In de Islam (en alle grote religies) is niet het homo zijn fout, maar de sexuele daad. Daarom: opleiden en informeren. Stukje gedegen opleiding.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dus kunnen we dit omzichtige gemompel vertalen als "kinderen aanleren dat homo's fout zijn"?
Aha ja, terroristen hebben niks met moskeeën te maken. Duidelijk. Je bent en blijft een sneuneus waarmee niet te discussiëren valt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vroeg om 3 tot 5 moskeeën die om die reden zijn gesloten in Nederland. Bespaar je de tijd en moeite, die zijn er niet.
Terroristen opereren underground. Moskeeën zouden ze juist heropvoeden als ze er weet van hebben.²
Dus je mag wel homo zijn, zolang je maar maagd blijft. En wellicht toch voor de zekerheid een baard hebben (nee, niet die soort baardquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de Islam (en alle grote religies) is niet het homo zijn fout, maar de sexuele daad. Daarom: opleiden en informeren. Stukje gedegen opleiding.²
Ze hebben net zoveel (of eigenlijk net zo min) te maken als hooligans met de club die ze supporten. Ik ga dat verder niet uitleggen want die vergelijking zal je wel snappen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:54 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Aha ja, terroristen hebben niks met moskeeën te maken.
Zoals ik het zie is dat je gefrustreerd bent dat je mijn waterdichte vragen niet kunt beantwoorden. Prima hoor, maar mij dan sneuneus noemen is een brevet van onvermogen.quote:Duidelijk. Je bent en blijft een sneuneus waarmee niet te discussiëren valt.
Ah, nou top hoor. Van Banshee en de Islam heeft iedereen de vrijheid om homo te zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de Islam (en alle grote religies) is niet het homo zijn fout, maar de sexuele daad. Daarom: opleiden en informeren. Stukje gedegen opleiding.²
Ja want Irak is maar 1 keer binnengevallen en dat was ook het enige moslimland dat de afgelopen decennia is aangevallen en kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bovendien, Duitsland en Frankrijk waren tegen de interventie in Irak en deden dus niet mee, toch zijn juist dit de landen die het meest getroffen worden door moslimterreur. Dat hele verhaaltje dat radicalisatie begint bij het nieuws van bombardementen op onschuldige moslims is dus regelrechte bullshit en een vorm van wegkijken of zelfs goedpraten.
Het punt dat ik maakte is dat Duitsland en Frankrijk niet hebben lopen bombarderen daar, Frankrijk kreeg zelfs nog ruzie met de VS omdat die zich in de steek gelaten voelden. Er zijn nog wel meer landen die nog nooit een bom hebben gegooid op een islamitisch land, maar die toch te maken krijgen met moslimterreur. Jouw stelling dat radicalisatie daardoor zou komen is dus een drogreden en makkelijk onderuit te halen. Het maakt een jihadist niets uit waar hij een aanslag pleegt, alles wat niet islamitisch is is een legitiem doelwit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:03 schreef Zefi het volgende:
[..]
Ja want Irak is maar 1 keer binnengevallen en dat was ook het enige moslimland dat de afgelopen decennia is aangevallen en kapot gemaakt.
Bijzondere claim, de Islam is immers verspreid met het zwaard. Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:28 schreef Zefi het volgende:
[..]
Het ontbreekt je blijkbaar zelf aan zelfreflectie. Je doet al jaren extremistische uitspraken alleen al om een aanslag die soms plaatsvindt elders in de EU, laat staan hoe je zou radicaliseren als er dagelijks aanslagen zouden plaatsvinden. Net zoals jij, als nota bene atheïst, je verbonden voelt met Israël, hun terreur goedpraat ("briljante actie") waarbij ook burgers omkomen, is het niet gek dat moslims zich verboden voelen met elkaar.
Moslims hebben nooit gevraagd om die oorlogen en om hun landen te verwoesten voor olie.
Tevens zijn deze 'moslimlanden' gebieden die Islamisten ooit hebben veroverd op de volkeren en mensen die daar woonden.quote:Jihâd (holy fighting in Allâh’s cause) is ordained for you (Muslims) though you dislike it, and it may be that you dislike a thing which is good for you and that you like a thing which is bad for you. Allâh knows but you do not know.
