abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 12:54:04 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052305
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Oh, je hebt geen voorbeelden? Prima. Dan blijf ik bij mijn ininitiele standpunt.

(niet zo) random woord: underground

:{²
Ik gaf er al 1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215052315
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is te vaag en ook niet te bewijzen. Maar stel dit klopt, welke moskeeën zijn om die reden gesloten in Nederland? Ik wil graag 3 voorbeelden. 5 mag ook.

Als men in de moskeeën niet negatief zou spreken over het land waarin zij verblijven dan zouden er toch minder kindsoldaten radicaliseren?
pi_215052343
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stelling was niet dat ze er terroristen opleiden maar dat radicalisering daar begint
Radicalisering begint niet in een moskee, maar met het nieuws die dagelijks gebracht wordt over onschuldige burgers die gebombardeerd worden in moslimlanden. Bij een aanslag in een EU land zie je ook veel users/Nederlanders radicaliseren. Stel je voor als er dagelijks in Nederland aanslagen plaatsvinden met tientallen tot honderden slachtoffers en dat jarenlang? Dat zou sommige Nederlanders ook radicaliseren in die mate dat ze overgaan tot geweld. Dan kan je wel wijzen naar de kerk of ouders of overtuiging als oorzaak, maar dan ben je gewoon niet realistisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zefi op 21-09-2024 13:12:07 ]
  zaterdag 21 september 2024 @ 12:59:43 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215052346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik gaf er al 1
Heb je 3 tot 5 voorbeelden voor me in Nederland? Nee? Ook goed hoor. Maar dan beweeg ik geen milimeter van mijn inititiele standpunt vandaan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 13:05:10 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052382
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Heb je 3 tot 5 voorbeelden voor me in Nederland? Nee? Ook goed hoor. Maar dan beweeg ik geen milimeter van mijn inititiele standpunt vandaan.

Ik heb geen zin in huiswerk hoor :')
pi_215052408
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is homoseksualiteit te voorkomen? Die vraag staat nog open
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215052420
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:59 schreef Zefi het volgende:

[..]
Radicalisering begint niet in een moskee, maar met het nieuws die dagelijks gebracht wordt over onschuldige burgers die gebombardeerd worden in een moslimland. Bij een aanslag in een EU land zie je ook veel users/Nederlanders radicaliseren. Stel je voor als er dagelijks in Nederland aanslagen plaatsvinden met tientallen tot honderden slachtoffers en dat jarenlang? Dat zou sommige Nederlanders ook radicaliseren in die mate dat ze overgaan tot geweld. Dan kan je wel wijzen naar de kerk of ouders of overtuiging als oorzaak, maar dat is gewoon niet realistisch.
En weer 0 zelfreflectie.

En weer: Samuel Paty bombardeerde niemand.

Hou toch op met je anti-Westers geneuzel en kijk eens in die spiegel die je anderen zo graag voorhoudt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215052424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het heeft ook geen zin, hij gaat de goalposts net zolang verschuiven totdat er niet aan te voldoen valt. Waren er gemakkelijk vijf gevallen te vinden, dan had hij er zeven gewild.
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:12:39 #109
13462 BansheeBoy
pi_215052451
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Begrijp ik ook best hoor. Zeker als het je standpunt niet helpt. Ik blij daardoor wel mijn standpunt. Sorry man.

Underground

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:13:22 #110
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215052458
quote:

[..]
Radicalisering begint niet in een moskee, maar met het nieuws die dagelijks gebracht wordt over onschuldige burgers die gebombardeerd worden in een moslimland. Bij een aanslag in een EU land zie je ook veel users/Nederlanders radicaliseren. Stel je voor als er dagelijks in Nederland aanslagen plaatsvinden met tientallen tot honderden slachtoffers en dat jarenlang? Dat zou sommige Nederlanders ook radicaliseren in die mate dat ze overgaan tot geweld. Dan kan je wel wijzen naar de kerk of ouders of overtuiging als oorzaak, maar dat is gewoon niet realistisch.
Aaaahhhhh het gebruikelijke gebrek aan zelfreflectie is weer ruimschoots aanwezig. Gewoon alle kansen hier om wat van je leven te maken. Maar nee we radicaliseren hier vanwege een oorlog 1000en kilometers verderop. :')

Ow en daarbij kan het "westen" het toch nooit goed doen. Als we niks doen janken moslims dat het westen hun in de steek laat. En als we wel wat doen janken ze over slachtoffers. :')
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:16:10 #111
13462 BansheeBoy
pi_215052487
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het heeft ook geen zin, hij gaat de goalposts net zolang verschuiven totdat er niet aan te voldoen valt. Waren er gemakkelijk vijf gevallen te vinden, dan had hij er zeven gewild.
Als het kennelijk zoveeel gebeurd vind ik vragen om het aanleveren van 3 tot 5 voorbeelden eigenlijk onzettend redelijk. Ik kan niet anders concluderen dat het dan toch onzettend meevalt. En dat is dat prima in lijn met wat ik al zei:

Underground.

pi_215052491
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2024 03:46 schreef Killumination het volgende:

[..]
Je stelling moet inderdaad wel het product zijn van een simpele ziel als je de implicaties van je stelling zelf niet begrijpt en zelfs toepasbaar op alles.

Je hoeft alleen maar een woord aan te passen en de stelling klopt nog steeds:

Intolerante christendom is een probleem voor de tolerante moderne westerse samenleving, wegens conflicterende opvattingen in belangrijke kern punten.

Intolerante jodendom is een probleem voor de tolerante moderne westerse samenleving, wegens conflicterende opvattingen in belangrijke kern punten.

Intolerante Y is altijd een probleem bij een tolerante X als er sprake is van conflicterende opvattingen in belangrijke kernpunten.

Geen idee of je dacht met iets diepgaand te komen met je opvattingen, maar er zit in ieder geval niet echt een stelling waar enige discussiewaarde in zit tenzij je een (on)bewust partisan bent van een specifieke ideologie.
Nee, want één van de belangrijkste conflicterende punten is het verschil in zienswijze naar eer en respect en de daar aan gelinkte rechtvaardiging/motivatie om over te gaan op (dreigen van) (barbaars) geweld.

Hierin onderscheid de islam zich in alles.

Daarom is er hier geen probleem met het jodendom en/of het christendom.
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 13:17:10 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052496
quote:

[..]
Radicalisering begint niet in een moskee, maar met het nieuws die dagelijks gebracht wordt over onschuldige burgers die gebombardeerd worden in moslimlanden. Bij een aanslag in een EU land zie je ook veel users/Nederlanders radicaliseren. Stel je voor als er dagelijks in Nederland aanslagen plaatsvinden met tientallen tot honderden slachtoffers en dat jarenlang? Dat zou sommige Nederlanders ook radicaliseren in die mate dat ze overgaan tot geweld. Dan kan je wel wijzen naar de kerk of ouders of overtuiging als oorzaak, maar dan ben je gewoon niet realistisch.
Prima verklaring voor de aanslag bij Zaventem

De krijgsverrichtingen van het machtige Belgische luchtwapen _O-
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 13:19:32 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052508
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Begrijp ik ook best hoor. Zeker als het je standpunt niet helpt. Ik blij daardoor wel mijn standpunt. Sorry man.

Underground

Ik heb je een prima voorbeeld gegeven, ik vind het genoeg
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:22:01 #115
13462 BansheeBoy
pi_215052530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb je een prima voorbeeld gegeven, ik vind het genoeg
Bansheeboy: Waar kom je vandaan?
Sp3c: Pindakaas! Wel met stukjes noot aub. Heerlijk!

Neen.

Wel zou ik je deze nog willen toeschuiven:

1 zwaluw maakt nog geen zomer.

Komt uit een goede inborst dus doe er je voordeel mee.

zaterdag 21 september 2024 @ 13:23:02 #116
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215052537
Volgens mij is radicaliseren waarmee men moordpartijen bedoelt toch echt typisch iets van de islam/moslims hoor. Maar ik weet heel goed dat de meeste moslims dat niet willen of domweg niet kunnen zien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:26:11 #117
13462 BansheeBoy
pi_215052552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:23 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij is radicaliseren waarmee men moordpartijen bedoelt toch echt typisch iets van de islam/moslims hoor. Maar ik weet heel goed dat de meeste moslims dat niet willen of domweg niet kunnen zien.
Het is typisch iets voor gekken/verwarde personen. Dit soort aanslagen en/of moordpartijen gebeuren zo ontzettend weinig dat we weigeren dit te labelen aan ons geloof. Daarom was ik ook zielsgelukkig dat zelfs media het over een verwarde persoon hadden. Nogmaals het kwam goed terecht bij me. Stukje euforie.

zaterdag 21 september 2024 @ 13:26:33 #118
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215052555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:21 schreef Killumination het volgende:

[..]
Verder ben ik uiteraard niet in een positie om te spreken namens de intolerantie van het christendom in Nederland zelf richting eigen afgekeurde gebruiken.
Kom op man, je kan toch wel een wiki pagina opzoeken :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 13:26:51 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215052556
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen.

Nee sp3c zegt: Leeuwen leven gewoon in het wild
Bansheeboy: geef mij 5 voorbeelden van wilde leeuwen in Nederland
pi_215052565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:13 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Aaaahhhhh het gebruikelijke gebrek aan zelfreflectie is weer ruimschoots aanwezig. Gewoon alle kansen hier om wat van je leven te maken. Maar nee we radicaliseren hier vanwege een oorlog 1000en kilometers verderop. :')

Ow en daarbij kan het "westen" het toch nooit goed doen. Als we niks doen janken moslims dat het westen hun in de steek laat. En als we wel wat doen janken ze over slachtoffers. :')
Het ontbreekt je blijkbaar zelf aan zelfreflectie. Je doet al jaren extremistische uitspraken alleen al om een aanslag die soms elders in de EU plaatsvindt, laat staan hoe je zou radicaliseren als er dagelijks aanslagen zouden plaatsvinden. Net zoals jij, als nota bene atheïst, je verbonden voelt met Israël, hun terreur goedpraat ("briljante actie") waarbij ook burgers omkomen, is het niet gek dat moslims zich verboden voelen met elkaar.

Moslims hebben nooit gevraagd om die oorlogen en om hun landen te verwoesten voor olie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zefi op 21-09-2024 13:49:57 ]
pi_215052569
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen.

Dit kruispunt is gevaarlijk, er gebeuren hier ongelukken!

Oh ja, heb je een voorbeeld van een ongeval?

Dit is een nieuwbericht van een ongeval dat er op dit kruispunt gebeurd is!

Ja dat is niet voldoende, lever mij minimaal drie tot vijf voorbeelden aan van ongevallen op dit kruispunt. Tot uiterlijk drie maanden terug en alleen geldig als er een rode auto bij betrokken was!

Rot op, ik ga geen huiswerk voor je doen.

Haha, zie je wel! Dit kruispunt is gewoon veilig!!!1
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:31:14 #122
13462 BansheeBoy
pi_215052583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee sp3c zegt: Leeuwen leven gewoon in het wild
Bansheeboy: geef mij 5 voorbeelden van wilde leeuwen in Nederland
Je hebt het zelf over een paar. Ik ben geen Einstein maar dat is meer dan 1. :')

Underground

zaterdag 21 september 2024 @ 13:31:19 #123
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215052584
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt. De kans dat je als homo hier geëxecuteerd wordt is niet bestaand. Daar wel.

En dat zegt genoeg.

Wat zou er volgens jou eigenlijk moeten gebeuren met homoseksuelen, Banshee? Theologisch gezien
@BansheeBoy ga je nog antwoord geven op deze vraag van Etto? Zeuren dat anderen geen antwoord geven op jouw vragen, maar ondertussen zelf ook geen antwoord geven.
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:32:17 #124
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215052590
quote:

[..]
Bij een aanslag in een EU land zie je ook veel users/Nederlanders radicaliseren.

Tenzij je 'Nederlanders' bedoelt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 september 2024 @ 13:32:21 #125
13462 BansheeBoy
pi_215052592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:31 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
@:bansheeboy ga je nog antwoord geven op deze vraag van Etto? Zeuren dat anderen geen antwoord geven op jouw vragen, maar ondertussen zelf ook geen antwoord geven.
Welke vraag precies? Er lopen een paar onderwerpen door elkaar nl. Ik doe erg mijn best iedereen te verwittigen en bij te staan waar nodig maar kan weleens iets missen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')