gebaseerd zijn op het christendom en het jodendom. Daar reageerde ik op. Lekker iets anders maken van wat ik zei. Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?

Je hebt de "Nederland heeft een joods-christelijke cultuur" slogan te vaak gehoord zeker? En dat ene wasmiddel wast ook echt witter dan wit! Alsof Wilders iedere zondag in de kerk zit hahahaha...

"Zelfhater" man je kent me niet eens.

Ooit gehoord van de verlichting? Daar is onze West-Europese cultuur meer op gebaseerd dan het joods-christendom. Als zoiets al bestaat want toen Europa nog zwaar christelijk was werden joden ook gediscrimineerd en vervolgd. Met een naam als "RealistAtheist" moet je toch bekend zijn met dat stukje geschiedenis? En dan ben ik niet eens een atheist en heb ik nog respect voor religies.
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 17:02:26 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215054920
Als je de doelpalen in een ander stadion zet is het niet leuk meer hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215054971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:02 schreef sp3c het volgende:
Als je de doelpalen in een ander stadion zet is het niet leuk meer hoor
Hoe doe ik dat dan? Ik blijf erbij dat de Nederlandse cultuur grotendeels niet uniek is. Maar dat maakt van mij geen zelfhater en dat ik zogenaamd beweerde dat Nederland islamitisch moet worden slaat al helemaal nergens op.

Doe ff normaal man :P
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:11:26 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215054992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wel grappig dat jij vaak denkt een punt te maken en een discussie te winnen terwijl je aan alle kanten gewoon op je plaats gezet wordt.
Voor als je bent uitgelachen: Op het moment dat je persoonlijk wordt en op de man gaat spelen heb je hoogstpersoonlijk zelf de handdoek gegooid. Daar lach ik op mijn beurt weer keihard om. Alleen dit is een laatst lachje. :)

quote:
En jij bepaalt niet wat de doelpalen zijn. (3 tot 5 moskeeën die gesloten zijn).
Op zich een hele redelijke en nette vraag als je een trend wilt aantonen. Ik zie dit soort reacties als een vis die spartelt op het droge. :D

Moskeeën dragen juist bij aan deradicalisering. Ik kom veel in moskeeën, zeer waarschijnlijk vaker dan jij. Ik weet dus waar ik het over heb. Neem zelf eens een kijkje anders.

Mijn standpunten in deze blijven derhalve staan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:11:49 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215054995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:09 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Hoe doe ik dat dan? Ik blijf erbij dat de Nederlandse cultuur grotendeels niet uniek is. Maar dat maakt van mij geen zelfhater en dat ik zogenaamd beweerde dat Nederland islamitisch moet worden slaat al helemaal nergens op.

Doe ff normaal man :P
En de islam, die overal hetzelfde is, voornamelijk dodelijk, is wel een unieke cultuur dan? :').

Hou toch op, alles en dan ook ALLES aan de Nederlandse cultuur is superieur aan die gare islam.
Get woke, go broke!
pi_215055003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:16 schreef Cargeon het volgende:

[..]

Je vergeet frikandellen, eigenlijk de complete snackbarcultuur, drop, kokosbrood, poffertjes, stroopwafels, oliebollen, stamppot, snert, kapsalon... Nederland heeft genoeg cultuur, jij wilt er alleen niet trots op zijn.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:14:26 #190
13462 BansheeBoy
pi_215055030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:30 schreef sp3c het volgende:
Dat Nederland niet of nauwelijks een eigen cultuur heeft is lastig hard te maken idd
Welke gerechten van Nederlandse origine worden wereldwijd gegeten? Niet aankomen met stroopwafels en poffertjes aub. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_215055032
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En de islam, die overal hetzelfde is, voornamelijk dodelijk, is wel een unieke cultuur dan? :').

Hou toch op, alles en dan ook ALLES aan de Nederlandse cultuur is superieur aan die gare islam.
Dat is ook niet echt moeilijk he.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:15:18 #192
13462 BansheeBoy
pi_215055035
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:09 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Op Fok! staat dit standpunt gelijk aan sympathiseren met ISIS. :')

zaterdag 21 september 2024 @ 17:16:44 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055044
Shoarma, kebab of wat dan ook heeft natuurlijk geen ene moer met de ISLAM te maken, dat zijn gerechten uit bepaalde streken. Het zijn gewoon daar lokale gerechten met ingrediënten die door mensen bedacht zijn zonder Allah of de kleuterneuker in gedachten hoor :').
Get woke, go broke!
pi_215055046
quote:

[..]

Joh kneus wanneer heb ik dat gezegd dan? Dat maak jij er weer van.
pi_215055049
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Welke gerechten van Nederlandse origine worden wereldwijd gegeten? Niet aankomen met stroopwafels en poffertjes aub. :')

Daar staat of valt t wel of niet hebben van een eigen cultuur mee ofzo?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_215055051
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Besef je wel dat de Nederlandse cultuur, die bestaat uit vrijheid en democratie, handel, wetenschap, en dan nog wat andere zaken, oneindig superieur is aan de Islamitische cultuur van onderdrukking?
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:20:08 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215055083
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:16 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Joh kneus wanneer heb ik dat gezegd dan? Dat maak jij er weer van.
Ach, het heeft weer eens weerwoord gekregen en daar kan het niet zo goed tegen, agossie :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:21:54 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215055101
Wie zijn toch al deze trollklonen.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:22:18 #199
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215055110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:00 schreef Cargeon het volgende:

[..]
lol ja en die bijzonder unieke Nederlandse cultuur is waarom "onze cultuur, politiek, rechtspraak en waarden&normen-stelsel" gebaseerd zijn op het christendom en het jodendom. Daar reageerde ik op. Lekker iets anders maken van wat ik zei. Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?

Je hebt de "Nederland heeft een joods-christelijke cultuur" slogan te vaak gehoord zeker? En dat ene wasmiddel wast ook echt witter dan wit! Alsof Wilders iedere zondag in de kerk zit hahahaha...

"Zelfhater" man je kent me niet eens.

Ooit gehoord van de verlichting? Daar is onze West-Europese cultuur meer op gebaseerd dan het joods-christendom. Als zoiets al bestaat want toen Europa nog zwaar christelijk was werden joden ook gediscrimineerd en vervolgd. Met een naam als "RealistAtheist" moet je toch bekend zijn met dat stukje geschiedenis? En dan ben ik niet eens een atheist en heb ik nog respect voor religies.
Man man man jij zegt zelf dat Nederland nauwelijks een cultuur heeft.

En ja ik weet wat de verlichting is. Je hebt het dan ook tegen de compleet verkeerde. Ik denk helemaal niet dat onze cultuur gestoeld is op joods/christelijke waarden (waar beweer ik dat). Vrije handel en overleg (ja polderen) is een wezenlijk onderdeel van onze cultuur. Geert Wilders heb ik al helemaal niks mee. Onze cultuur is zoals gezegd een rijke collectie van handel, watermanagement (en dat gaat al terug tot voor de christelijke jaartelling) en ja ook het geloof speelt wel een rol, in die zin dat de beeldenstorm en de reformatie een soort van tweedeling in ons land (noord/zuid) heeft bewerkstelligd. Het is echt pertinente onzin om te beweren dat Nederland nauwelijks cultuur heeft.

Ik zette het misschien wat scherp in met "zelfhater" maar je maakt ook echt een hele hoop aannames over mij die echt ver ver bezijden de waarheid zijn. Ik heb meer (geschiedenis/wetenschaps)boeken in mijn boekenkast staan dan 99% van de Nederlanders, dus ga aub niet doen alsof ik niet weet waar ik het over heb. :')
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:23:04 #200
13462 BansheeBoy
pi_215055118
quote:

Ik waag het te betwijfelen:

• Je ouders in een bejaarden tehuis stoppen
• Met je partner het aantal sneetjes brood afrekenen
• Tijdens gelegenheden alleen maar staan en drinken
• Tijdens gelegenheden worder er alleen maar hapjes gegeten. Pak een willekeurig product en meng het met mayonaise en het is ineens een salade voor op de cracker. :')
• Tijdens een bruiloft precies moeten weten hoeveel man er komen.
• Komt het vriendje van je zoon spelen moet hij stipt om 18:15 weg want "jullie gaan eten".
• Mannen zijn verworden tot slaafse entiteiten van de vrouw. (Homer Simpson-syndroom)
• In het verkeer kijken alsof een ander altijd iets fouts doet. :')
• Hollandse gerechten? Hutspot, stamppot, poffertjes, haring, stroopwafels. Ik denk dat landen als Madagascar en Litouwen beter scoren. :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')