De vraag die door die user nota bene nog gequote wordt! Hou je niet van de domme.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke vraag precies? Er lopen een paar onderwerpen door elkaar nl. Ik doe erg mijn best iedereen te verwittigen en bij te staan waar nodig maar kan weleens iets missen.²
Wat vreemd, die vraag heb ik al netjes beantwoord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De vraag die door die user nota bene nog gequote wordt! Hou je niet van de domme.
Radicalisering is een algemeen fenomeen, jij bent het levende bewijs, als niet-moslim zet je telkens alle moslims weg als islamofascisten en wil je hele families uitzetten (je postgeschiedenis staat er vol mee ondanks dat het ergste al is verwijderd door de mods). Daarom worden naast moslimextremisten ook andere vormen van radicalisering besproken door NCTV in hun rapporten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
Welnee, dat haalt mijn punt helemaal niet onderuit. Zoals eerder aangetoond is dit soort "radicalisering" echt een puur islamitisch fenomeen. En die islam, die krijgen ze thuis naar binnen gegoten.
Hathor noemde een ander voorbeeldquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over een paar. Ik ben geen Einstein maar dat is meer dan 1.
Underground²
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bansheeboy: Waar kom je vandaan?
Sp3c: Pindakaas! Wel met stukjes noot aub. Heerlijk!
Neen.
Wel zou ik je deze nog willen toeschuiven:
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Komt uit een goede inborst dus doe er je voordeel mee.²
Jij bent sp3c.quote:
Staat gewoon in de quote: Wat zou er volgens jou eigenlijk met homo's moeten gebeuren Banshee, Theologisch gezien?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke vraag precies? Er lopen een paar onderwerpen door elkaar nl. Ik doe erg mijn best iedereen te verwittigen en bij te staan waar nodig maar kan weleens iets missen.²
Uit geloofsovertuiging ja? Poetin riep deus vult en viel toen Oekraine binnen? Die vent doet de dingen alleen maar voor zichzelf en wat vriendjes. Een theologische motivatie lijkt er niet achter te zitten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:36 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Christelijke radicalisering? Kijk wat Poetin doet, hij heeft al meer dan eens met kernbommen gedreigd, ook hier dreigt een christelijke tiran met een nucleaire winter en het semi-einde van de mensheid.
Aan de voorkant zou ik vooral inzetten op stukje opleiding en overdragen van nuttige kennis.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:37 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Staat gewoon in de quote: Wat zou er volgens jou eigenlijk met homo's moeten gebeuren Banshee, Theologisch gezien?
Bovendien, Duitsland en Frankrijk waren tegen de interventie in Irak en deden dus niet mee, toch zijn juist dit de landen die het meest getroffen worden door moslimterreur. Dat hele verhaaltje dat radicalisatie begint bij het nieuws van bombardementen op onschuldige moslims is dus regelrechte bullshit en een vorm van wegkijken of zelfs goedpraten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En weer 0 zelfreflectie.
En weer: Samuel Paty bombardeerde niemand.
Hou toch op met je anti-Westers geneuzel en kijk eens in die spiegel die je anderen zo graag voorhoudt.
Knap stukje gaslighting. Helaas werkt dat niet bij mij met een geradicaliseerd familielid (en nee, ben niet moslim). Maar misschien dat iemand anders (behalve BSB, duh) er voor zal gaan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:36 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Radicalisering is een algemeen fenomeen, jij bent het levende bewijs, als niet-moslim zet je telkens alle moslims weg als islamofascisten en wil je hele families uitzetten (je postgeschiedenis staat er vol mee ondanks dat het ergste al is verwijderd door de mods). Daarom worden naast moslimextremisten ook andere vormen van radicalisering besproken door NCTV in hun rapporten.
@:BansheeBoy heeft wel gelijk dat de ouders meestal niet op de hoogte zijn van wat hun kind uitspookt en dat radicalisering voornamelijk buiten de moskeeën plaatsvindt. Een derde van de Syriëgangers in Frankrijk waren bekeerlingen waarvan de ouders niet-moslims waren, het kan dus iedere ouder overkomen, niet alleen moslimouders. De meeste moskeeën worden sowieso al gemonitord door de surveillance-politiestaat, daarom was er bij de Hofstadgroep ook sprake van huiskamerbijeenkomsten.
Daarom kan men ook geen voorbeelden geven van moskeeën die gesloten zijn vanwege jihadisme. Al Fitrah werd genoemd, maar dat is meer financieel gerelateerd, de Blauwe moskee in Duitsland was meer een front van het Iraanse regime.
Er wordt aangegeven dat we geen last hebben van joodse of christelijke radicalisering, terwijl de joodse tak zojuist op duizenden verschillende plekken in Beiroet explosies liet afgaan en aanstuurt op een groot conflict in het Midden-Oosten om de VS erbij te betrekken wat kan leiden tot miljoenen doden (en vluchtelingen richting Europa), als het al niet eindigt in kernbommen en een nucleaire winter en het semi-einde van de mensheid.
Christelijke radicalisering? Kijk wat Poetin doet, hij heeft al meer dan eens met kernbommen gedreigd, ook hier dreigt een christelijke tiran met een nucleaire winter en het semi-einde van de mensheid.
Zoals ik wel vaker heb aangegeven, verbleekt de islam (steekpartij) bij het geweld van joden en christenen.
Kunnen we dit omzichtige gemompel vertalen als "kinderen aanleren dat homo's fout zijn"?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan de voorkant zou ik vooral inzetten op stukje opleiding en overdragen van nuttige kennis.²
Waarom roepen die verwarde personen dan altijd allahu akbar?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is typisch iets voor gekken/verwarde personen. Dit soort aanslagen en/of moordpartijen gebeuren zo ontzettend weinig dat we weigeren dit te labelen aan ons geloof. Daarom was ik ook zielsgelukkig dat zelfs media het over een verwarde persoon hadden. Nogmaals het kwam goed terecht bij me. Stukje euforie.²
Wat zeg je allemaal? Kan je niet volgen. Kun je je teksten aanpassen voor iemand die minder Einstein is dan jij?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Knap stukje gaslighting. Helaas werkt dat niet bij mij met een geradicaliseerd familielid (en nee, ben niet moslim). Maar misschien dat iemand anders (behalve BSB, duh) er voor zal gaan?
Ga je mij vragen. Ik ben niet verward.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom roepen die verwarde personen dan altijd allahu akbar?
Jij bent bandheeboyquote:
Gratis leesvoer (zie je, gewoon wiki zoeken):quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal? Kan je niet volgen. Kun je je teksten aanpassen voor iemand die minder Einstein is dan jij?
Dank je.²
Ik vroeg om 3 tot 5 moskeeën die om die reden zijn gesloten in Nederland. Bespaar je de tijd en moeite, die zijn er niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Ow en je vroeg om voorbeelden van Moskeeën die haat prediken? Lees dit artikel eens naar aanleiding van een documentaire in Denemarken. 8 van de 150 moskeeën daar onderzocht waaronder 2 zogenaamd "gematigde" en daar kwamen de meest walgelijke dingen naar voren. Er wordt, zoals moslims gewoon is, met twee monden gesproken. Naar de buitenwereld heel normaal. En intern worden dingen gepredikt waar de honden geen brood van lusten. https://www.bnnvara.nl/ze(...)ercover-in-de-moskee
Dat zij al 8 voorbeelden. Dus meer dan de 5 waar je om vroeg. En ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat dat in Nederland heel anders is. Vervelend hè als een broeder en zuster bereid is om undercover te gaan en dit bloot te leggen. Vind je hem nu een verrader of ben je geschokt door hun bevindingen? Ik kan wel raden welke van de 2 voorgaande je kiest.
Ah je gaat torentje achterna en wartaal uitslaan als je iets op de man af gevraagd wordt. Je vergeet nog even te melden dat je fier bent en een hele vriendelijke vent.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan de voorkant zou ik vooral inzetten op stukje opleiding en overdragen van nuttige kennis.²
Hij gaat dit gegarandeerd afschieten omdat het van hem perse in Nederland moet zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Ow en je vroeg om voorbeelden van Moskeeën die haat prediken? Lees dit artikel eens naar aanleiding van een documentaire in Denemarken. 8 van de 150 moskeeën daar onderzocht waaronder 2 zogenaamd "gematigde" en daar kwamen de meest walgelijke dingen naar voren. Er wordt, zoals moslims gewoon is, met twee monden gesproken. Naar de buitenwereld heel normaal. En intern worden dingen gepredikt waar de honden geen brood van lusten. https://www.bnnvara.nl/ze(...)ercover-in-de-moskee
Dat zij al 8 voorbeelden. Dus meer dan de 5 waar je om vroeg. En ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat dat in Nederland heel anders is. Vervelend hè als een broeder en zuster bereid is om undercover te gaan en dit bloot te leggen. Vind je hem nu een verrader of ben je geschokt door hun bevindingen? Ik kan wel raden welke van de 2 voorgaande je kiest.
Haha, zie je wel. Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vroeg om 3 tot 5 moskeeën die om die reden zijn gesloten in Nederland. Bespaar je de tijd en moeite, die zijn er niet.
Terroristen opereren underground. Moskeeën zouden ze juist heropvoeden als ze er weet van hebben.²
Hoe is dit wartaal? Dit is echt mijn standpunt. Een hele eerlijke en rechtvaardige. Overigens had ik dat net ook geantwoord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:46 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ah je gaat torentje achterna en wartaal uitslaan als je iets op de man af gevraagd wordt.
Dus kunnen we dit omzichtige gemompel vertalen als "kinderen aanleren dat homo's fout zijn"?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe is dit wartaal? Dit is echt mijn standpunt. Een hele eerlijke en rechtvaardige. Overigens had ik dat net ook geantwoord.²
Pardonquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Haha, zie je wel. Voorspelbaar.
Ik vroeg om ongevallen op dit kruispunt met rode auto's, en dit is een groene auto. Telt niet! Kruispunt is veilig! Waaaa!
Ik breng mijn zaak ter ruste.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is te vaag en ook niet te bewijzen. Maar stel dit klopt, welke moskeeën zijn om die reden gesloten in Nederland? Ik wil graag 3 voorbeelden. 5 mag ook.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |