abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:51:51 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215052824
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dus kunnen we dit omzichtige gemompel vertalen als "kinderen aanleren dat homo's fout zijn"?
In de Islam (en alle grote religies) is niet het homo zijn fout, maar de sexuele daad. Daarom: opleiden en informeren. Stukje gedegen opleiding.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:54:00 #152
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215052835
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vroeg om 3 tot 5 moskeeën die om die reden zijn gesloten in Nederland. Bespaar je de tijd en moeite, die zijn er niet.

Terroristen opereren underground. Moskeeën zouden ze juist heropvoeden als ze er weet van hebben.

Aha ja, terroristen hebben niks met moskeeën te maken. Duidelijk. Je bent en blijft een sneuneus waarmee niet te discussiëren valt.

Die doelpalen heb je overigens zelf geplaatst ik vind het al achterlijk dat er haat gepredikt kan worden tegen het land waar je woont en waaraan je alles te danken hebt. En de rechter geeft echt niet zomaar toestemming voor een undercover operatie om te bepalen wat er binnen de muren van een moskee gebeurt. Als een moskee gesloten wordt is het wel zo extreem ver gegaan. Maar daarvoor is al een enorm grijs gebied met net wel/niet strafbare feiten. En zoals in die docu te zien is dat hoe het er in gemiddelde moskee aan toe gaat.
pi_215052850
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In de Islam (en alle grote religies) is niet het homo zijn fout, maar de sexuele daad. Daarom: opleiden en informeren. Stukje gedegen opleiding.

Dus je mag wel homo zijn, zolang je maar maagd blijft. En wellicht toch voor de zekerheid een baard hebben (nee, niet die soort baard :7 ).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 september 2024 @ 14:00:46 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215052874
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:54 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Aha ja, terroristen hebben niks met moskeeën te maken.
Ze hebben net zoveel (of eigenlijk net zo min) te maken als hooligans met de club die ze supporten. Ik ga dat verder niet uitleggen want die vergelijking zal je wel snappen.

quote:
Duidelijk. Je bent en blijft een sneuneus waarmee niet te discussiëren valt.
Zoals ik het zie is dat je gefrustreerd bent dat je mijn waterdichte vragen niet kunt beantwoorden. Prima hoor, maar mij dan sneuneus noemen is een brevet van onvermogen.

Ik ben redelijk genoeg om mijn standpunt aan te passen. Lever 3 tot 5 voorbeelden van moskeeën in Nederland aan die zijn gesloten om de eerdere genoemde redenen en ik zal het overwegen. Tot die tijd:

Underground

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215052878
quote:

[..]

Ah, nou top hoor. Van Banshee en de Islam heeft iedereen de vrijheid om homo te zijn.
Alleen zodra die homo's seks hebben met andere mannen moeten ze een gebouw afgemieterd worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215052888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Bovendien, Duitsland en Frankrijk waren tegen de interventie in Irak en deden dus niet mee, toch zijn juist dit de landen die het meest getroffen worden door moslimterreur. Dat hele verhaaltje dat radicalisatie begint bij het nieuws van bombardementen op onschuldige moslims is dus regelrechte bullshit en een vorm van wegkijken of zelfs goedpraten.
Ja want Irak is maar 1 keer binnengevallen en dat was ook het enige moslimland dat de afgelopen decennia is aangevallen en kapot gemaakt. :')
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 14:14:18 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052953
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215052955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:03 schreef Zefi het volgende:

[..]
Ja want Irak is maar 1 keer binnengevallen en dat was ook het enige moslimland dat de afgelopen decennia is aangevallen en kapot gemaakt. :')
Het punt dat ik maakte is dat Duitsland en Frankrijk niet hebben lopen bombarderen daar, Frankrijk kreeg zelfs nog ruzie met de VS omdat die zich in de steek gelaten voelden. Er zijn nog wel meer landen die nog nooit een bom hebben gegooid op een islamitisch land, maar die toch te maken krijgen met moslimterreur. Jouw stelling dat radicalisatie daardoor zou komen is dus een drogreden en makkelijk onderuit te halen. Het maakt een jihadist niets uit waar hij een aanslag pleegt, alles wat niet islamitisch is is een legitiem doelwit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215052972
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:28 schreef Zefi het volgende:

[..]
Het ontbreekt je blijkbaar zelf aan zelfreflectie. Je doet al jaren extremistische uitspraken alleen al om een aanslag die soms plaatsvindt elders in de EU, laat staan hoe je zou radicaliseren als er dagelijks aanslagen zouden plaatsvinden. Net zoals jij, als nota bene atheïst, je verbonden voelt met Israël, hun terreur goedpraat ("briljante actie") waarbij ook burgers omkomen, is het niet gek dat moslims zich verboden voelen met elkaar.

Moslims hebben nooit gevraagd om die oorlogen en om hun landen te verwoesten voor olie.
Bijzondere claim, de Islam is immers verspreid met het zwaard. Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims.
quote:
Jihâd (holy fighting in Allâh’s cause) is ordained for you (Muslims) though you dislike it, and it may be that you dislike a thing which is good for you and that you like a thing which is bad for you. Allâh knows but you do not know.

Bron
Tevens zijn deze 'moslimlanden' gebieden die Islamisten ooit hebben veroverd op de volkeren en mensen die daar woonden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215053002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Uit geloofsovertuiging ja? Poetin riep deus vult en viel toen Oekraine binnen? Die vent doet de dingen alleen maar voor zichzelf en wat vriendjes. Een theologische motivatie lijkt er niet achter te zitten.
Zijn motivering is irrelevant (hoewel de leider van de Russisch-Orthodoxe kerk zijn rechterhand is en zijn invasie zegent), de mate van het geweld is de issue. Het debat over moslimextremisme als het grootste probleem van het moment is wat mij betreft tot einde gekomen na de Russische invasie van Oekraïne, nadat we hebben gezien hoe deze tirannen geen enkel probleem hebben met het bedreigen van het voortbestaan van de mensheid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Knap stukje gaslighting. Helaas werkt dat niet bij mij met een geradicaliseerd familielid (en nee, ben niet moslim).
Je bent te vaag, hier kan ik niets mee, je hebt een geradicaliseerd moslimfamilielid als niet-moslimgezin? Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.
pi_215053030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:25 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.
Gezien het leeftijdsverschil komt ouder wel goed in de buurt hoor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215053114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:25 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zijn motivering is irrelevant (hoewel de leider van de Russisch-Orthodoxe kerk zijn rechterhand is en zijn invasie zegent), de mate van het geweld is de issue. Het debat over moslimextremisme als het grootste probleem van het moment is wat mij betreft tot einde gekomen na de Russische invasie van Oekraïne, nadat we hebben gezien hoe deze tirannen geen enkel probleem hebben met het bedreigen van het voortbestaan van de mensheid.
[..]
Je bent te vaag, hier kan ik niets mee, je hebt een geradicaliseerd moslimfamilielid als niet-moslimgezin? Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.
Zowel Rusland als Oekraïne zijn natuurlijk overwegend Orthodox-Christelijke landen. Poetin is natuurlijk zeker een gevaarlijke dictator, maar religie speelt in deze kwestie geen rol. Russisch nationalisme en een drang voor expansionisme wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215053129
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt niet. Zoals de user EttovanBelgië al aangeeft zijn het Christendom en Jodendom amper nog van invloed in Europa, daarnaast zijn dit ook inherent andere religies dan de Islam.
Maar is het niet zo dat onze cultuur, politiek, rechtspraak en waarden&normen-stelsel gebaseerd zijn op die twee religies?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 21 september 2024 @ 14:43:20 #164
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215053137
quote:

[..]

En als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?
pi_215053159
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Martijn, je wil te graag joh. Daardoor komt je analyse op losse schroeven. Iemand die radicalisseert in een gezin moet je niet anders zien dan een zoon van Frans en Claudia die van school gaat en gothic wordt. Dat is met tegenzin van die ouders.

Die hele vgl klopt natuurlijk niet tenzij frans en claudia ook gothic zijn en ze hun zoon zo hebben opgevoed.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 21 september 2024 @ 14:58:15 #166
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215053291
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Radicalisering is een algemeen fenomeen, jij bent het levende bewijs, als niet-moslim zet je telkens alle moslims weg als islamofascisten en wil je hele families uitzetten (je postgeschiedenis staat er vol mee ondanks dat het ergste al is verwijderd door de mods). Daarom worden naast moslimextremisten ook andere vormen van radicalisering besproken door NCTV in hun rapporten.
Waar heb je over? Ik zou alle moslims wegzetten als islamofascisten? Waar doe ik dat dan? Wat een onzin. Natuurlijk, veel moslims zijn islamofascisten, soms zonder het zelf te weten. Eigenlijk is elke moslim die de islam altijd boven de Nederlandse wet stelt, voor wie de islam altijd op de eerste plek komt, een islamofascist. En dat zijn inderdaad heel veel moslims. Maar vast niet allemaal, mag ik tenminste hopen.

En welke posts van mij zijn volgens jou verwijderd door de mods? Dat gebeurt namelijk vrijwel nooit.

Jij kunt je beter druk maken om je eigen radicalisering. Het alsmaar downplayen en zelfs verdedigen van islamitisch geweld begint je zolangzamerhand medeplichtig te maken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215053500
Ik zie dat BansheeBoy, Triggershot en de andere usual suspects gewoon nog steeds verder gaan met verklaren, redenen zoeken en bagatelliseren wat er gebeurd is. Het ligt natuurlijk nooit aan de islam of aan moslims. Maar altijd aan hunnie.

Wat ben ik klaar met die tyfus islam. Geen greintje introspectie. Geen greintje zelfverbetering. Geen greintje besef van hoe de wereld werkt. Alleen maar 'wij willen dit' en 'wij zijn zielig'. En altijd maar de vraag stellen waarom de rest van de wereld toch zo'n tyfushekel heeft aan de islam. Ze snappen het niet en willen het niet snappen.

Ik kan er niet meer tegen in ieder geval. Ik kan het niet eens meer lezen of opbrengen om er nog mee in discussie te gaan. Elke keer als er mensen sterven in de naam van Allah, ligt het aan alles behalve aan Allah en zijn boek.

Ik hoop in ieder geval dat de Islam en alle moslims die meer dan zeer gematigd geloven, snel optiefen naar een islamitisch land. Discussie heeft verder geen zin meer. We kunnen er nog miljarden tegen aan gooien, nog meer taalcurssusen, integratiecurssussen, buurthuizen, excuses, gratisch geld, etc. Nog meer tijd. Maar het heeft geen zin. De islam is onverenigbaar met Westerse waarden. Moslims kúnnen gewoon niet zonder wroeging naar onze manier van leven kijken. Het wordt tijd dat wij andersom hetzelfde gaan doen. Ik hoef geen zielige praatjes, excuusjes of redenen meer.

Elke moslim die niet kan zeggen 'wat verschrikkelijk wat hier weer gebeurt, in naam van mijn heilige boek en god. Wat is er toch mis met ons? Waarom gebeurt dit zo vaak? Waarom is er overal waar de islam is, onrust en onderdrukking? Wat zit er toch in onze religie dat niet werkt? Hoe kunnen we dit beter doen om de wereld een betere plek te maken, niet alleen voor ons, maar ook de andersdenkenden en ongelovigen? Hoe houden we onze gemeenschap vrediger en succesvoller en hoe voorkomen we in de toekomst dit soort aanslagen?'

En dat ZONDER naar het Westen of Joden te wijzen, of allerlei andere historische redenen: DIE IS AF. WEG. RAUS. Je snapt het blijkbaar niet en je wilt het niet snappen.
pi_215053581
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het punt dat ik maakte is dat Duitsland en Frankrijk niet hebben lopen bombarderen daar, Frankrijk kreeg zelfs nog ruzie met de VS omdat die zich in de steek gelaten voelden. Er zijn nog wel meer landen die nog nooit een bom hebben gegooid op een islamitisch land, maar die toch te maken krijgen met moslimterreur. Jouw stelling dat radicalisatie daardoor zou komen is dus een drogreden en makkelijk onderuit te halen. Het maakt een jihadist niets uit waar hij een aanslag pleegt, alles wat niet islamitisch is is een legitiem doelwit.
Onzin. Zoals ik al zei is er niet alleen 1 keer een oorlog in Irak geweest. In de Golfoorlog deed Frankrijk wel mee en in Syrië heeft Frankrijk en Duitsland volop zitten bombarderen waarbij talloze burgers zijn omgekomen. Idem dito voor Afghanistan. Het is geen drogreden, want de aanslagplegers die levend opgepakt zijn en de groeperingen waar ze lid van zijn geven altijd als motief voor de aanslagen aan dat die landen deelnemen aan oorlogen waarbij talloze burgers omkomen. Ze spreken dan ook altijd van wraak/vergelding.
pi_215053626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:18 schreef matigeuser het volgende:
Ik zie dat BansheeBoy, Triggershot en de andere usual suspects gewoon nog steeds verder gaan met verklaren
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 15:34:02 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215053717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef Zefi het volgende:

[..]
Onzin. Zoals ik al zei is er niet alleen 1 keer een oorlog in Irak geweest. In de Golfoorlog deed Frankrijk wel mee en in Syrië heeft Frankrijk en Duitsland volop zitten bombarderen waarbij talloze burgers zijn omgekomen. Idem dito voor Afghanistan. Het is geen drogreden, want de aanslagplegers die levend opgepakt zijn en de groeperingen waar ze lid van zijn geven altijd als motief voor de aanslagen aan dat die landen deelnemen aan oorlogen waarbij talloze burgers omkomen. Ze spreken dan ook altijd van wraak/vergelding.
Saudi Arabië deed ook mee aan Golfoorlog 1

En Iran en Irak hebben daarvoor een decennium gruwelijk oorlog met elkaar gevoerd

Eigenaardig dat dit niet tot radicalisatie heeft geleid

Zou het dan toch een religieus dingetje zijn?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215053780
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzondere claim, de Islam is immers verspreid met het zwaard. Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims.
[..]
Tevens zijn deze 'moslimlanden' gebieden die Islamisten ooit hebben veroverd op de volkeren en mensen die daar woonden.
Je reactie vormt geen antwoord op wat je hebt dikgedrukt in mijn post. Beter lezen voordat je reageert.

Je hebt hier ook de dienstplicht die van kracht kan worden als er oorlog is. Zo schokkend is dat niet. Daarnaast gaat dat vers in context over verdediging. Het vers dat daar op volgt:

quote:
They ask you about fighting in the sacred months. Say, “Fighting during these months is a great sin. But hindering others from the Path of Allah, rejecting Him, and expelling the worshippers from the Sacred Mosque is a greater sin in the sight of Allah. For persecution is far worse than killing. And they will not stop fighting you until they turn you away from your faith, if they can.
  zaterdag 21 september 2024 @ 15:45:31 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215053876
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.
Ja, zo enorm radicaal, wat zinnen op een forum plaatsen.

Vrijwel 1 op 1 te vergelijken met weer totaal verscheurde families die doden te betreuren hebben in de naam van tering Allah en zijn kinderneukende profeet :r.

Dan maar radicaal, het is mooi geweest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215053886
Heatwave O+
pi_215053956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef Zefi het volgende:

[..]
Die aanslag in Oostenrijk door die Tsjetsjeen die met zijn kalashnikov schietend door de straten liep, was dat ook een vergelding voor de bombardementen die Oostenrijk in het midden oosten heeft uitgevoerd? Oh wacht......Oostenrijk heeft nog nooit een land gebombeerd. Of die Marokkaan die in Turku in Finland 10 willekeurige vrouwen neerstak waarvan er twee het niet overleefden? Ook wraak voor Finse bombardementen. Oh wacht....

Verder zijn er aanslagen geweest in Denemarken, Noorwegen en Zweden, allemaal landen die nog nooit een vinger naar een islamitisch land hebben uitgestoken, maar blijf maar gewoon lekker volhouden dat het allemaal voortkomt uit wraak voor alle vreselijke bombardementen die al die landen hebben uitgevoerd op die zielige onschuldige moslims.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215054161
:)

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2024 16:10:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')