Bron
Zijn motivering is irrelevant (hoewel de leider van de Russisch-Orthodoxe kerk zijn rechterhand is en zijn invasie zegent), de mate van het geweld is de issue. Het debat over moslimextremisme als het grootste probleem van het moment is wat mij betreft tot einde gekomen na de Russische invasie van Oekraïne, nadat we hebben gezien hoe deze tirannen geen enkel probleem hebben met het bedreigen van het voortbestaan van de mensheid.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Uit geloofsovertuiging ja? Poetin riep deus vult en viel toen Oekraine binnen? Die vent doet de dingen alleen maar voor zichzelf en wat vriendjes. Een theologische motivatie lijkt er niet achter te zitten.
Je bent te vaag, hier kan ik niets mee, je hebt een geradicaliseerd moslimfamilielid als niet-moslimgezin? Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Knap stukje gaslighting. Helaas werkt dat niet bij mij met een geradicaliseerd familielid (en nee, ben niet moslim).
Gezien het leeftijdsverschil komt ouder wel goed in de buurt hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:25 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.
Zowel Rusland als Oekraïne zijn natuurlijk overwegend Orthodox-Christelijke landen. Poetin is natuurlijk zeker een gevaarlijke dictator, maar religie speelt in deze kwestie geen rol. Russisch nationalisme en een drang voor expansionisme wel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:25 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zijn motivering is irrelevant (hoewel de leider van de Russisch-Orthodoxe kerk zijn rechterhand is en zijn invasie zegent), de mate van het geweld is de issue. Het debat over moslimextremisme als het grootste probleem van het moment is wat mij betreft tot einde gekomen na de Russische invasie van Oekraïne, nadat we hebben gezien hoe deze tirannen geen enkel probleem hebben met het bedreigen van het voortbestaan van de mensheid.
[..]
Je bent te vaag, hier kan ik niets mee, je hebt een geradicaliseerd moslimfamilielid als niet-moslimgezin? Dan bewijs je toch mijn punt, dat radicalisering ook plaats kan vinden bij een kind van niet-moslimouders, niet-moslims zijn namelijk net zo vatbaar voor de propaganda van IS en al-Qaeda.
Maar is het niet zo dat onze cultuur, politiek, rechtspraak en waarden&normen-stelsel gebaseerd zijn op die twee religies?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt niet. Zoals de user EttovanBelgië al aangeeft zijn het Christendom en Jodendom amper nog van invloed in Europa, daarnaast zijn dit ook inherent andere religies dan de Islam.
En als een moslimjongen ondanks deze "opleiding" toch besluit dat jij een andere jongen leuk vindt en besluit een (sexuele) relatie daarmee aan te gaan? Wat dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hele vgl klopt natuurlijk niet tenzij frans en claudia ook gothic zijn en ze hun zoon zo hebben opgevoed.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Martijn, je wil te graag joh. Daardoor komt je analyse op losse schroeven. Iemand die radicalisseert in een gezin moet je niet anders zien dan een zoon van Frans en Claudia die van school gaat en gothic wordt. Dat is met tegenzin van die ouders.²
Waar heb je over? Ik zou alle moslims wegzetten als islamofascisten? Waar doe ik dat dan? Wat een onzin. Natuurlijk, veel moslims zijn islamofascisten, soms zonder het zelf te weten. Eigenlijk is elke moslim die de islam altijd boven de Nederlandse wet stelt, voor wie de islam altijd op de eerste plek komt, een islamofascist. En dat zijn inderdaad heel veel moslims. Maar vast niet allemaal, mag ik tenminste hopen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:36 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Radicalisering is een algemeen fenomeen, jij bent het levende bewijs, als niet-moslim zet je telkens alle moslims weg als islamofascisten en wil je hele families uitzetten (je postgeschiedenis staat er vol mee ondanks dat het ergste al is verwijderd door de mods). Daarom worden naast moslimextremisten ook andere vormen van radicalisering besproken door NCTV in hun rapporten.
Onzin. Zoals ik al zei is er niet alleen 1 keer een oorlog in Irak geweest. In de Golfoorlog deed Frankrijk wel mee en in Syrië heeft Frankrijk en Duitsland volop zitten bombarderen waarbij talloze burgers zijn omgekomen. Idem dito voor Afghanistan. Het is geen drogreden, want de aanslagplegers die levend opgepakt zijn en de groeperingen waar ze lid van zijn geven altijd als motief voor de aanslagen aan dat die landen deelnemen aan oorlogen waarbij talloze burgers omkomen. Ze spreken dan ook altijd van wraak/vergelding.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het punt dat ik maakte is dat Duitsland en Frankrijk niet hebben lopen bombarderen daar, Frankrijk kreeg zelfs nog ruzie met de VS omdat die zich in de steek gelaten voelden. Er zijn nog wel meer landen die nog nooit een bom hebben gegooid op een islamitisch land, maar die toch te maken krijgen met moslimterreur. Jouw stelling dat radicalisatie daardoor zou komen is dus een drogreden en makkelijk onderuit te halen. Het maakt een jihadist niets uit waar hij een aanslag pleegt, alles wat niet islamitisch is is een legitiem doelwit.
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:18 schreef matigeuser het volgende:
Ik zie dat BansheeBoy, Triggershot en de andere usual suspects gewoon nog steeds verder gaan met verklaren
Saudi Arabië deed ook mee aan Golfoorlog 1quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef Zefi het volgende:
[..]
Onzin. Zoals ik al zei is er niet alleen 1 keer een oorlog in Irak geweest. In de Golfoorlog deed Frankrijk wel mee en in Syrië heeft Frankrijk en Duitsland volop zitten bombarderen waarbij talloze burgers zijn omgekomen. Idem dito voor Afghanistan. Het is geen drogreden, want de aanslagplegers die levend opgepakt zijn en de groeperingen waar ze lid van zijn geven altijd als motief voor de aanslagen aan dat die landen deelnemen aan oorlogen waarbij talloze burgers omkomen. Ze spreken dan ook altijd van wraak/vergelding.
Je reactie vormt geen antwoord op wat je hebt dikgedrukt in mijn post. Beter lezen voordat je reageert.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere claim, de Islam is immers verspreid met het zwaard. Mohamed was dan ook een legerleider en zoals we weten is Jihad, (oorlogsvoering) zelfs een verplichting voor moslims.
[..]
Tevens zijn deze 'moslimlanden' gebieden die Islamisten ooit hebben veroverd op de volkeren en mensen die daar woonden.
quote:They ask you about fighting in the sacred months. Say, “Fighting during these months is a great sin. But hindering others from the Path of Allah, rejecting Him, and expelling the worshippers from the Sacred Mosque is a greater sin in the sight of Allah. For persecution is far worse than killing. And they will not stop fighting you until they turn you away from your faith, if they can.
Ja, zo enorm radicaal, wat zinnen op een forum plaatsen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Als je denkt dat jouw reactie normaal is, think again. Jij bent zelf radicaal. Net als Lemmeb.
Die aanslag in Oostenrijk door die Tsjetsjeen die met zijn kalashnikov schietend door de straten liep, was dat ook een vergelding voor de bombardementen die Oostenrijk in het midden oosten heeft uitgevoerd? Oh wacht......Oostenrijk heeft nog nooit een land gebombeerd. Of die Marokkaan die in Turku in Finland 10 willekeurige vrouwen neerstak waarvan er twee het niet overleefden? Ook wraak voor Finse bombardementen. Oh wacht....quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef Zefi het volgende:
[..]
Onzin. Zoals ik al zei is er niet alleen 1 keer een oorlog in Irak geweest. In de Golfoorlog deed Frankrijk wel mee en in Syrië heeft Frankrijk en Duitsland volop zitten bombarderen waarbij talloze burgers zijn omgekomen. Idem dito voor Afghanistan. Het is geen drogreden, want de aanslagplegers die levend opgepakt zijn en de groeperingen waar ze lid van zijn geven altijd als motief voor de aanslagen aan dat die landen deelnemen aan oorlogen waarbij talloze burgers omkomen. Ze spreken dan ook altijd van wraak/vergelding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |